Traxxas TRX-4 Defender d110

Zagroda TRXów, buchających gorącym powietrzem z przegrzanych regulatorów i ze skwierczących serw...
ODPOWIEDZ
karsto1982
Teoretyk
Posty: 429
Rejestracja: 2009-11-27, 15:15
Imię: Karol
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Traxxas TRX-4 Defender d110

#136

Post autor: karsto1982 »

Doszła mała modyfikacja modelu... pierwsza od długiego czasu, ale w końcu coś się zmieniło.
Mianowicie, został wymieniony silnik, teraz jest całe 80T.
Panowie i Panie teraz nikt nie powie o moim T-rexie ze to demon prędkości, nawet na 3S :D
Teraz tylko testy w terenie :)

Awatar użytkownika
zotornik
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 13469
Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 161 razy

Re: Traxxas TRX-4 Defender d110

#137

Post autor: zotornik »

Ktoś popada ze skrajności w skrajność :)
Ciekawe, jak długo wytrzymasz z tą modyfikacją?

karsto1982
Teoretyk
Posty: 429
Rejestracja: 2009-11-27, 15:15
Imię: Karol
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Traxxas TRX-4 Defender d110

#138

Post autor: karsto1982 »

Podmianka silnika to na szczęście chwilka :P
Widziałem jak Zbyszek jeździ Bronco na 50T to nie wyglądało to tak strasznie, u mnie na 3S powinno być podobnie. Się okaże, to tylko testy i ciekawość jak to będzie jeździło. Jestem początkujący i wszystkiego najlepiej doświadczyć na własnej skórze, żeby później nie pisać lub nie mówić że coś się gdzieś widziało albo coś się słyszało. Sprawdzę, przekonam się będę miał z tym doświadczenie to i będę mógł wygłaszać swoje racje i przeżycia.
Tak mi się wydaje.

Awatar użytkownika
zotornik
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 13469
Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 161 razy

Re: Traxxas TRX-4 Defender d110

#139

Post autor: zotornik »

Sam jestem ciekaw efektu.
Tylko jeżeli pozostajesz przy 3S, to uważaj na grzanie się silnika, choć to będzie zależało również od stylu jazdy.

karsto1982
Teoretyk
Posty: 429
Rejestracja: 2009-11-27, 15:15
Imię: Karol
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Traxxas TRX-4 Defender d110

#140

Post autor: karsto1982 »

Będę szukał w razie czego jakiegoś chłodzenia - radiator + wentylator, ale tez na sampierw zobaczymy na sucho bez... Jak będzie kiepsko i gorąco to poprawimy to :P
Jedno jest pewne. Jak wcześniej na pierwszym biegu i 3S ciężko było się rozpędzić w domu, tak teraz na drugim biegu jeździ się swobodnie....

Awatar użytkownika
Tomy
* PIONIER / AT! *
* PIONIER / AT! *
Posty: 2650
Rejestracja: 2006-06-29, 20:39
Imię: Tomek
Lokalizacja: Wielka Polska :)
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Traxxas TRX-4 Defender d110

#141

Post autor: Tomy »

Wg mnie najbardziej odpowiedni do tego modelu, przy moim, raczej trialowym stylu jazdy, z dojazdówkami okazuje się być silnik 35t. Silnik 55t jest ciut wolny do rekreacji ale model staje sie naprawdę precyzyjny. Stara szkoła, jesli chodzi o szczotkę.
Doświadczenia na pakiecie 2s.

karsto1982
Teoretyk
Posty: 429
Rejestracja: 2009-11-27, 15:15
Imię: Karol
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Traxxas TRX-4 Defender d110

#142

Post autor: karsto1982 »

Jedno jest też pewne... W planach jest zakup i test na bezszczotce 21.5T chociaż jeszcze nie wiem jakiej firmy.... Ale na pewno taka zanabęde, żeby też oczywiście sie przekonać jak to będzie na tym jeździło :P
Jeden Pan z Piły, z którym miałem przyjemność się spotkać z modelami - On również trx - miał założoną bezszczotkę, ale kurcze nie wiem kto ale ktoś mu polecił 3950 kV.... To mój T-rex to był jak żółwik Sammy przy jego Defenderze.... Toż to była rakieta i masakra :D

Awatar użytkownika
Tomy
* PIONIER / AT! *
* PIONIER / AT! *
Posty: 2650
Rejestracja: 2006-06-29, 20:39
Imię: Tomek
Lokalizacja: Wielka Polska :)
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Traxxas TRX-4 Defender d110

#143

Post autor: Tomy »

Mam takie dziwne, chyba ambiwalentne ;) uczucia, co do montażu szybkich silników w tym modelu... Mnie nawet ten 21t nie bardzo odpowiada.

karsto1982
Teoretyk
Posty: 429
Rejestracja: 2009-11-27, 15:15
Imię: Karol
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Traxxas TRX-4 Defender d110

#144

Post autor: karsto1982 »

Nie pomyślałem o tym wcześniej, a to było chyba najprostsze rozwiązanie, jak sprawdzić prędkość modelu.
No i Panowie i Panie nie ma tragedii na tym silniku 80T. Jest dużo wolniejszy ale porusza się znośnie.
Na pierwszym biegu rozpędził się do całych 3 Km/h natomiast na drugim biegu rozpędził się do całych 7 km/h.
Ten drugi bieg na dojazdy i spacer w zupełności wystarcza, nie śmiga tak jak wcześniej ale teraz to widać po prędkościach, że to model trialowy.
Prędkości osiągnięte na 3S.

karsto1982
Teoretyk
Posty: 429
Rejestracja: 2009-11-27, 15:15
Imię: Karol
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Traxxas TRX-4 Defender d110

#145

Post autor: karsto1982 »

Szukałem ustawień, ale nie udalo mi się ich znaleźć. Czy można w aplikacji na telefonie i z odbiornikiem bluetooth sprawdzić i/lub zmienić siłę drag brake?

RamboPL
Teoretyk
Posty: 62
Rejestracja: 2018-03-09, 17:36
Imię: Robert
Lokalizacja: Uk
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

Re: Traxxas TRX-4 Defender d110

#146

Post autor: RamboPL »

Jakdobrze pamietam to jest w channel setup-throttle-brake ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „TRX-y, diabelskie pomioty...”