BJ-40 kabrio
- irko
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1595
- Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
- Imię: Irek
- Lokalizacja: mazowieckie
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
BJ-40 kabrio
Zaczynam nowy projekt.
Juz jest wstepnie karoseria zrobiona.
Czekam na podwozie i bedzie autko na zawody
Budowane na wzór auta kolegi (tego który ma również czerwony autobus BJ45 http://www.landcruiser.pl/auta-2/artyku ... a-kulczyny)
Juz jest wstepnie karoseria zrobiona.
Czekam na podwozie i bedzie autko na zawody
Budowane na wzór auta kolegi (tego który ma również czerwony autobus BJ45 http://www.landcruiser.pl/auta-2/artyku ... a-kulczyny)
- irko
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1595
- Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
- Imię: Irek
- Lokalizacja: mazowieckie
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: BJ-45 kabrio
Buduje dla siebie, jak powiedziałem auto kolegi bedzie odwzorowywane.
Do podjum brakuje mi umiejetnosci
A pretekstem do budowy jest bardziej fakt chęci pojeżdzenia w tej samej klasie z Barto.pl
Zastanawiam się nad nadkolami z tyłu, zostawic Waderowe najłatwiej ale to spore nadkola
Do podjum brakuje mi umiejetnosci
A pretekstem do budowy jest bardziej fakt chęci pojeżdzenia w tej samej klasie z Barto.pl
Zastanawiam się nad nadkolami z tyłu, zostawic Waderowe najłatwiej ale to spore nadkola
- irko
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1595
- Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
- Imię: Irek
- Lokalizacja: mazowieckie
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: BJ-45 kabrio
W sumie mam już autko do którego wystarczyłoby dodac resory ale jest juz tak przemyslane ze szkoda je burzyć a łatwiej powołac do zycia nowy projekt.
- irko
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1595
- Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
- Imię: Irek
- Lokalizacja: mazowieckie
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: BJ-45 kabrio
Ten człowiek obiechał BJ42 całą Azję
Jeśli ktos jecjał 40-ką to wie, ze jest to extremalne uczucie.
http://www.landcruiser.pl/czytelnia/rel ... uiser-bj45
Mosty LOSI pewnie lepsze ale kulak jest łatwo dostepny. Własciwie juz prawie je mam.
A do projektu trafia takie oponki
Jeśli ktos jecjał 40-ką to wie, ze jest to extremalne uczucie.
http://www.landcruiser.pl/czytelnia/rel ... uiser-bj45
Mosty LOSI pewnie lepsze ale kulak jest łatwo dostepny. Własciwie juz prawie je mam.
A do projektu trafia takie oponki
- irko
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1595
- Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
- Imię: Irek
- Lokalizacja: mazowieckie
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: BJ-45 kabrio
Kupiłem podwozie które ktoś pracowicie wystukał młotkiem i złożył ale cos się nie udało i sprzedał jako projekt do dokończenia.
Okazało sie że dostałem mosty Losi, pióra wykonane z brzeszczota, reduktor HPI z zapietym silnikiem 55T, rozdzielacz taki jakis nietypowy...
Miałem całość wyrzucić i budować od podstaw ale stwierdziłem, ze to bardzo przemyślana konstrukcja.
Jedyne zo zmieniłem to przełozenie silnika z tyłu, na przód oraz podpiecie go bezpośrednio do rozdzielacza zamiast wału.
Resory z brzeczotów też zachowałem. Mam pióra ale są zwyczajnie dłuzsze i ta chałupnicza produkcja lepiej pasuje
Drążek kierowniczy oryginalny wywalony i założony cieńszy pręt który nie zahacza o pióra resorów.
Zastanawiam się jak załatać te wielkie wnetki po waderowych nadkolach. Powinny być mniejsze z delikatnym tylko poszerzeniem.
Kolor albo zielony jak piotra - albo żółty (jak teraz wader)
Okazało sie że dostałem mosty Losi, pióra wykonane z brzeszczota, reduktor HPI z zapietym silnikiem 55T, rozdzielacz taki jakis nietypowy...
Miałem całość wyrzucić i budować od podstaw ale stwierdziłem, ze to bardzo przemyślana konstrukcja.
Jedyne zo zmieniłem to przełozenie silnika z tyłu, na przód oraz podpiecie go bezpośrednio do rozdzielacza zamiast wału.
Resory z brzeczotów też zachowałem. Mam pióra ale są zwyczajnie dłuzsze i ta chałupnicza produkcja lepiej pasuje
Drążek kierowniczy oryginalny wywalony i założony cieńszy pręt który nie zahacza o pióra resorów.
Zastanawiam się jak załatać te wielkie wnetki po waderowych nadkolach. Powinny być mniejsze z delikatnym tylko poszerzeniem.
Kolor albo zielony jak piotra - albo żółty (jak teraz wader)
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6928
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: BJ-40 kabrio
Rama nietypowo wąska, ale tak jak piszesz, reszta została do niej dopasowana i działa jak należy, więc nie ma co psuć. Jeśli chciałbyś kiedyś zbliżyć ją wyglądem do oryginału, to będzie to możliwe.
Nazwa garażu zmieniona zgodnie z życzeniem.
Nazwa garażu zmieniona zgodnie z życzeniem.
- irko
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1595
- Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
- Imię: Irek
- Lokalizacja: mazowieckie
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- irko
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1595
- Rejestracja: 2011-10-09, 23:32
- Imię: Irek
- Lokalizacja: mazowieckie
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: BJ-40 kabrio
Już nie mogę edytować więc tylko dopiszę, ze model juz jest jeżdzący, wszystkie elementy napędów się sprawdzaja i konstrukcja już jeżdzi. Niestety zwrotnice z przodu sa w tragicznym stanie (wymieniam na alu) oraz tył przepuszcza. Bedzie trochę napraw NOWEGO modelu