TRX-4 Defender D110 Garage 》maruda325
- maruda325
- Teoretyk
- Posty: 94
- Rejestracja: 2017-07-23, 13:28
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: London
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Defender Garage 》maruda325
Jerry Wojtek ma rację nie były jeszcze na zewnątrz, ale ciekawy pomysł jak by je składać na zewnątrz przy niższej temperaturze to powietrza powinno być więcej albo może by skoczyć z nimi na biegun południowy hymm coś się wymyśli
Ostatnio zmieniony 2018-02-11, 21:07 przez maruda325, łącznie zmieniany 1 raz.
- maruda325
- Teoretyk
- Posty: 94
- Rejestracja: 2017-07-23, 13:28
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: London
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Defender Garage 》maruda325
Do lodówki się nie zmieszczę, przytyłem ostatnio :decha poza tym światło gaśnie jak się drzwi zamyka :hammerzotornik pisze:Wbrew pozorom są tacy, co składają koła w lodówce i wcale nie jest to żart
- maruda325
- Teoretyk
- Posty: 94
- Rejestracja: 2017-07-23, 13:28
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: London
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: TRX-4 Defender D110 Garage 》maruda325
No więc temat z kołami w miarę ogarnięty, po ponownej rozbiórce doszedłem do wniosku, że są za lekkie i dołożyłem jeszcze pasek ołowiu. Skorzystałem z waszej rady i wkładałem koła po kolei na chwilę do zamrażalnika i potem skręcałem. Pomogło już nie są kapciowate. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Tak z innej beczki to zmieniłem kolejność załączania blokad. Strasznie mnie irytowalo, że przednia załącza się pierwsza. Skorzystałem z tego filmu (lopatologicznie wyjaśnione co i jak )
Byłem na testach w niedzielę i jest spora poprawa po zmianie kół. Jednak i tak buda defenderka jest strasznie ciężka i model nadal jest dość wywrotny. Można by dalej dokładać ciężarki na piasty lub mosty, ale cały model zaczyna się już robić bardzo ciężki, sam nie wiem co myślicie ? Myślę że trzeba by wtedy się rozejrzeć za silnikiem 550 jakimś z większą liczbą zwojów. Boję się że przy tak mocnym zwiększaniu masy przy silniku 540 "Hill hold brakes" nie będzie trzymał?
Tak z innej beczki to zmieniłem kolejność załączania blokad. Strasznie mnie irytowalo, że przednia załącza się pierwsza. Skorzystałem z tego filmu (lopatologicznie wyjaśnione co i jak )
Byłem na testach w niedzielę i jest spora poprawa po zmianie kół. Jednak i tak buda defenderka jest strasznie ciężka i model nadal jest dość wywrotny. Można by dalej dokładać ciężarki na piasty lub mosty, ale cały model zaczyna się już robić bardzo ciężki, sam nie wiem co myślicie ? Myślę że trzeba by wtedy się rozejrzeć za silnikiem 550 jakimś z większą liczbą zwojów. Boję się że przy tak mocnym zwiększaniu masy przy silniku 540 "Hill hold brakes" nie będzie trzymał?
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: TRX-4 Defender D110 Garage 》maruda325
Ano,fajne wszystkie te gadżety z Ali sa fajne i miarę tanie ale czas oczekiwania to porażka i można umrzeć z nudów w tym czasie