TRAXXAS Land Rover Defender CT
- Konioradek
- Teoretyk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2010-01-09, 23:54
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
TRAXXAS Land Rover Defender CT
Czas założyć garaż dla mojego TRX-a
Pewnie będzie wyglądał jak większość ale co tam.
Jedyne co ma fajnego to kolor orginalny (z pudełka) i przezroczyste szyby. Docelowo planuje środek.
Czas na prezentacje.
Pewnie będzie wyglądał jak większość ale co tam.
Jedyne co ma fajnego to kolor orginalny (z pudełka) i przezroczyste szyby. Docelowo planuje środek.
Czas na prezentacje.
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: TRAXXAS Land Rover Defender CT
Napisałeś w innym miejscu, że kolor jest jakby przygaszony, matowy, ale ja bym to traktowałbym jako zaletę, a nie wadę
Nie masz wrażenia, że karoseria jest od zewnątrz pomalowana przeźroczystym mattem? Bo rozumiem, że to fabryczne malowanie jest od środka?
W sumie nawet ciekawe jak to uzyskali, bo lexan z natury swojej daje połysk, no chyba, że go jakoś dodatkowo "stłamsimy". Gdyby to była kwestia lexanu, to było by to widać i na szybach ...
Nie masz wrażenia, że karoseria jest od zewnątrz pomalowana przeźroczystym mattem? Bo rozumiem, że to fabryczne malowanie jest od środka?
W sumie nawet ciekawe jak to uzyskali, bo lexan z natury swojej daje połysk, no chyba, że go jakoś dodatkowo "stłamsimy". Gdyby to była kwestia lexanu, to było by to widać i na szybach ...
- Konioradek
- Teoretyk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2010-01-09, 23:54
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: TRAXXAS Land Rover Defender CT
Już najwyższa pora zacząć składać do kupy graty bo się trochą nazbierało
Jeszcze są kratki na tylnie szyby oraz wnętrze lexan (niestety podczas transportu sporo się odkształciło) więc do końca jeszcze nie wiem czy zamontuję.- Konioradek
- Teoretyk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2010-01-09, 23:54
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: TRAXXAS Land Rover Defender CT
zotornik pisze:Napisałeś w innym miejscu, że kolor jest jakby przygaszony, matowy, ale ja bym to traktowałbym jako zaletę, a nie wadę
Nie masz wrażenia, że karoseria jest od zewnątrz pomalowana przeźroczystym mattem? Bo rozumiem, że to fabryczne malowanie jest od środka?
W sumie nawet ciekawe jak to uzyskali, bo lexan z natury swojej daje połysk, no chyba, że go jakoś dodatkowo "stłamsimy". Gdyby to była kwestia lexanu, to było by to widać i na szybach ...
Oto wyjaśnienie koloru matowego w wersji CT. Kolor jest matowy bo lexan taki jest. Dobrze widać to na jednym ze zdjęć. (wyciąłem naklejkę by rozjaśnić szybę a tam matowy lexan)
Powoli karoca nabiera docelowego wyglądu.
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: TRAXXAS Land Rover Defender CT
Nadal fajnie, że szyby choć trochę są przejrzyste - a wersja półmat od słupka B w tył, to nawet zaleta. Jednak dla szyby czołowej i szyb kierowca-pasażer lepszy wgląd do środka byłby ciekawszy ... o ile ktoś ma wnętrzeKonioradek pisze:Oto wyjaśnienie koloru matowego w wersji CT. Kolor jest matowy bo lexan taki jest. Dobrze widać to na jednym ze zdjęć. (wyciąłem naklejkę by rozjaśnić szybę a tam matowy lexan)
Nie szukałem specjalnie, ale producent tej wersji kolorystycznej karoserii, zdaje się nie sprzedaje "luzem", a szkoda.
- Konioradek
- Teoretyk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2010-01-09, 23:54
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: TRAXXAS Land Rover Defender CT
zotornik pisze:Nadal fajnie, że szyby choć trochę są przejrzyste - a wersja półmat od słupka B w tył, to nawet zaleta. Jednak dla szyby czołowej i szyb kierowca-pasażer lepszy wgląd do środka byłby ciekawszy ... o ile ktoś ma wnętrzeKonioradek pisze:Oto wyjaśnienie koloru matowego w wersji CT. Kolor jest matowy bo lexan taki jest. Dobrze widać to na jednym ze zdjęć. (wyciąłem naklejkę by rozjaśnić szybę a tam matowy lexan)
Nie szukałem specjalnie, ale producent tej wersji kolorystycznej karoserii, zdaje się nie sprzedaje "luzem", a szkoda.
Przednia i boczne szyby już wycięte. Wnętrze docelowo będzie, nawet już jedno mam, ale w czasie podróży trochę się pogniotło. Jeszcze zobaczę, wykorzystam albo zrobię sam. Niestety na resztę prac muszę poczekać aż się palec zagoi
- Konioradek
- Teoretyk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2010-01-09, 23:54
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Konioradek
- Teoretyk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2010-01-09, 23:54
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: TRAXXAS Land Rover Defender CT
Przymiarka zderzaka i montaż
Koła poskręcane. Było ciężko bo śrubki trochę krótkie i musiałem skręcać dodatkową centralną śrubą. A pod koniec okazało się że producent przewidział taki problem i dołożył do zestawu dwie długie śruby żeby było jak ścisnąć felgi.
Koła poskręcane. Było ciężko bo śrubki trochę krótkie i musiałem skręcać dodatkową centralną śrubą. A pod koniec okazało się że producent przewidział taki problem i dołożył do zestawu dwie długie śruby żeby było jak ścisnąć felgi.
-
- Teoretyk
- Posty: 26
- Rejestracja: 2019-01-06, 22:32
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował : 1 razy
Re: TRAXXAS Land Rover Defender CT
Kupiłem też te opony z drobniejszą kostką ale po jednej wizycie w terenie zmieniłem je z powrotem na oryginalne traxxasa - słabo sprawują się w piachu, szczególnie pod górkę. Nie wiem czy to tylko moje wrażenia czy ktoś jeszcze wyciągnął takie wnioski?
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: TRAXXAS Land Rover Defender CT
Miałem zgoła odmienne odczucia. Jeżeli mówimy o podróbkach Hyraxów, czyli tym co Chińczyk nazwał Super Swamper, to mam z ich użytkowania same dobre wspomnienia. Szczególnie za ich uniwersalność w tym i w piachu. "Hyraxy" mają agresywniejszy bieżnik od oryginalnych traxxasowskich opon TRX-4 i trzeba delikatniej operować gazem, bo szybko się zakopują, przez co można odnieść wrażenie, że gorzej pracują.s050197 pisze:Kupiłem też te opony z drobniejszą kostką ale po jednej wizycie w terenie zmieniłem je z powrotem na oryginalne traxxasa - słabo sprawują się w piachu, szczególnie pod górkę. Nie wiem czy to tylko moje wrażenia czy ktoś jeszcze wyciągnął takie wnioski?
Masz dwa zestawy opon, zapewnij sobie dwa zestawy felg i zmieniaj koła przy różnych okazjach - wymiana kompletnych kół w terenie, to nie kłopot, a za to jest to najlepszy sposób na sprawdzenie w tym samym terenie, przy tej samej pogodzie dwóch różnych zestawów.
Krótko jeździłem na Canyon Trail-ach, nie dlatego, ze były złe, tylko, że kupiłem te chińczyki, które mi bardzo spasowały. Natomiast oryginalne koła z TRX-4 również są bardzo uniwersalne - ja wymieniłem głównie, bo szukałem minimalnie większych, a takie są wspomniane wyżej chińczyki.
Teraz jeżdżę na Pro-Line BFGoodrich® Mud-Terrain T/A® KM3 1.9" - te to dopiero nie robią, ale za to jak wyglądają
- Tomy
- * PIONIER / AT! *
- Posty: 2650
- Rejestracja: 2006-06-29, 20:39
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Wielka Polska :)
- Podziękował : 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: TRAXXAS Land Rover Defender CT
„Hyraxy” okazują się bardzo uniwersalnymi oponami. Choć ich nie posiadam, bo zwyczajnie mi się nie podobają, to w większości przypadków jestem „objeżdżany” przez modele kolegów, którzy ich używają. Mam oryginalne super swampery pro line i tylko raz były lepsze od „wojtkowych” hyraxow - na skałkach jury.
I to chyba tylko przez zbyt twarde wkładki.
I to chyba tylko przez zbyt twarde wkładki.