Defender D110 (Traxxas TRX-4) "Steryd"
- Tomy
- * PIONIER / AT! *
- Posty: 2650
- Rejestracja: 2006-06-29, 20:39
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Wielka Polska :)
- Podziękował : 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Defender D110 (Traxxas TRX-4) "Steryd"
ja się poddałem, dociążyłem kola i skleiłem z powrotem
a na rdzawki idą inne opony, co więcej nie ja je będę zakładał
a na rdzawki idą inne opony, co więcej nie ja je będę zakładał
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: Defender D110 (Traxxas TRX-4) "Steryd"
Jerry_Cornelius pisze:A próbowałeś ciskać i lekko "wepchnąć" rant na koniec plastikową pastylką?Gucio95 pisze:Podpowiesz kolego jakich zakleć użyłeś aby założyć cannontraile na rdzewke? no mi non stop wyskakuje rant pod koniec, sprobowalem porady Jerrego i śruby 2.5 na 16 nabylem równo skrecam i to samo ,z poslizgiem i bez poślizgu eh
jaką pastylka ? probowalem wciskac ten rant opony delikatnie śrubokrętem ale niezbyt to wychodzi ,dobrze ze nie zdjolem wszystkich opon tylko z zapasu ,dobra nie śmiećmy w garażu kolegi Jaruso
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Defender D110 (Traxxas TRX-4) "Steryd"
Dokładnie te same objawy miałem u siebie - dokręcałem niby równo, a i tak tuż przed samym końcem rant wysuwał się z właściwego miejsca, jednak nie dałem za wygraną i w końcu się udało.Gucio95 pisze:Podpowiesz kolego jakich zakleć użyłeś aby założyć cannontraile na rdzewke? no mi non stop wyskakuje rant pod koniec, sprobowalem porady Jerrego i śruby 2.5 na 16 nabylem równo skrecam i to samo ,z poslizgiem i bez poślizgu eh
Nie potrzeba tutaj magicznych sztuczek, tylko cierpliwości....dużo cierpliwości...jakiejś muzyki relaksacyjnej w stylu in flames czy disturbed i ewentualnie czegoś na uspokojenie (wg uznania).
Przede wszystkim trzeba rant opony dobrze ułożyć na pierścieniu jeszcze przed rozpoczęciem skręcania. Zakręcić po 2 obroty nakrętki, byle tylko trzymały śruby i skontrolować czy rant opony dalej jest tam, gdzie trzeba. Jeśli już się przesunął - nie ma zmiłuj, trzeba rozmontować i zaczynać od nowa - nie ma mowy o jakimś wpychaniu rantu na miejsce przy wkręconych śrubach (można uszkodzić rant, a i tak mie wejdzie gdzie trzeba).
Można tak jak Jerry wspominał dać na początek dłuższe śruby, by łatwiej było wstepnie skręcić felgi, jednak w moim wypadku nie było takiej potrzeby (w felgach gmade zwykle tak robię).
Później trzeba po parę obrotów dokrecać po kolei każdą ze śrub i pilnować położenia rantu aż do końca skręcania. Nie przejmować się, że nie wyjdzie za 1, 2 , 3 czy 4 razem. U mnie z pierwszą felgą zeszło ok 60 min. , z kolejnymi po ok 15min.
Ps. można spróbować natłuścić rant olejem lub smarem, ja tego nie robiłem, ale teoretycznie powinno to ułatwić ustawienie rantu na pierścieniu w odpowiedniej pozycji na początku skręcania.
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Defender D110 (Traxxas TRX-4)
Nie. Kleju użyłem przy felgach w stylu jeep wrangler JK i oponach losi - tam był jeszcze większy problem z rozmiarem pierścienia ( nie dość, że średnica niewłasciwa to jeszcze szerokość pierścienia) i w końcu złapałem w 4 miejscach rant opony i pierscień odrobiną kleju CA, by w trakcie skręcania opona pozostawała na miejscu...
W pewnym momencie skręcania felg do TRXa miałem już sięgnąć do tej barbarzyńskiej metody, ale finalnie udało się bez tego.
Fotki ze wzmacniania skorupy i malowania:
W pewnym momencie skręcania felg do TRXa miałem już sięgnąć do tej barbarzyńskiej metody, ale finalnie udało się bez tego.
Fotki ze wzmacniania skorupy i malowania:
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Defender D110 (Traxxas TRX-4) "Steryd"
W związku z tym, że Steryd pojechał ze mną na urlop, to wreszcie znalazła się chwila by go poskładać do kupy po malowaniu, jakiego doświadczył już dość dawno. Stan obecny:
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: Defender D110 (Traxxas TRX-4) "Steryd"
A takie pytanko masz idealnie rant felgi rowno z oponą czy na całej szerokości 0.6~0.7 mm szczelinka? jeżeli nie to odpuszczam i kupuje hyraxy albo swampery bo mam dosyc walki :zly
- Zbyszek
- Teoretyk
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2013-03-19, 17:27
- Imię: Zbyszek
- Lokalizacja: Oborniki wlkp
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Defender D110 (Traxxas TRX-4) "Steryd"
jaruso pisze:W związku z tym, że Steryd pojechał ze mną na urlop, to wreszcie znalazła się chwila by go poskładać do kupy po malowaniu, jakiego doświadczył już dość dawno. Stan obecny:
No i zarąbiście wygląda w tym kolorze , a moja farbka musi jeszcze nabrać mocy urzędowej .
Te " Magik " a co tam za stado przełączników zamontowałeś , nie mów że to do blokad :Y .
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Defender D110 (Traxxas TRX-4) "Steryd"
Niestety, z wielkim żalem muszę przyznać, że jeszcze nic mi się nie udało spalić w tym modelu, więc pstryczki-przełączniki są od czegoś innego niż blokady. Jeden włącza zasilanie dziadowskiego BECa 3A za 20 zł, drugi moduł dźwięku, a trzeci jest tymczasowo bezrobotny - kiedyś będzie włączał dodatkowe oświetlenie dachowe.Zbyszek pisze: Te " Magik " a co tam za stado przełączników zamontowałeś , nie mów że to do blokad :Y .
Z tyłu mam też wyprowadzone złącza z pakietu i esc, tak, że można można rozłączać pakiet bez ściągania karoserii. Moduł oświetlenia jest zamontowany do karoserii, po jej założeniu trzeba tylko wpiąć złącze od odbiornika (też z tyłu, w okolicy przełączników).
- Zbyszek
- Teoretyk
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2013-03-19, 17:27
- Imię: Zbyszek
- Lokalizacja: Oborniki wlkp
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Defender D110 (Traxxas TRX-4) "Steryd"
jaruso pisze:Niestety, z wielkim żalem muszę przyznać, że jeszcze nic mi się nie udało spalić w tym modelu, więc pstryczki-przełączniki są od czegoś innego niż blokady. Jeden włącza zasilanie dziadowskiego BECa 3A za 20 zł, drugi moduł dźwięku, a trzeci jest tymczasowo bezrobotny - kiedyś będzie włączał dodatkowe oświetlenie dachowe.Zbyszek pisze: Te " Magik " a co tam za stado przełączników zamontowałeś , nie mów że to do blokad :Y .
Z tyłu mam też wyprowadzone złącza z pakietu i esc, tak, że można można rozłączać pakiet bez ściągania karoserii. Moduł oświetlenia jest zamontowany do karoserii, po jej założeniu trzeba tylko wpiąć złącze od odbiornika (też z tyłu, w okolicy przełączników).
No miszcz , a to do tego samego dziadowskiego beca co ja mam nie źle to wykombinowałeś
Nie wstydź się i pokaż wszystkie zdjęcia to może coś zgapię .
- Tomy
- * PIONIER / AT! *
- Posty: 2650
- Rejestracja: 2006-06-29, 20:39
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Wielka Polska :)
- Podziękował : 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Defender D110 (Traxxas TRX-4) "Steryd"
No taki ładny, taki ładny, amerykansky
A jeszcze prośba:
Zrób zdjęcie na wprost z tylu i przodu i zmierz rozstaw kół, proszę
A jeszcze prośba:
Zrób zdjęcie na wprost z tylu i przodu i zmierz rozstaw kół, proszę