karsto1982 pisze:Oj już nie nabijajcie się ze mnie. Poznałem swój błąd, nie potrzebnie też użyłem słowa "ścigać" a teraz mam za swoje.
Oj fakt, ważyć słowa na tym forum trzeba, bo albo łachy drzeć z Ciebie będą, albo wroga sobie na dekadę sprokurujesz
Takie to już to nasze trialowanie po forum
Z założenia fabryczna elektronika obsługuje pakiety 3S - a że teraz jest podobno zima i niskie temperatury - to spokojnie możesz pomykać na tym pakiecie. Natomiast dla świętego spokoju i zdobycia wiedzy, zerknij po dłuższej chwili zabawy "pod maskę" i organoleptycznie sprawdź w jakim stanie jest silniki ESC. Wynik będzie zależny od czasu jazdy, szybkości z jaką pomykałeś i od ciężkości terenu, więc nie zawsze 10 minut jednej jazdy będzie porównywalne - a właściwie to nigdy nie będzie - do innych 10 minut.
Na teraz nie pchał bym się w dedykowane systemy pomiaru temperatury, zresztą nie jestem pewien które elementy telemetrii są tu dostępne, bo nie wszystkie ......... czytałem ale nie zapamiętałem
. Mam też moduł BT, ale używam go jako prostszy interfejs do wprowadzania ustawień do apki - przynajmniej na razie.
Tańszym rozwiązaniem - z pogranicza groteski - może być zastosowanie termometru samochodowego z pamięcią min i max - spokojnie go wciśniesz do modelu, a potem sobie sprawdzisz wynik:
https://pl.aliexpress.com/item/Digital- ... d922&tpp=1
lub rozwiązanie mniej wyrafinowane, bo wymaga odczytu "na już"
https://pl.aliexpress.com/item/1pc-LCD- ... c9f1&tpp=1
Tu wyświetlacz dajesz na bagażnik, sensor kleisz do silnika lub ESC i masz "wyrafinowany" system pomiaru temperatury - ułomny, ale więcej Ci zapewne powie niż paćkanie samą zgrabiałą z zimna ręką, dla której wszystko wówczas będzie wydawało się ciepłe
Linki przykładowe,to samo za kilka/kilkanaście złotych kupisz w PL.
Inna sprawa, że w takim towarzystwie o jakim piszesz, to będzie Cię czasami ponosić entuzjazm i nie trudno wtedy o zapomnienie się w pogoni za berbeciami