REGULAMIN KLASY TT - SEZON 2013 [archiwum]
Panowie na spokojnie.
Ja już podjąłem decyzję klikając zapłać.
Swojego MFU sprzedałem, pogrzebałem trochę w necie za tym modułem w tej Ifce i kupiłem dokładnie ten sam.
To jest SMX Servonaut jest sporo tańszy od MFU a turbo ma smakowite.
[youtube][/youtube]
Na początek może z molestuję Radzia i Palmera coby w chociaż w 8x8 był sound obowiązkowy.
Ja już podjąłem decyzję klikając zapłać.
Swojego MFU sprzedałem, pogrzebałem trochę w necie za tym modułem w tej Ifce i kupiłem dokładnie ten sam.
To jest SMX Servonaut jest sporo tańszy od MFU a turbo ma smakowite.
[youtube][/youtube]
Na początek może z molestuję Radzia i Palmera coby w chociaż w 8x8 był sound obowiązkowy.
Ostatnio zmieniony 2012-06-05, 09:11 przez Pablo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rejczel
- Adept / AT!
- Posty: 1745
- Rejestracja: 2010-03-18, 10:37
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Żywiec/Pewel Wielka
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Pozwól że się wstrzymam z zakupem na raziePablo pisze:na ebayu w Holandii
http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... SI:PL:1123
- Adamo
- Znawca / AT!
- Posty: 4754
- Rejestracja: 2007-05-06, 20:17
- Imię: Adam
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Nie moja klasa ale napiszę bo forum dyskusyjne jest :ok
Mufo jest fajne do filmów ale nie do zawodów raczej gdzie skupienie i rozmowy ale młody i gówniarz jestem to pewnie się nie znam :crazy
Pamiętam jak u Barmana w ogórku co 15 kg ważył poprosiłem żebyś odpalił mufo bufo bo najarany byłem okrutnie po czym po chwili było słychać wyłącz to w końcu no wyłącz :ok
Mufo jest fajne do filmów ale nie do zawodów raczej gdzie skupienie i rozmowy ale młody i gówniarz jestem to pewnie się nie znam :crazy
Pamiętam jak u Barmana w ogórku co 15 kg ważył poprosiłem żebyś odpalił mufo bufo bo najarany byłem okrutnie po czym po chwili było słychać wyłącz to w końcu no wyłącz :ok
Jest pewna subtelna granica miedzy mufo bufo a tym servonautem. Mnie osobiście nie przeszkadza w Ifie ten dźwięk a wręcz miażdży. Film z zawodów zawsze się robi i nie trzeba sztucznie podkładać dźwięku silnika.
Poza tym mój upór ma na celu jeszcze bardziej zbliżyć klasę TT 1:10 do prawdziwej TT 1:1.
W 1:1 silniki też zakłócają nie rzadko rozmowy i czasem trzeba uszy zatkać. Ale to stały element zawodów i CZAK ma być
Poza tym mój upór ma na celu jeszcze bardziej zbliżyć klasę TT 1:10 do prawdziwej TT 1:1.
W 1:1 silniki też zakłócają nie rzadko rozmowy i czasem trzeba uszy zatkać. Ale to stały element zawodów i CZAK ma być
Nie no tam chyba można ustawić regulacje dudnienia, jest racja, że jak ma to drzeć japę na maxa to słabo. MFU ma fajnie podłozony dźwięk ale daleko mu do prawdziwego basowego bulgotu ropy w 1:1 i fakt, po dłuższym czasie MFU przynajmniej może deko wk.rwiac no ale ten za 200 ojro brzmi o niebo lepiej i głębiej niż MFU.
Do 2013 dużo czasu, w tym sezonie na spokojnie trze przejeździć tak jak jest, zima zawsze owocuje niekontrolowanymi wydatkami jak większość czasu człek spędza w domku.
Teraz to ja mam w bani ukończyć pewne tematy. ale wizja TT jako full opcja skalowości rysuje uśmiech ale obawiam się, że wymóg dźwięku przyhamuje potencjalnych klientów.
Teraz to ja mam w bani ukończyć pewne tematy. ale wizja TT jako full opcja skalowości rysuje uśmiech ale obawiam się, że wymóg dźwięku przyhamuje potencjalnych klientów.
O i to jest pomysłSławek pisze:Trudno za wami nadążyć
Fakt, mfu dawało po uszach strasznie po 5 min
No to jeszcze wytwornice dymu
O pilotach w szoferce nie wspomnę. Bo przecież w 1:1 obsada regulaminowo co najmniej podwójna.
Wiadomo że jakieś dodatkowe kwestie to od 2013 lub 2014
Bankowo będziemy zmierzać w kierunku maksymalnej skalowości a nie odwrotnie.
Tu własnie słuszna uwaga
żeby to miało ręce i nogi to nie wiem czy ze szczotkami nie trzeba było się przeprosić
Minister, lookij na ta IFĘ, ona nie "lata" to i dźwięk pięknie się zgrywa.
ograniczenie silników? - zaczyna się robić bardzo restrykcyjnie trzeba to naprawdę przemyśleć, bo latający truck a w tle "pyr pyr" to komedia.
żeby to miało ręce i nogi to nie wiem czy ze szczotkami nie trzeba było się przeprosić
Minister, lookij na ta IFĘ, ona nie "lata" to i dźwięk pięknie się zgrywa.
ograniczenie silników? - zaczyna się robić bardzo restrykcyjnie trzeba to naprawdę przemyśleć, bo latający truck a w tle "pyr pyr" to komedia.
W Ifie To kwestia przełożeń. Choć to prawda, że ma szczotkę na pokładzie. Stosując smx'a bankowo muszę zredukować baterie z 4-5s na max 3s. A co za tym idzie u mnie spadnie prędkość. Dlatego przestanę być konkurencyjny na rzecz wiarygodnego.
Na szczotce też można latać, może nie tak jak na bezszczocie ale wystarczy żeby było nienaturalnie.
Chyba będziemy prędkość suszarką mierzyć w 2014'tym
Na szczotce też można latać, może nie tak jak na bezszczocie ale wystarczy żeby było nienaturalnie.
Chyba będziemy prędkość suszarką mierzyć w 2014'tym