HengGuan HG p4** Jeep Wrangler JK
- przemsky
- Znawca / AT!
- Posty: 2429
- Rejestracja: 2014-08-18, 21:30
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Tychy
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
HengGuan HG p4** Jeep Wrangler JK
Mam nadzieję że prośba o przesunięcie wątku przebiegnie bezproblemowo.
Jako pierwsze zdjęcia przebudowy 'chińczyka' Heng Guan
Nieproporcjonalny, ale ładny Chevy schował się na jakiś czas do pudełka, a żeby było mu wygodniej rozkręciłem go na elementy pierwsze: Aktualnym, ponieważ dzisiejszym zdjęciem było naklejka: A to, co działo się pomiędzy zdjęciami zostanie uzupełnione, oraz aktualizowane na bieżąco. :W
- przemsky
- Znawca / AT!
- Posty: 2429
- Rejestracja: 2014-08-18, 21:30
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Tychy
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: HengGuan HG p4** Jeep Wrangler JK
Jako pierwsze, przyjechała karoseria prosto z PRC. Po drugie, rozkręcałem, przymierzałem i dopasowałem.
Następnie bawiłem się w mocowania oraz tworzenie linek zawieszenia.
Kolejnym krokiem były mocowania przedniego mostu oraz dokończenie tyłu, ale to w następnym . :W
- Mateusz1988
- Adept / AT!
- Posty: 1009
- Rejestracja: 2010-04-18, 20:32
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Świebodzin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: HengGuan HG p4** Jeep Wrangler JK
Jeszcze nam wszystkim wmówisz że mosty są idealne do tej budy Będzie super! wstawiaj foty
- przemsky
- Znawca / AT!
- Posty: 2429
- Rejestracja: 2014-08-18, 21:30
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Tychy
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: HengGuan HG p4** Jeep Wrangler JK
Hmm, aż tak idealnie z mostami nie jest, ale jest dobrze, jak będzie potrzeba to mosty zostaną zwężone. Problem rozwiązałem dopasowaniem offsetu felg, felgi Tamiya są idealne pod tym kątem.
Teraz *spoiler* - załączam zdjęcie od góry. Koła wystają poza obrys ok 4mm.
Kolejny
1. Rozdzielacz: 2. Dopasowana rama, oraz tylny most: 3. Pod maską skrzynia II biegowa + silnik: 4. Podpięty rozdzielacz z mostem oraz skrzynią:
Teraz *spoiler* - załączam zdjęcie od góry. Koła wystają poza obrys ok 4mm.
Kolejny
1. Rozdzielacz: 2. Dopasowana rama, oraz tylny most: 3. Pod maską skrzynia II biegowa + silnik: 4. Podpięty rozdzielacz z mostem oraz skrzynią:
- przemsky
- Znawca / AT!
- Posty: 2429
- Rejestracja: 2014-08-18, 21:30
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Tychy
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: HengGuan HG p4** Jeep Wrangler JK
1. Oświetlenie. Pierwszy raz użyłem gotowca z aliex, 2pkt przód i 2 pkt tył: 2. Pakiet, mocowanie zrobione na wzór Axiala z SCX10, czyli płytka z HIPSu oraz rzep: 3. Rama, widok z góry - jeszcze bez wału do tylnego mostu którego montaż był dzisiaj i jazda próbna w zimowych warunkach: 4. Część szpeju który będzie jeździł w Jeepie: (podziękowania dla Jaruso)
- przemsky
- Znawca / AT!
- Posty: 2429
- Rejestracja: 2014-08-18, 21:30
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Tychy
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: HengGuan HG p4** Jeep Wrangler JK
Wrzucam specyfikację:
Rama: HG p4** banggood
Mosty i rozdzielacz 2biegowy + mini serwo: HG p4** banggood
Opony: Dick Cepek 1,9' 100mm / 38mm
Felgi: Tamiya
ESC: 'Kulak'
Silnik: RC4WD 55T
Serwo: TowerPro MG995 - 9kg
Apka: MST
Pakiet: Turnigy 2s 2200mah
Rama: HG p4** banggood
Mosty i rozdzielacz 2biegowy + mini serwo: HG p4** banggood
Opony: Dick Cepek 1,9' 100mm / 38mm
Felgi: Tamiya
ESC: 'Kulak'
Silnik: RC4WD 55T
Serwo: TowerPro MG995 - 9kg
Apka: MST
Pakiet: Turnigy 2s 2200mah
- Mateusz1988
- Adept / AT!
- Posty: 1009
- Rejestracja: 2010-04-18, 20:32
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Świebodzin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
Re: HengGuan HG p4** Jeep Wrangler JK
Nie, one są po prostu tak dziwnie zbudowane:zotornik pisze:To są mosty z przekładnią ślimakową ?
Jakiś czas temu jaruso o nich wspominał:
gdzieś w połowie strony
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: HengGuan HG p4** Jeep Wrangler JK
Dzięki za info
Takie rozwiązanie z wysokim wyprowadzeniem wału, zmniejsza kąt jego pracy, to zaliczyć można na plus.
Takie rozwiązanie z wysokim wyprowadzeniem wału, zmniejsza kąt jego pracy, to zaliczyć można na plus.
- przemsky
- Znawca / AT!
- Posty: 2429
- Rejestracja: 2014-08-18, 21:30
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Tychy
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: HengGuan HG p4** Jeep Wrangler JK
Zgodzę się z tobą to duży plus, ale na minus to miejsce które pochłania to wyprowadzenie.
Przy okazji
1. Mosty wypełnione smarem, wszystkie dziurki zasłonięte śrubkami, aby nic złego do ich wnętrza się nie przedostało. 2. Ukończony napęd, wszystko pospinane i się trzyma. 3. Układ skrętny musiałem mocno przerobić zeby utrzymać w całości osłone z zderzakiem. Serwo poszło do góry - na równo z ramą, a ramię zostało dorobione nowe, co poprawiło skręt. Przy okazji będę chciał zrobić porównanie skrętu z Axial SCX10. TO DO:
1. osłony podwozia.
2. szpej
3. kierownik
4. imitacja wyciągarki
5. skleić koła
6. dorobić brakujący wkład lusterka od strony kierowcy
7. inne
:W
Przy okazji
1. Mosty wypełnione smarem, wszystkie dziurki zasłonięte śrubkami, aby nic złego do ich wnętrza się nie przedostało. 2. Ukończony napęd, wszystko pospinane i się trzyma. 3. Układ skrętny musiałem mocno przerobić zeby utrzymać w całości osłone z zderzakiem. Serwo poszło do góry - na równo z ramą, a ramię zostało dorobione nowe, co poprawiło skręt. Przy okazji będę chciał zrobić porównanie skrętu z Axial SCX10. TO DO:
1. osłony podwozia.
2. szpej
3. kierownik
4. imitacja wyciągarki
5. skleić koła
6. dorobić brakujący wkład lusterka od strony kierowcy
7. inne
:W