TRX-4 Defender D110 Garage 》maruda325

Zagroda TRXów, buchających gorącym powietrzem z przegrzanych regulatorów i ze skwierczących serw...
Awatar użytkownika
maruda325
Teoretyk
Posty: 94
Rejestracja: 2017-07-23, 13:28
Imię: Mateusz
Lokalizacja: London
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

Re: Defender Garage 》maruda325

#76

Post autor: maruda325 »

Jerry Wojtek ma rację nie były jeszcze na zewnątrz, ale ciekawy pomysł jak by je składać na zewnątrz przy niższej temperaturze to powietrza powinno być więcej :OK albo może by skoczyć z nimi na biegun południowy :biglol hymm coś się wymyśli :OK
Ostatnio zmieniony 2018-02-11, 21:07 przez maruda325, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
zotornik
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 13469
Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 161 razy

Re: Defender Garage 》maruda325

#77

Post autor: zotornik »

Wbrew pozorom są tacy, co składają koła w lodówce i wcale nie jest to żart :)

Awatar użytkownika
maruda325
Teoretyk
Posty: 94
Rejestracja: 2017-07-23, 13:28
Imię: Mateusz
Lokalizacja: London
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

Re: Defender Garage 》maruda325

#78

Post autor: maruda325 »

zotornik pisze:Wbrew pozorom są tacy, co składają koła w lodówce i wcale nie jest to żart :)
Do lodówki się nie zmieszczę, przytyłem ostatnio :decha poza tym światło gaśnie jak się drzwi zamyka :hammer

Awatar użytkownika
maruda325
Teoretyk
Posty: 94
Rejestracja: 2017-07-23, 13:28
Imię: Mateusz
Lokalizacja: London
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

Re: TRX-4 Defender D110 Garage 》maruda325

#79

Post autor: maruda325 »

No więc temat z kołami w miarę ogarnięty, po ponownej rozbiórce doszedłem do wniosku, że są za lekkie i dołożyłem jeszcze pasek ołowiu. Skorzystałem z waszej rady i wkładałem koła po kolei na chwilę do zamrażalnika i potem skręcałem. Pomogło :VV już nie są kapciowate. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.

Tak z innej beczki to zmieniłem kolejność załączania blokad. Strasznie mnie irytowalo, że przednia załącza się pierwsza. Skorzystałem z tego filmu (lopatologicznie wyjaśnione co i jak :D )


Byłem na testach w niedzielę i jest spora poprawa po zmianie kół. Jednak i tak buda defenderka jest strasznie ciężka i model nadal jest dość wywrotny. Można by dalej dokładać ciężarki na piasty lub mosty, ale cały model zaczyna się już robić bardzo ciężki, sam nie wiem co myślicie ? Myślę że trzeba by wtedy się rozejrzeć za silnikiem 550 jakimś z większą liczbą zwojów. Boję się że przy tak mocnym zwiększaniu masy przy silniku 540 "Hill hold brakes" nie będzie trzymał?

Awatar użytkownika
maruda325
Teoretyk
Posty: 94
Rejestracja: 2017-07-23, 13:28
Imię: Mateusz
Lokalizacja: London
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

Re: TRX-4 Defender D110 Garage 》maruda325

#80

Post autor: maruda325 »

Mała rzecz a cieszy :D
Załączniki
20180603_161752-600x1234.jpg
20180603_161742-1024x498.jpg

Awatar użytkownika
Gucio95
Teoretyk
Posty: 172
Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Kobyłka
Podziękował : 3 razy

Re: TRX-4 Defender D110 Garage 》maruda325

#81

Post autor: Gucio95 »

Ano,fajne :) wszystkie te gadżety z Ali sa fajne i miarę tanie ale czas oczekiwania to porażka i można umrzeć z nudów w tym czasie :smajlik

ODPOWIEDZ

Wróć do „TRX-y, diabelskie pomioty...”