TRX-4 Ford Bronco z U.S.A.
TRX-4 Ford Bronco z U.S.A.
Zakładam garaż, bo mój Brono padł, a jeszcze się nie nacieszyłem jazdą. Wytrzymał 3,5 miesiąca po czym skoczył bez mojej zgody w 50 metrową skalistą przepaść w Książańskim Parku Krajobrazowym. Zanim ubiorę mu nową budę, spróbuję starą reanimować . Sugestie i podpowiedzi mile widziane.
-
- Teoretyk
- Posty: 50
- Rejestracja: 2017-04-20, 12:43
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: TRX-4 Ford Bronco z U.S.A.
Ja na twoim miejscu skleil bym bude taśma mocna np 3m i traktował Bronco jako bude treningowa (rolki upadki itp będą się zdarzać zanim nabierzesz wprawy). Kupił bym bude nowa lub używana żeby ładnie wyglądał na półce.
Nadkole możesz skleić cyjanoakrylem (jeżeli się da) A jak nie to wymiana.
Pomyśl o serwie 20kg bo oryginalne jest za słabe do trx wraz z orczykiem aluminiowym.
I na koniec do zmiany silnik na 35t do 55t ja jeżdżę na 55t i jest ok nie jest slimakiem i na spacer się nadaje. A Bronco będzie bardziej precyzyjnie i naciśnięcie mocniej gazu nie skończy się tak gwałtownie jak przy 21t.
I tylko trenować trenować, cieszyć się jazdą
Nadkole możesz skleić cyjanoakrylem (jeżeli się da) A jak nie to wymiana.
Pomyśl o serwie 20kg bo oryginalne jest za słabe do trx wraz z orczykiem aluminiowym.
I na koniec do zmiany silnik na 35t do 55t ja jeżdżę na 55t i jest ok nie jest slimakiem i na spacer się nadaje. A Bronco będzie bardziej precyzyjnie i naciśnięcie mocniej gazu nie skończy się tak gwałtownie jak przy 21t.
I tylko trenować trenować, cieszyć się jazdą
- Grzes
- Teoretyk
- Posty: 111
- Rejestracja: 2018-07-08, 13:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował : 4 razy
Re: TRX-4 Ford Bronco z U.S.A.
Ja też traktowałbym tą budę jako treningową..
a do tego kup sobię czystą bude, którą można zrobić po swojemu
a do tego kup sobię czystą bude, którą można zrobić po swojemu
Re: TRX-4 Ford Bronco z U.S.A.
Tak zrobię - to będzie buda w teren, a na półkę już czeka nowa (nowy wypust ma koło zapasowe z tyłu + mały kangurek z przodu). Kupiłem papier ścierny i szary podkład, klej (ale nie wiem czy się sprawdzi w lexanie) i czekam na dostawę do sklepu na taśmę-siatkę do podklejenia budy od spodu. Listwy chromowane też ściągnięte i chyba będzie bez tych listw (połamane). Do nowej dokupię bagażnik dachowy u chińczyków. Teraz poszukuje opon 1.9 i trochę mały wybór , na razie zastanawiam się nad Flat Iron XL 1.9 G8 Rock Terrain - bo w sumie 99% mojej jazdy to szlaki górskie (mam blisko).
-
- Teoretyk
- Posty: 50
- Rejestracja: 2017-04-20, 12:43
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: TRX-4 Ford Bronco z U.S.A.
Warto poczekać też na takie opony od chińczyka
http://s.aliexpress.com/Ibm6r6NJ?fromSns=Copy to Clipboard
W terenie robią fajnie z czystym sumieniem mogę polecić
http://s.aliexpress.com/Ibm6r6NJ?fromSns=Copy to Clipboard
W terenie robią fajnie z czystym sumieniem mogę polecić
Re: TRX-4 Ford Bronco z U.S.A.
Doszły wczoraj zagraniczne części : metalowe osłony za chyba 60 zł - grube 1mm - trochę jestem zaskoczony. Żałuję, że nie kupiłem od razu - idealnie będą chronić podwozie od kamieni na szlaku. Bagażnik dachowy - mega pancerny i ciężki (223g) - trochę mocowanie jest lipne i nieprecyzyjne - jeszcze się zastanowię jak to zamontować. Pewnie środek ciężkości mocno się podniesie, o dodatkowych gratach na nim nie wspomnę nawet - ale to konieczność, bo poprzednia buda bardzo mocno się zniszczyła od wywrotek. Opony - tu się zastanawiałem i wybrałem pewnie źle - ale nie mogłem przełknąć bieżnika w Hyraxach więc będą Pro-Line 1.9 Flat Iron XL. W dodatku na wymianę kupiłem 4 nadkola - ale wymieniłem tylko 1 pęknięte LR (jak by ktoś chciał - to pozostałe 3 nowe są na zbyciu + jedno używane pęknięte) . Stara buda wciąż w naprawie czeka na ukończenie . W planach jest: oświetlenie + kierowca/drętwe wnętrze, felgi alu. Pytanie tylko czy takim ładnym później jeździć czy na półkę tylko ?
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13465
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: TRX-4 Ford Bronco z U.S.A.
Z opon będziesz na pewno zadowolony, świetnie wyglądają, dobrze spisują się w zróżnicowanym terenie - pytanie jak tam mieszczą się w Bronkowozie w nadkolach?
Bagażnik ładny, ale ... jak sam napisałeś, szkoda, że taki ciężki.
"Blaszki" osłony, tu mam ambiwalentne odczucia (to moje ulubione ) Po moim Defku widzę, iż podwozie, mosty i reszta od dołu porządne dostają baty i warto było by to jakoś nieco ochronić. Tylko, że te konkretne rozwiązania - choć może się tu mylę, bo jedynie teoretyzuję - mam wrażenie, że będą ciągle o coś haczyły :Y Jak oglądam spód mojego Defa, to na pewno środkowy plate bym osłonił, reszta to sprawa dyskusyjna lub gustu.
A wracając na chwilę do karoserii - to wg mnie - większość lekasnowych karoserii z "kantami" jak np. w Bronco, czy Defenderze, będzie podatna na pękanie w tych właśnie newralgicznych kanciastych miejscach. Przerabiałem to już dekadę temu na Defku I bazującym na karoserii krótkiego Defendera rodem z HPI.
Inne formy leksanowych karoserii dużo lepiej znoszą udary, w naszym przypadku mamy "te" newralgiczne miejsca" i trzeba raczej się z tym liczyć.
Bagażnik ładny, ale ... jak sam napisałeś, szkoda, że taki ciężki.
"Blaszki" osłony, tu mam ambiwalentne odczucia (to moje ulubione ) Po moim Defku widzę, iż podwozie, mosty i reszta od dołu porządne dostają baty i warto było by to jakoś nieco ochronić. Tylko, że te konkretne rozwiązania - choć może się tu mylę, bo jedynie teoretyzuję - mam wrażenie, że będą ciągle o coś haczyły :Y Jak oglądam spód mojego Defa, to na pewno środkowy plate bym osłonił, reszta to sprawa dyskusyjna lub gustu.
A wracając na chwilę do karoserii - to wg mnie - większość lekasnowych karoserii z "kantami" jak np. w Bronco, czy Defenderze, będzie podatna na pękanie w tych właśnie newralgicznych kanciastych miejscach. Przerabiałem to już dekadę temu na Defku I bazującym na karoserii krótkiego Defendera rodem z HPI.
Inne formy leksanowych karoserii dużo lepiej znoszą udary, w naszym przypadku mamy "te" newralgiczne miejsca" i trzeba raczej się z tym liczyć.
-
- Teoretyk
- Posty: 93
- Rejestracja: 2018-06-16, 12:03
- Imię: Witek
- Lokalizacja: Zabrze PL/Belgia
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: TRX-4 Ford Bronco z U.S.A.
Spróbuj klejem na gorąco Ostatnio uwielbiam ten produkt.łowca pisze:Zakładam garaż, bo mój Brono padł, a jeszcze się nie nacieszyłem jazdą. Wytrzymał 3,5 miesiąca po czym skoczył bez mojej zgody w 50 metrową skalistą przepaść w Książańskim Parku Krajobrazowym. Zanim ubiorę mu nową budę, spróbuję starą reanimować . Sugestie i podpowiedzi mile widziane.download/file.php?id=21844&mode=view/SAM_7035.JPG
Moja buda pękła w tym miejscu (oczywiście nie tak jak u Ciebie,ale może się sprawdzi)zalałem klejem od środka i trzyma.
Przyłóż pęknięte brzegi,sklej od zewnątrz taśmą klejącą żeby się nie rozjechały i do dzieła.
Pozdrawiam.