Teraz jest 2018-10-18, 14:22

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post nr:#1  PostTytuł: Zwężanie mostów od F-350 v.2
PostNapisane:2009-11-12, 20:17 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-04-25, 21:35
Posty: 11173
Lokalizacja: Pomerania
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 40

Model: Land Rover Discovery MK1
Imię: Maciek
Aloha,

1. Skręcone obudowy tniemy tak jak zaznaczono na żółto
2. W uciętych miejscach smarujemy klejem (ja użyłem do tego dwuskładnikowego epoxy z Pattexa) i przystawiamy do siebie części
3. Jednocześnie zgrzewamy lutownicą krawędzie wewnątrz i na zewnątrz.
4. Dłuższą ośkę obcinamy w miejscu gdzie wchodzi E-dystans
5. Składamy dyfer wraz z ośkami i wkładamy do jednej z polówek
6. Zaznaczamy przez otworek w dyfrze miejsce docelowego otworu na ośce (wiertło 2.5mm) po to by zakontrować obciętą ośkę w dyfrze.
7. Odpiłowaną z wieloklinem można wsadzić wewnątrz dyfra dla lepszej sztywności (patrz foto).



Mosty zwężone o ~12mm

Wymiary z hexami RC4WD 6mm

- od hex do hex - 175mm

Z założonymi oponami RockStompers i felgami:

- białe LandRover (te z ebaya) - 210mm
- TopCad 0 offset - 205mm
- HPI Stock 0 offset - 200mm

Pozdrawiam
Maciek


Załączniki:






Ostatnio edytowano 2018-01-15, 10:32 przez Maciek, łącznie edytowano 5 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#2  PostTytuł:
PostNapisane:2009-11-12, 20:23 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-28, 20:45
Posty: 7514
Lokalizacja: Słubice / Lubuskie
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 47 razy
Wiek: 41

Model: Willys, Isuzu, Unimog, G, ML, UAZ, Wrangler,Wraith
Imię: Przemo
:-Oo

:brawo

:OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#3  PostTytuł:
PostNapisane:2009-11-12, 22:27 
Jak da radę, to bym poprosił o całkowitą szerokość z kołami jeszcze ;)


Góra
  
 
 Post nr:#4  PostTytuł:
PostNapisane:2009-11-12, 22:30 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-27, 13:31
Posty: 5044
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 13 razy
Otrzymał podziękowań: 41 razy
Wiek: 48

Model: LR86, LR101, LR109, LC70, Hilux, Jeep, Man Kat I
Imię: M
półośka na wieloklinie trochę pracuje - mam nadzieję, że na sztywno sklejona będzie ok

tak w ogóle to najfajniejszy sposób Maćku bo nie trzeba spawać ani kupować krótszej ośki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#5  PostTytuł:
PostNapisane:2009-11-12, 23:02 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-04-25, 21:35
Posty: 11173
Lokalizacja: Pomerania
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 40

Model: Land Rover Discovery MK1
Imię: Maciek
MarcinZ napisał(a):
półośka na wieloklinie trochę pracuje - mam nadzieję, że na sztywno sklejona będzie ok

tak w ogóle to najfajniejszy sposób Maćku bo nie trzeba spawać ani kupować krótszej ośki :)


1. Nie bardzo rozumiem :|
2. Druga krótka ośka - to aż za wąskie, taki był mój pierwszy zamiar a wtedy trzeba by było zrobić uszy do zwrotnic jak ma Bandzior

Ten sposób skracania wystarczy aby moja bryka wyglądała tak:

Obrazek


Ostatnio edytowano 2011-07-08, 15:20 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#6  PostTytuł:
PostNapisane:2009-11-12, 23:23 
:OK


Góra
  
 
 Post nr:#7  PostTytuł:
PostNapisane:2009-11-12, 23:36 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-27, 13:31
Posty: 5044
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 13 razy
Otrzymał podziękowań: 41 razy
Wiek: 48

Model: LR86, LR101, LR109, LC70, Hilux, Jeep, Man Kat I
Imię: M
maciek napisał(a):

Druga krótka ośka - to aż za wąskie, taki był mój pierwszy zamiar a wtedy trzeba by było zrobić uszy do zwrotnic


ja mam 2 krótsze ośki i nie ma dorabianych c-habów

maciek napisał(a):
Nie bardzo rozumiem :|


sorki -pisałem w pospiechu - chodziło mi o to że krótsza ośka jest na stałe połączona przetyczką z dyfrem z tego co rozumiem ale jak to działa to ok :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#8  PostTytuł:
PostNapisane:2009-11-12, 23:39 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-28, 20:45
Posty: 7514
Lokalizacja: Słubice / Lubuskie
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 47 razy
Wiek: 41

Model: Willys, Isuzu, Unimog, G, ML, UAZ, Wrangler,Wraith
Imię: Przemo
Ile węższe od ori :> bo patrząc na fotę "na oko" ok 1cm :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#9  PostTytuł:
PostNapisane:2009-11-12, 23:45 
akurat dorobiony c hub to najwiekszy plus tego zabiegu, z fantastik sam plastik zamiana na alu ale tego tłumaczyc chyba nie trzeba. :)

Maciek, teraz bedzie Landi wymiatal optyka ;)


Góra
  
 
 Post nr:#10  PostTytuł:
PostNapisane:2009-11-12, 23:46 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!

Dołączył(a): 2008-09-22, 16:22
Posty: 2728
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 21 razy
Wiek: 32

Model: Wrangler JK, Kamaz 65224 6x6
Imię: Krzysiek
Ja mam jeszcze ciekawiej zrobionego C-huba.. Wyciety ze stali :) z jednego elementu..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#11  PostTytuł:
PostNapisane:2009-11-12, 23:49 
Krzysiek napisał(a):
Ja mam jeszcze ciekawiej zrobionego C-huba.. Wyciety ze stali :) z jednego elementu..


widziałem, konkret :OK


Góra
  
 
 Post nr:#12  PostTytuł:
PostNapisane:2009-11-12, 23:52 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!

Dołączył(a): 2008-09-22, 16:22
Posty: 2728
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 21 razy
Wiek: 32

Model: Wrangler JK, Kamaz 65224 6x6
Imię: Krzysiek
Tylko ze koszt.. Okolo 50 zl za 2 sztuki..

A tak jak ma Grzesiek to 4 kawalki plaskownika i 12 dziurek.. Czyli 2 zl.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#13  PostTytuł:
PostNapisane:2009-11-13, 00:12 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-27, 13:31
Posty: 5044
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 13 razy
Otrzymał podziękowań: 41 razy
Wiek: 48

Model: LR86, LR101, LR109, LC70, Hilux, Jeep, Man Kat I
Imię: M
c -huby mnie nigdy nie pękały w F 350 ale za to ogromny plus takiego rozwiązania jak u Was to oryginalne mocowanie piór - ja musiałem dorabiać z alu - ciekaw jestem jak Maćku to rozwiążesz - najprościej U-bolt ale ten most F 350 taki "kwadratowy "....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#14  PostTytuł:
PostNapisane:2009-11-13, 07:53 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-03-01, 13:59
Posty: 15475
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 192 razy
Wiek: 46

Model: ze mnie :)
Imię: Obi-Wan Kenobi
MarcinZ napisał(a):
c -huby mnie nigdy nie pękały w F 350 ale za to ogromny plus takiego rozwiązania jak u Was to oryginalne mocowanie piór - ja musiałem dorabiać z alu - ciekaw jestem jak Maćku to rozwiążesz - najprościej U-bolt ale ten most F 350 taki "kwadratowy "....


Na kwadracie łatwiej wygiąć pręt aby zrobić U-bolt ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#15  PostTytuł:
PostNapisane:2009-11-13, 08:13 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-27, 13:31
Posty: 5044
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 13 razy
Otrzymał podziękowań: 41 razy
Wiek: 48

Model: LR86, LR101, LR109, LC70, Hilux, Jeep, Man Kat I
Imię: M
unix napisał(a):
MarcinZ napisał(a):
c -huby mnie nigdy nie pękały w F 350 ale za to ogromny plus takiego rozwiązania jak u Was to oryginalne mocowanie piór - ja musiałem dorabiać z alu - ciekaw jestem jak Maćku to rozwiążesz - najprościej U-bolt ale ten most F 350 taki "kwadratowy "....


Na kwadracie łatwiej wygiąć pręt aby zrobić U-bolt ;)



polemizował bym :) ...wolę giąć na rurze bo równiej wychodzi - a dokładnie chodzi mi o kształt z tymi wszystkimi gniazdami śrub - trudno tam znaleźć równą powierzchnię - ale pewnie Maćkowi się uda :>>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO