Range Rover Classic
- ges
- Naczelny grafik
- Posty: 2736
- Rejestracja: 2014-04-26, 18:50
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Trzebnica
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 23 razy
Re: Range Rover Classic
Nie wiem, nie mierzyłem.
Nie specjalnie, w tej naszej zabawie, zwracam na to uwagę. Bo co producent to inna odchyłka skali.
Ale jest duży. To jest pewne.
Nie patrz na mosty. Sercem kupuj.
Nie specjalnie, w tej naszej zabawie, zwracam na to uwagę. Bo co producent to inna odchyłka skali.
Ale jest duży. To jest pewne.
Nie patrz na mosty. Sercem kupuj.
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
- ges
- Naczelny grafik
- Posty: 2736
- Rejestracja: 2014-04-26, 18:50
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Trzebnica
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 23 razy
Re: Range Rover Classic
Jakby ktoś był zainteresowany, to sprzedam model z tego wątku.
Nowy, terenu jeszcze nie widział. Jedyne co widział to kurz zbierający się na nim od stania na półce.
Do zrobienia przy nim zostało:
- uporządkować kable przed skręceniem budy z podwoziem
- zamontować wnętrze
- skręcić budę z podwoziem
Model kompletny, tj. podwozie + buda + silnik/regiel (fusion) + serwo
Nie ma apki i odbiornika.
Nowy, terenu jeszcze nie widział. Jedyne co widział to kurz zbierający się na nim od stania na półce.
Do zrobienia przy nim zostało:
- uporządkować kable przed skręceniem budy z podwoziem
- zamontować wnętrze
- skręcić budę z podwoziem
Model kompletny, tj. podwozie + buda + silnik/regiel (fusion) + serwo
Nie ma apki i odbiornika.