Teraz jest 2017-10-21, 11:35

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post nr:#1  PostTytuł: VW Baja - Vaterra Ascender
PostNapisane:2017-06-29, 23:39 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-04-23, 08:18
Posty: 259
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 37

Model: Scx 10.1, Scx 10.2, Vaterra Ascender, Xv-01 Pro
Imię: Sebastian
Witam

Projekt powstaje w związku z chęcią współzawodnictwa w klasie Extreme :)

Specyfikacja:

Podwozie - Vaterra Ascender
Karoseria - Volkswagen Baja Bug
Serwo- Savox SW-0231MG - 15kg
Silnik - Tekin 45 HD
ESC - Hobbywing 1080 WP
Felgi - Na pewno Gmade
Opony - 1.9 BFGOODRICH ALL-TERRAIN T/A® KO2 TIRES - R35
Wyciągarka - TowerPro MG995 Robot 360 - 11kg
Aparatura - Sanwa mt4
Pakiet - LiPo Gens Ace 3200mAh 7,4V 60C

Załącznik:


Załącznik:



Chciałbym uzyskać taki kolor który będzie obklejony naklejkami. Zderzaki itp. będą dopasowywane w trakcie tworzenia.
Załącznik:



Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#2  PostTytuł: Re: VW Baja (Vaterra Ascender)
PostNapisane:2017-06-30, 00:23 
Offline
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-11-17, 13:55
Posty: 1471
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Wiek: 34

Model: Na regale już się nie mieszczą :P
Imię: Błażej
Widzę, że garbusy robią sie popularne :) z niecierpliwością czekam na postępy w garażu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#3  PostTytuł: Re: VW Baja (Vaterra Ascender)
PostNapisane:2017-08-07, 17:24 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-04-23, 08:18
Posty: 259
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 37

Model: Scx 10.1, Scx 10.2, Vaterra Ascender, Xv-01 Pro
Imię: Sebastian
Zmiana koncepcji w związku z tym iż udało się nabyć budę Deadbolt (nówkę sztukę) w związku z tym proszę administratorów o zmianę tematu na (Deadbolt - Vaterra Ascender)

Załącznik:



doszedł również silnik

Załącznik:



Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#4  PostTytuł: Re: Deadbolt - Vaterra Ascender
PostNapisane:2017-08-07, 18:21 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 11:57
Posty: 10606
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 13 razy
Otrzymał podziękowań: 219 razy
Wiek: 50

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
W sumie też klasy - Bronco ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#5  PostTytuł: Re: Deadbolt - Vaterra Ascender
PostNapisane:2017-08-17, 22:43 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-04-23, 08:18
Posty: 259
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 37

Model: Scx 10.1, Scx 10.2, Vaterra Ascender, Xv-01 Pro
Imię: Sebastian
Docelowo i jak uzbierają się fundusze to pozwolę sobie zmienić budę na :D

Załącznik:



Co do postępu prac to pomalutku do przodu.

Załącznik:



Słyszałem że śrubki w zestawie są słabej jakości więc wymieniłem jakieś 95 %

Załącznik:



Pozbierałem elektronikę oraz niezbędne akcesoria

Załącznik:

Załącznik:

Załącznik:



Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#6  PostTytuł: Re: Deadbolt - Vaterra Ascender
PostNapisane:2017-09-11, 16:26 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-04-23, 08:18
Posty: 259
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 37

Model: Scx 10.1, Scx 10.2, Vaterra Ascender, Xv-01 Pro
Imię: Sebastian
Padła decyzja na rozstaw 313 po ostatnich zawodach :D, ponadto zmieniłem serwo na King Max cls2511s które według specyfikacji można podłączyć bezpośrednio pod lipo 2s. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jak to zrobić i czy jest to bezpieczne ?

Załącznik:

Załącznik:



Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#7  PostTytuł: Re: Deadbolt - Vaterra Ascender
PostNapisane:2017-09-11, 16:39 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 11:57
Posty: 10606
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 13 razy
Otrzymał podziękowań: 219 razy
Wiek: 50

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Po za tym, że uważam stosowanie tak silnych serw, jednak za pewną przesadę - to gratki :OK

Bastian napisał(a):
Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jak to zrobić i czy jest to bezpieczne ?

W jakim sensie?
To znaczy, czy to bezpieczne dla serwa, ESC, czy modelu?
W opakowaniu, nie ma żadnych schematów?

p.s.
Obudowa jest metalowa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#8  PostTytuł: Re: Deadbolt - Vaterra Ascender
PostNapisane:2017-09-11, 16:47 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-04-23, 08:18
Posty: 259
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 37

Model: Scx 10.1, Scx 10.2, Vaterra Ascender, Xv-01 Pro
Imię: Sebastian
Docelowo miało być podłączone pod ESC 6V ale dopiero jak odebrałem serwo to zauważyłem pełną specyfikację i tak sobie pomyślałem czy może podłączyć pod lipo. W pudełko nie ma żadnej instrukcji czy też schematu podłączenia a obudowa serwa jest metalowa. Co do bezpieczeństwa to miałem na myśli czy na coś trzeba zwrócić uwagę przy takim sposobie podłączenia serwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#9  PostTytuł: Re: Deadbolt - Vaterra Ascender
PostNapisane:2017-09-11, 16:53 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 11:57
Posty: 10606
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 13 razy
Otrzymał podziękowań: 219 razy
Wiek: 50

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Jak o łączenie pytasz, to niech się specjaliści od drucików wypowiedzą - ja humanista ;)

Z innej działki, to jak będziesz ustawiał maksymalne wychylenie serwa - zrób to bardzo uważnie. Żeby serwo nie pchało po za maksymalne mechanicznie możliwe wychylenie - co by nie przeciążyć go lub czegoś nie urwać.
Tego ja boję w tego typu serwach - duża moc, walka na trasie i ponosi nas. Nawet nie zorientujemy się kiedy "przegięliśmy" i sero coś nam urwie :/

To jak z autem o dużej mocy - im większa, tym trzeba być bardziej myślącym i przewidującym ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-09-11, 16:58 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-04-23, 08:18
Posty: 259
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 37

Model: Scx 10.1, Scx 10.2, Vaterra Ascender, Xv-01 Pro
Imię: Sebastian
Nie wziąłem tego pod uwagę, dziękuje za sugestie :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-09-15, 11:02 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-26, 11:06
Posty: 4800
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 46 razy
Otrzymał podziękowań: 100 razy
Wiek: 38

Model: trial/drift/offroad/latawce RC
Imię: Krzysztof
Bastian, pewnie już podłączyłeś to serwo?
Poniżej rysunek "na szybko" jak to można zrobić, by nie spalić odbiornika:


Załączniki:

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-09-15, 11:17 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-24, 16:28
Posty: 1602
Lokalizacja: Rogoźnik
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 21 razy
Wiek: 43

Model: Żabka
Imię: Robert
Krzysiu - podłączyłem tak kiedyś jedno serwo slim cyfrowe i się spaliło. Nie wiem czy to ja coś sknociłem czy co
ale później Bednar podesłał mi trochę inny schemat - może nie ma znaczenia ale wstawię go:


Załączniki:

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-09-15, 11:28 
Offline
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-09-08, 17:34
Posty: 1438
Lokalizacja: Konstantynów
Podziękował : 11 razy
Otrzymał podziękowań: 21 razy
Wiek: 36

Model: SCX-10 i inne elektryki
Imię: Michał
Te schematy się nie różnią niczym. Podłączenie jest tak samo. Ja tak mam podłączone serwa HV 7,4V i jedno na 3S bezpośrednio pod pakiet i śmiga.

Gorg, slim servo nie jest na 7,4V na pewno.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-09-15, 13:42 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-04-23, 08:18
Posty: 259
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 37

Model: Scx 10.1, Scx 10.2, Vaterra Ascender, Xv-01 Pro
Imię: Sebastian
Jeszcze nie podłączyłem ponieważ w zestawie nie było orczyka (zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach :) ) także czekam aż przyślą. Dziękuje za schematy na pewno się przydadzą :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-10-09, 08:47 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-04-23, 08:18
Posty: 259
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 37

Model: Scx 10.1, Scx 10.2, Vaterra Ascender, Xv-01 Pro
Imię: Sebastian
:update

Po długich przemyśleniach powróciłem do pierwowzoru czyli karoserii VW Baja.

Na wstępie aktualna specyfikacja:

Podwozie - Vaterra Ascender
Karoseria - Volkswagen Baja Bug
Serwo- King Max cls2511s 22,3 kg
Silnik - Tekin T30 Pro Hand Wound
ESC - Hobbywing 1080 WP
Felgi - Gmade AR08
Opony - 1.9 BFGOODRICH ALL-TERRAIN T/A® KO2 TIRES - R35
Wyciągarka - TowerPro MG995 Robot 360 - 11kg
Aparatura - Sanwa mt4
Pakiet - Lipo 2S nano-tech 4200mAh 7,4V 65C

Kolor to PS-19 CAMEL YELLOW - 86019 Tamiya ( Podziękowania dla KubaDG za instruktaż i malowanie :OK )

A oto jak wygląda na tą chwilę:


Załącznik:



Załącznik:



Załącznik:



Załącznik:



Załącznik:



Załącznik:



Załącznik:



Załącznik:



Załącznik:



Załącznik:



W związku z powyższym ponownie proszę :D o zmianę tytułu garażu na "VW Baja - Vaterra Ascender"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO