Nieśmiały projekt
- Tomek.Z
- Weteran / AT!
- Posty: 1319
- Rejestracja: 2012-03-14, 18:32
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Olkusz
- Podziękował : 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Nieśmiały projekt
Witam , czas pochwalić się modelem. Na warsztat poszedł WK z konwersją na Crawlera który,
stał się dawcą. Od kolegi Maćka , pseudo Gibaz dostałem gratis ramę ( tu wielkie dzięki Maćku )
oraz sporo rad . Poskładałem sprzęt do kupy po drodze dokupując inny silnik przełożyłem serwo na oś.
Kupiłem komplet kół HPI do trialu i obciążyłem każde koło dodając po 250 gram .Resztę powiedzą same fotki.
W planach mam wywalić serwo bo zupełnie nie ma siły i przerobić drążki skrętu bo te na zdjęciu się rozleciały po chwili.
Na montaż czeka buda Venom-a ale nie mam jeszcze farby.
To tyle.
stał się dawcą. Od kolegi Maćka , pseudo Gibaz dostałem gratis ramę ( tu wielkie dzięki Maćku )
oraz sporo rad . Poskładałem sprzęt do kupy po drodze dokupując inny silnik przełożyłem serwo na oś.
Kupiłem komplet kół HPI do trialu i obciążyłem każde koło dodając po 250 gram .Resztę powiedzą same fotki.
W planach mam wywalić serwo bo zupełnie nie ma siły i przerobić drążki skrętu bo te na zdjęciu się rozleciały po chwili.
Na montaż czeka buda Venom-a ale nie mam jeszcze farby.
To tyle.
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Daj nam czas na ochłonięcie ! Mnie trauma po lekturze zdjęć trzyma jeszcze do tej poryTomek-Olkusz pisze:Jest aż tak źle , że nawet nikt nie chce obsmarować tego projektu :No
Na szybko, bo już silnik pracuje i rodzina pogania.
1. Wkładki - pościnaj jeszcze rożki / \ i będzie OK
2. Za dużo ołowiu ! Ma być dociążony, ale nie ciężki bo się nie wygrzebie i będzie przy większym podjeździe ześlizgiwał z kamieni.
3. Brakuje mi takiego pogladowego zdjęcia z boku w poziomie - bo troche wysoki zdaje sie jest, a przez to środek ciężkości również.
4. Ramę lepiej przerobić na drelin lub węgiel
reszta jak wrócę
p.s. Crawler jest specjalista od crawleróe, to On Cię dopiero zmiesza - a właściwie Twój projekt z piachem
za chęci i pracę
- Tomek.Z
- Weteran / AT!
- Posty: 1319
- Rejestracja: 2012-03-14, 18:32
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Olkusz
- Podziękował : 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Mam pytanie po przekątnej widać 2 śrubki po co one są?
Mam jeszcze jeden problem model nie ma siły podjechać pod pion w Kingu miałem założony reduktor i wyjeżdżał teraz kupiłem silnik dedykowany do crawlera żeby było bez reduktora a on nie ma siły , szarpie a nie wyjedzie . Zębatka atak jest 22 odbiór 90.
Jestem pod wrażeniem, całkiem fajnie wyszło.
Patrząc na ten projekt mam jedna sugestię.
Poobcinaj końcówki ramy które przewidziałem pod montaż amorków w pionie. Zostaw sobie tylko te 3 otworki a za 3 obetnij całość. W mojej ocenie są zbędne w tym projekcie.
Pakiet zamontuj wzdłuż ramy po przeciwnej stronie od silnika.
Patrząc na ten projekt mam jedna sugestię.
Poobcinaj końcówki ramy które przewidziałem pod montaż amorków w pionie. Zostaw sobie tylko te 3 otworki a za 3 obetnij całość. W mojej ocenie są zbędne w tym projekcie.
Pakiet zamontuj wzdłuż ramy po przeciwnej stronie od silnika.
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Ten link, powinien pomóc Ci rozszyfrować części składowe silnika i śruby o które pytasz.
W chwili obecnej widzę 2 zestawy śrub po przekątnej i nie wiem o które pytasz.
Ale link pewnie wszystko powie :W
W chwili obecnej widzę 2 zestawy śrub po przekątnej i nie wiem o które pytasz.
Ale link pewnie wszystko powie :W
- Tomek.Z
- Weteran / AT!
- Posty: 1319
- Rejestracja: 2012-03-14, 18:32
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Olkusz
- Podziękował : 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
No już wiem , śrubki trzymaja szczotki - dzięki Zotornik za linka.
Benon , sprawa wygląda tak że ruszył ale nie ma siły podjechać pod pion , tak jak pisałem wcześniej nie wiem co zrobić , czy troche mniejszy atak wystarczy? może silnik 65 lub 80 T w ostateczności reduktor HPI który mam ale wolałbym bez. Poradźcie coś - PLISSSS.
Benon , sprawa wygląda tak że ruszył ale nie ma siły podjechać pod pion , tak jak pisałem wcześniej nie wiem co zrobić , czy troche mniejszy atak wystarczy? może silnik 65 lub 80 T w ostateczności reduktor HPI który mam ale wolałbym bez. Poradźcie coś - PLISSSS.
- Krizi
- Znawca / AT!
- Posty: 3182
- Rejestracja: 2009-01-23, 19:24
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Złotniki Kujawskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Tak jak pisze Jafiosz...mniejszy atak i się zobaczy a tak w ogòle to zmieniłbym przekładnię. Osobiście nie zam nikogo kto by na bazie przekładni hpi crawlera zbudował bez jakiśtam problemòw. Będzie potrzebny reduktor i inne plate do mocowania silnika poszperaj na sieci gdzieś coś takiego widziałem ale nie pamiętam gdzie.Jafiosz pisze:Załóż mniejszą zębatkę, nie wiem jak szybki teraz jest, ale pewno coś pod 10-15T byłoby w sam raz
- Jafiosz
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2007-10-10, 18:48
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Mario miał przekładnie HPI w swoim crawlerze: http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic. ... 12&start=0
- Krizi
- Znawca / AT!
- Posty: 3182
- Rejestracja: 2009-01-23, 19:24
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Złotniki Kujawskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Nie wiem jak w oryginale ma przekładnia hpi :Y ale z tego co kojarzę Mario miał atak 12, odbiór 96 i silnik Novaka 55TJafiosz pisze:Mario miał przekładnie HPI w swoim crawlerze: http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic. ... 12&start=0