Złoty pierścionek zaj.ał Bronek 1979' TR4 Traxxas
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Złoty pierścionek zaj.ał Bronek 1979' TR4 Traxxas
Siema Radzik
Wczoraj przerobiłem jeden błotnik, trzeba go jeszcze troszeczkę dopieścić ale już lepiej wg. mnie to się prezentuje. Zaślepiłem dziury montażowe na listwę chrom, której nie będzie w moim modelu, obrys naturalnie wstawię. No Karoca teraz "nabiera masy".
Wczoraj przerobiłem jeden błotnik, trzeba go jeszcze troszeczkę dopieścić ale już lepiej wg. mnie to się prezentuje. Zaślepiłem dziury montażowe na listwę chrom, której nie będzie w moim modelu, obrys naturalnie wstawię. No Karoca teraz "nabiera masy".
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Złoty pierścionek zaj.ał Bronek 1979' TR4 Traxxas
W zasadzie błotnik to już hips bo lexan - wycięty. Na razie jeszcze nic nie robiłem ale będę to robił, pewnie podkleję plastry hipsu.Seweryn pisze:Usztywniasz od wewnątrz leksan? Muszę czymś usztywnić nowego Wranglera Axiala.
- Seweryn
- Teoretyk
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-05-10, 20:14
- Imię: Seweryn
- Lokalizacja: Ustroń
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Złoty pierścionek zaj.ał Bronek 1979' TR4 Traxxas
Czym podklejasz (klej)? Pytanie - przejścia hips lexan szpachlujesz. Jak połączenia wytrzymują eksploatację w terenie?
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Złoty pierścionek zaj.ał Bronek 1979' TR4 Traxxas
klej typy "kropelka" podklejam hips w łączeniu 1 mm, szpachla fiber. nie chcę tu nic się mądrkować, pierwszy raz mam do czynienia z lexanem, improwizuję ale podejrzewam, że jak buda będzie sztywna i to lakier nie odpadnie i łączenia też pozostaną bez pęknięć. Tak naprawdę po jakimś czasie będę mógł zweryfikować ile moja robota jest warta, na razie po prostu eksperymentuję.
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Złoty pierścionek zaj.ał Bronek 1979' TR4 Traxxas
Póżniej mam nadzieję pojeździć bo cały plan poszedł w pi....
Bron, miał być do upalana a Patrol do zrobienia, teraz czas tracę na przeróbki
przód wyciągnięty, to zabieram się za tył, następnie drzwi i druga strona analogicznie.
Bron, miał być do upalana a Patrol do zrobienia, teraz czas tracę na przeróbki
przód wyciągnięty, to zabieram się za tył, następnie drzwi i druga strona analogicznie.
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Złoty pierścionek zaj.ał Bronek 1979' TR4 Traxxas
Małymi kroczkami do przodu, prawy tylne nadkole zrobione, trzeba jeszcze dopieścić ale to już na końcu jak będzie zrobiona cała buda przeleci się całościowo i dopieści ale już kształt mam.
Nooo generalnie Bronisław wygląda coraz gorzej mam nadzieję, że finalnie będzie dobrze
Nooo generalnie Bronisław wygląda coraz gorzej mam nadzieję, że finalnie będzie dobrze
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Złoty pierścionek zaj.ał Bronek 1979' TR4 Traxxas
Troszkę wpłynąłem na jego zmiany
Jeszcze widać że "na warsztacie" jest i nie oddaje swojego uroku ale mam nadzieję, że będzie dobrze na koniec. Kilka faktów:
- buda z 230 mm teraz będzie 210 mm w szerokości "proste" boki troszkę zaokrągliłem dziada bo Bronek to taka beczka troszkę.
- tylne zawieszenie do wywalenia bo nie mogę zrobić podłogi na pace a chciałbym żeby była full opcja czyli kanapa itd. Hard Top oczywiście docelowo jako opcja. (łatwiej) włączyć regiel bez Hard Topa
- tylna klapa też nie ma linii więc do wycięcia ...
Powoli do celu, na szybko jakiś montaż budy żeby nie latała i mogę sobie pośmigać w sumie tak jak chciałem i po co go kupiłem, także zmiany nie wpływają na zabawę w terenie - no do filmowania się nie nadaje ale to mi nie przeszkadza, ważne że jeździ.
Jeszcze widać że "na warsztacie" jest i nie oddaje swojego uroku ale mam nadzieję, że będzie dobrze na koniec. Kilka faktów:
- buda z 230 mm teraz będzie 210 mm w szerokości "proste" boki troszkę zaokrągliłem dziada bo Bronek to taka beczka troszkę.
- tylne zawieszenie do wywalenia bo nie mogę zrobić podłogi na pace a chciałbym żeby była full opcja czyli kanapa itd. Hard Top oczywiście docelowo jako opcja. (łatwiej) włączyć regiel bez Hard Topa
- tylna klapa też nie ma linii więc do wycięcia ...
Powoli do celu, na szybko jakiś montaż budy żeby nie latała i mogę sobie pośmigać w sumie tak jak chciałem i po co go kupiłem, także zmiany nie wpływają na zabawę w terenie - no do filmowania się nie nadaje ale to mi nie przeszkadza, ważne że jeździ.
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Złoty pierścionek zaj.ał Bronek 1979' TR4 Traxxas
No i po testach w terenie, Super sobie daje radę, wypakowałem cały pakiet podjeździe i nie widzę na razie potrzeby zmieniać nic w podwoziu, no docelowo muszę zawiechę tył zmienić żeby podłogę zrobić ale wszystko chodzi jak należy. Dziś najeździłm się więcej niż przez ostatnie 4 lata