Teraz jest 2018-08-21, 05:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane:2018-01-13, 11:09 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2014-08-19, 14:54
Posty: 21
Lokalizacja: pomiechówek
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 26

Model: elektryczny
Imię: Michał
tak jak w temacie, jest jakaś możliwość zmiany przełożenia w moście kulak, wiem że można zmienić po przez rozdzielacz i reduktor na silniku ale nie o to mi chodzi. Zależy mi na 2 rodzajach kół, czyli większe z tyłu i mniejsze z przodu i czy jest możliwość zmiany tego przełożenia w moście, od razu mówię że rozblokowany rozdzielacz raczej nie wchodzi w grę gdyż jest w planie przedni napę dołączany po przez serwo więc rozdzielacz musi być zablokowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-13, 17:15 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2017-09-07, 00:33
Posty: 36
Lokalizacja: Pruszków
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 36

Model: Wrangler TJ
Imię: Dominik
Oczywiscie ze jest możliwość poprzez zmianę ataku i odbioru, masz tylko zasadniczy problem ze musisz znać konkretne ilości zębów tak zeby cały układ zagrał z różnymi kołami na osiach. Według mnie szkoda zachodu chyba ze chcesz sam sobie wyliczyć i wyprodukować wnętrzności mostu bo możliwe ze nie istnieją takie ktore spełnią twoje oczekiwania. Można metodą prób i błędów czyli znajdujesz jakieś bebechy dyfra a potem dopasowuje kola, ale tak jak mówię będzie problem. Mozesz też użyć innego mostu ale nadal musisz znać cyferki zeby dopasować przełożenia.

Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-14, 10:51 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2014-08-19, 14:54
Posty: 21
Lokalizacja: pomiechówek
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 26

Model: elektryczny
Imię: Michał
Mam taki jeszcze pomysł żeby zastosować centralnie dyferencjał wraz z silnikiem od np. jakiegoś buggy 2wd wtedy mam mocowanie silnika na silnik dać reduktor zwalniający żeby był wolniejszy i jest uślizg między tyłem a przodem jak w przypadku kół na zakręcie i takie rozwiązanie mogło by zaistnieć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO