Toyota Land Cruiser hdj80 1992
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Toyota Land Cruiser hdj80 1992
Zrób większe lusterka z kierunkowskazami, nikt na wystające opony nie zwróci uwagi
A tak na poważnie, offsetem kół / wąskim hexem, / mocowaniem felgi na pin może się uda? Ile mm musisz zgubić?
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Toyota Land Cruiser hdj80 1992
Wiesz, gorzej jak Radek wynajdzie jakieś kozackie felgi, to i lusterka po 5mm na stronę nie pomogą
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11536
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Toyota Land Cruiser hdj80 1992
Tatuś już czekają Hex-y 4mm, lecą wkładki do felg 6mm co by zmniejszyć offset
Zobaczymy co z tego wyjdzie, jak coś to olać podobają mi się koła i nie będzie już to model cywilny
Nie gadam z Wami, k.. loża szyderców
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Toyota Land Cruiser hdj80 1992
Bardzo dobrze siadaj dwa . Te felgi maja sporo mięsa tam, trochę można na nich urwać, hexy jakiś plasterek cienki i zawsze parę mm urwieszRadek pisze: ↑2024-02-08, 11:11Tatuś już czekają Hex-y 4mm, lecą wkładki do felg 6mm co by zmniejszyć offset
Zobaczymy co z tego wyjdzie, jak coś to olać podobają mi się koła i nie będzie już to model cywilny
Nie gadam z Wami, k.. loża szyderców
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Toyota Land Cruiser hdj80 1992
Wyfrezuj sobie mocowanie na pin w felgach, koro jest tam tyle "mięsa" i po sprawie.
O ile rzeczywiście trzeba z tym powalczyć aż tyle...
O ile rzeczywiście trzeba z tym powalczyć aż tyle...
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11536
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Toyota Land Cruiser hdj80 1992
Myślałem o tym, ale do tego przydała by się drukarka.
Zaczekam jak przyjdą wąskie 6mm wkładki do felg na Hex-a.
Ich nie będzie mi szkoda frezować, jakimś cudem na kolanie
Zaczekam jak przyjdą wąskie 6mm wkładki do felg na Hex-a.
Ich nie będzie mi szkoda frezować, jakimś cudem na kolanie
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11536
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Toyota Land Cruiser hdj80 1992
Przez weekend walczyłem z tylnym zawieszeniem
Zawieszenie wygląda super i jest super wykonane.
Wahacz zastosowany w tym zawieszeniu to jest dźwignia miej więcej 2:1 i amortyzator nie daje rady i jest za miękki Dodałem drugą twardą sprężynę, ale dalej było za mało
Gdzie przy dwóch sprężynach miałem problem z ugięciem Następnie odwróciłem wahacz, amortyzator okazała się za twardy (to nie problem) ale jest mały skok zawieszenia Następnie dałem amorki ukośnie, ale amorki mam ciut za długie i problem z regulacją wysokości. (brak miejsca) Następnie dałem amory do przodu ukośnie, przy dobrej twardości amortyzatora i pracy zawieszenie model bujał się na boki
Zauważyłem pewną prawidłowość, czym bardziej ukośnie amortyzator, tym bardziej bujał mi się model na boki. Dla testu zrobiłem je pionowo i wszystko zaczęło pracować idealnie i jeszcze dodatkowo łatwo ustawić wysokość modelu. Tylko że wszystko mam w środku.
Już mam tego dosyć.
Zawieszenie wygląda super i jest super wykonane.
Wahacz zastosowany w tym zawieszeniu to jest dźwignia miej więcej 2:1 i amortyzator nie daje rady i jest za miękki Dodałem drugą twardą sprężynę, ale dalej było za mało
Gdzie przy dwóch sprężynach miałem problem z ugięciem Następnie odwróciłem wahacz, amortyzator okazała się za twardy (to nie problem) ale jest mały skok zawieszenia Następnie dałem amorki ukośnie, ale amorki mam ciut za długie i problem z regulacją wysokości. (brak miejsca) Następnie dałem amory do przodu ukośnie, przy dobrej twardości amortyzatora i pracy zawieszenie model bujał się na boki
Zauważyłem pewną prawidłowość, czym bardziej ukośnie amortyzator, tym bardziej bujał mi się model na boki. Dla testu zrobiłem je pionowo i wszystko zaczęło pracować idealnie i jeszcze dodatkowo łatwo ustawić wysokość modelu. Tylko że wszystko mam w środku.
Już mam tego dosyć.
- FREEDOM83
- Teoretyk
- Posty: 175
- Rejestracja: 2022-12-13, 10:07
- Imię: Alberto
- Lokalizacja: Spain
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Toyota Land Cruiser hdj80 1992
Rzeczywiście, najlepsza operacja ZAWSZE będzie prosta , inne rozwiązania mogą działać, ale funkcjonalnie najlepsza opcja jest prosta, myślę, że zostawiłeś je tak, jak powinny