Nie żałuj, dobrze zrobiłeśVel pisze: Szkoda że nie przemyślałem tematu i wywaliłem wszystko w kanał po rzuceniu nikotyny.
Ford F350
-
- Adept / AT!
- Posty: 775
- Rejestracja: 2012-06-01, 10:31
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Racja nie ma nad czym płakać. Tylko pysznić się nad tym nałogiem. Grzałkę robię sam. Pod odpowiedni woltarz. Przyczym bardziej kładę nacisk na trwałość grzałki niż na ilość dymu. W między czasie myślę czy nie warto by było podczepić mechanizmu pod silnik, Wtedy zawsze by działała gdy silnik kręci. Bo narazie jest na oddzielnym zasilaniu i autonomicznie.
- Pawlak
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 494
- Rejestracja: 2013-01-31, 23:01
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Przeźmierowo
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Pomógł: 1 raz
Hmm, ciekawe czy tak samo by to działało gdyby wtłaczać powietrze przed grzałkę która by dmuchała gorącym do filtra a z niego leciał dym...
Gdyby tak to można by posłużyć się mini kompresorkiem Lego (jest jeszcze opcja większego) montując go gdzieś na mimośrodzie z jakimś małym silniczkiem podłączonym równolegle do głównego silnika napędowego (obroty kompresora wzrastają razem z prędkością modelu). Wężykiem wdmuchujemy powietrze przez grzałkę a "ustnik" filtra podłączyć wężykiem do rury wydechowej i gdyby to zabanglało to "spaliny" wychodziłyby jak z prawdziwego cylindra bo kompresorek działa przeca jak tłok w silniku
put put put put put (można pierwszą minutę przewinąć)
Hmm, ciekawe czy tak samo by to działało gdyby wtłaczać powietrze przed grzałkę która by dmuchała gorącym do filtra a z niego leciał dym...
Gdyby tak to można by posłużyć się mini kompresorkiem Lego (jest jeszcze opcja większego) montując go gdzieś na mimośrodzie z jakimś małym silniczkiem podłączonym równolegle do głównego silnika napędowego (obroty kompresora wzrastają razem z prędkością modelu). Wężykiem wdmuchujemy powietrze przez grzałkę a "ustnik" filtra podłączyć wężykiem do rury wydechowej i gdyby to zabanglało to "spaliny" wychodziłyby jak z prawdziwego cylindra bo kompresorek działa przeca jak tłok w silniku
put put put put put (można pierwszą minutę przewinąć)
-
- Adept / AT!
- Posty: 775
- Rejestracja: 2012-06-01, 10:31
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
porozkrecalem, pomierzylem, pokleilem.. moze cos z tego bedzie, i paka bedzie siedziala pewnie. Dobrze ze nie wzialem wiekszych magnesow, te z trudem da sie recznie oderwac od siebie..
https://www.dropbox.com/sh/92kdlohoxm1v8v6/8x-Bc9VHr6
///edit: 17:32
Az dziwie sie sam sobie ze tak mi fajnie wyszlo.
https://www.dropbox.com/s/e5k145ud74pkc ... -29-47.mp4
Jutro sie pewnie wezme za ciecie luster do lusterek.
Material na nadkola zgromadzony.
Szczerze polecam magnesy neodymowe.
https://www.dropbox.com/sh/92kdlohoxm1v8v6/8x-Bc9VHr6
///edit: 17:32
Az dziwie sie sam sobie ze tak mi fajnie wyszlo.
https://www.dropbox.com/s/e5k145ud74pkc ... -29-47.mp4
Jutro sie pewnie wezme za ciecie luster do lusterek.
Material na nadkola zgromadzony.
Szczerze polecam magnesy neodymowe.
-
- Adept / AT!
- Posty: 775
- Rejestracja: 2012-06-01, 10:31
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Paka siedzi sztywno. Szybko sie zaklada i zdejmuje. Po zmianie pasma na 2,4 model przestal szarpac. Jeszcze tylko dachowe oswietlenie i mozna powiedziec ze nadaje sie do jazdy. Dzisiejsze testy dywanowe z przeszkodami przeszedl celujaco.
-
- Adept / AT!
- Posty: 775
- Rejestracja: 2012-06-01, 10:31
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
odkąd kupiłem te mosty, zawsze z jedną częścią ośki mam problem.. może ktoś z Was coś wymyśli. Ogólnie blokują ją dwa imbusy. Wcześniej myślałem żę poprostu się w tym miejscu dołek wyrobił, i puszcza, dlatego postanowiłem upiłować z drugiej strony. To też nic nie dało, bo teraz całkowicie się ześlizguje. Myśę czy poprostu nie ulepić kulki z jakiejś poxiliny i nie zeszlifować kwadratów.
fotki niżej po kliknięciu:
https://www.dropbox.com/s/b0j84tnm1410r ... .37.51.jpg
https://www.dropbox.com/s/e7b5v9xhnzm9m ... .37.25.jpg
https://www.dropbox.com/s/j18zxrld0ijli ... .38.08.jpg
////edit: na szybkości wymyśliłem że jeśli nawiercę wgłębienia dremelem pod imbusy, może to coś dać. Jak teraz puści to nie mam pojęcia.. Chyba nowy most z niemiec zostanie...
fotki niżej po kliknięciu:
https://www.dropbox.com/s/b0j84tnm1410r ... .37.51.jpg
https://www.dropbox.com/s/e7b5v9xhnzm9m ... .37.25.jpg
https://www.dropbox.com/s/j18zxrld0ijli ... .38.08.jpg
////edit: na szybkości wymyśliłem że jeśli nawiercę wgłębienia dremelem pod imbusy, może to coś dać. Jak teraz puści to nie mam pojęcia.. Chyba nowy most z niemiec zostanie...
-
- Adept / AT!
- Posty: 775
- Rejestracja: 2012-06-01, 10:31
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Jutro pierwsze testy na śniegu. Łączenia przesmarowane, łożyska też. Trapy umocowane z linką. Zobaczymy. Moze uda się coś nakręcić. :oo
https://www.dropbox.com/sh/igxxjheqoe5m1i3/C7_gkqmeI0#/
https://www.dropbox.com/sh/igxxjheqoe5m1i3/C7_gkqmeI0#/
-
- Adept / AT!
- Posty: 775
- Rejestracja: 2012-06-01, 10:31
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Pierwsza proba jazdy z nowa buda sie nie udala.. po 20 metrach,prawe przednie kolo sie odkrecilo, a prawe tylne zluzowalo na osce w moscie przy przekladni. Zalalem poxipolem na sztywno, jak teraz nie wytrzyma to pierdziele te mosty
Wersja prawie ze finalna. https://www.dropbox.com/s/urehrjos1bspw ... .23.20.jpg
Brakuje jakichs fajniejszych oponek, no i progow, ktore nie moga doczekac sie montażu.
Wersja prawie ze finalna. https://www.dropbox.com/s/urehrjos1bspw ... .23.20.jpg
Brakuje jakichs fajniejszych oponek, no i progow, ktore nie moga doczekac sie montażu.
-
- Adept / AT!
- Posty: 775
- Rejestracja: 2012-06-01, 10:31
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Dzięki. Progi zamontowałem. Wersja finalna wygląda tak.
https://www.dropbox.com/sh/g01c4ofrqrg0ldh/ySRAuJ_8JT?m
jutro testy w normalnym terenie, bo w końcu śnieg odpuścił.
Lakier momentami nie pasuje, ale jak zahaczyłem o druty, powstały widoczne wgłębienia, więc suma sumarum uznałem że ciągłe malowanie i dbanie o karoserię mija się z celem. Jak już będzie raziło w oczy dopiero pomaluje na jakiś jaśniejszy kolor.
https://www.dropbox.com/sh/g01c4ofrqrg0ldh/ySRAuJ_8JT?m
jutro testy w normalnym terenie, bo w końcu śnieg odpuścił.
Lakier momentami nie pasuje, ale jak zahaczyłem o druty, powstały widoczne wgłębienia, więc suma sumarum uznałem że ciągłe malowanie i dbanie o karoserię mija się z celem. Jak już będzie raziło w oczy dopiero pomaluje na jakiś jaśniejszy kolor.
-
- Adept / AT!
- Posty: 775
- Rejestracja: 2012-06-01, 10:31
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
[youtube][/youtube]
Kręcone telefonem, trzęsie jakbym jezdził na rowerze. cięte i montowane w telefonie. Więc profeski brak. Zimno było.
Ze strat: urwanie mocowania budy, urwany przedni zderzak, urwanie drutu z ukladu kierowniczego w pajero. wszystko naprawione podczas jazdy. To będzie dobry sezon. Pierwszy raz mi się tak dobrze jezdziło.
Kręcone telefonem, trzęsie jakbym jezdził na rowerze. cięte i montowane w telefonie. Więc profeski brak. Zimno było.
Ze strat: urwanie mocowania budy, urwany przedni zderzak, urwanie drutu z ukladu kierowniczego w pajero. wszystko naprawione podczas jazdy. To będzie dobry sezon. Pierwszy raz mi się tak dobrze jezdziło.