#1 Poligon Gniezno 2006 - Fotki, opinie, relacje ...

Relacje, wyniki, opisy zakończonych sezonów Spotkań Forumowych RC-TRIAL
Adrian
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 1450
Rejestracja: 2006-06-29, 01:04
Imię:
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 12 razy

#16

Post autor: Adrian »

Parę moich spostrzeżeń...

1. Całokształt zawodów REWELACYJNY
2. Atmosfera panująca oraz uczestnicy SUPER
3. Odcinki specjane/teren WZOROWY
4. Zaplecze i przygotowanie PROFESJONALNE
5. Sprawność modeli BARDZO DOBRA

Właściwie był to najważniejszy test naszych modeli w konfrontacji z innymi, każdy z nas już wie co musi dopracować i gdzie popełnił błędy. Nie obyło się także bez problemów... początki zazwyczaj bywają trudne.

Szczególne podziękowania należą się Tomkowi za organizację, Marcinowi za użyczenie karoserii, Mirkowi za plakaty-niespodzianki.

Wspólna zabawa w takim gronie była esencją tego hobby i umocniła mnie w przekonaniu, że właśnie rc-trial jest dla mnie jedyną słuszną drogą...

Pewne przemyślenia...

1. Rozstaw bramek powinien zostać ustalony sztywno dla każdej z klas.
2. Etapów powinno być więcej ale krótkie.
3. Brakuje punktacji po każdym etapie.
4. Całkowicie inna forma Przeprawy

Mam ponad 1GB materiału foto/video troszke czasu potrfa zanim to opanuje na tip top, w tej chwili jestem w trakcie zmiany serwera dlatego zainteresowanym wyśle fotki zredukowane do ok 700 mb na płytkach cd bez obróbki...

Późno to pisze ale jakoś nie mogłem się zebrać do tego tematu wcześniej...
Krzysiek_76 pisze:Widzę ,ze bylo spoko :oo
MAŁO POWIEDZIANE :{}

Awatar użytkownika
Maciek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11189
Rejestracja: 2013-04-25, 21:35
Imię: Maciek
Lokalizacja: Pomerania
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#17

Post autor: Maciek »

Aloha,

Z moich spostrzezeni:
- (Adrian mnie ubiegł) wiecej etapow, po max. 4-5 bramek
- czasowe ograniczenie na przejazd bramki (3-4min)
- np. na 3 bramce startuje kolejny zawodnik (z tej samej klasy)
- przejazdy przez dany odcinek zaczynac od modeli, ktorych jest najmniej w danej klasie
- papierowa forma notowania punktow (nie glowa)
- przeprawa; na 3 modele, po zawodach z bramkami

Ciesze sie ogromnie ze moglismy sie spotkac:)
Drozdzowa byla pyszna, wczoraj jeszcze sie zajadalem bo "skitralem" kilka kawalkow do skrzynki hiehie.
Co do materialu z aparatu

Fotki - 122MB
Video - 620MB

Pozdrawiam

mirek
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Posty: 710
Rejestracja: 2006-08-07, 21:43
Imię: mirek
Lokalizacja: Wrocław

#18

Post autor: mirek »

fabian pisze:mam drobne pytanko: ustrzelił ktoś więcej fotek mojego cloda :p czy jechałem za szybko..? :=
Ja właśnie w tej sprawie:

1) Każdy startujący powinien mieć przydzielonego na odcinek swojego "sędziego" który wpoisuje pkt na arkuszu (na każdym arkuszu na dole punktacja dla ułatwienia), i swojego fotografa - który robi fotki. Bo na początku wszyscy robią fotki każdemu a pod koniec już się nudzą i np podczas mojego przejazdu pierwszej trasy od końca nikt nie robił.

2) MUSI byc przestrzegana zasada że widzowie idą przed modelem - żeby fotki były realistyczne.

3) Moim zdaniem odcinków nie powinny być krótsze - bo to tylko będzie więcej zamieszania i kombinacji zresztą zależy od terenu.

4) szerokość bramek z góry ustalona i tyle - wszystkie trasy wspólnie obramkowane - obowiązkowy przejazd po trasie dla wszystkich uczestników - w obie strony - jeśli to przewiduje trasa. (ja zaliczyłem dwa dachy przez brak przejazdu treningowego). Przejazd przez trasę wszystkich spowoduje też że będzie rozjeżdzona i będa równe szanse - a w przejeździe od końca - start w odwrotnej kolejności.

5) czasowe ograniczenie przejazdu przez bramki jest ok

6) podział punktów przy wywrotce i przy zakopaniu - oraz wyjechaniu przy podłożeniu trapu - kamyka pod koło

to chyba wszystko
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Maxim
|o\°/o| / AT !
|o\°/o| / AT !
Posty: 7599
Rejestracja: 2006-06-29, 00:19
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 4 razy

#19

Post autor: Maxim »

Tak, kazdy bedzie mial przydzielonego fotografa i sedziego. Oczywiscie zrobimy ladne arkusze, na ktorych bedziemy wszystko notowali za pomoca zakreslania pół z odpowiednimi karniakami.

Odcinki po okolo 5 - 8 bramek, beda idealne. Czas na przejazd bramki bedzie bankowo, jezeli sie ktos nie zmiesci 8 pkt. karnych - czyli bramka niezaliczona.

Adrian
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 1450
Rejestracja: 2006-06-29, 01:04
Imię:
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 12 razy

#20

Post autor: Adrian »

ja uważam że wprowadzanie rygoru czasowego nie jet dobre bo od którego momentu będziemy to liczyć dodatkowy stres i jeszcze funkcje sedziego stopera i fotografa kierowcy natomiast ustalic limit prób na jedną bramkę np każde cofnięcie modelu po wjechaniu na linie bramki wyznacza kolejną próbę i ustalić np 5 prób... łatwe do policzenia i nie wymusza pośpiechu, który niewiele powinien mieć wspólnego z trialem...

fotografujący powinni mieć swoje miejsca bezpieczne przy bramkach (jeden fotograf - jedna bramka) każdy model będzie miał fotkę w tym samym momencie trasy im więcej fotografów tym lepiej ale niech siedzą w jędnym miejscu na jednym odcinku i nie dreptają tylko operator kamery powinien byc najblizej modelu wraz sędzią, reszta widzów przed modelem

pomysł z jazdą próbna przed rozpoczęciam punktowania bardzo dobry

Awatar użytkownika
Maxim
|o\°/o| / AT !
|o\°/o| / AT !
Posty: 7599
Rejestracja: 2006-06-29, 00:19
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 4 razy

#21

Post autor: Maxim »

Limit czasowy bedzie liczony od momentu podjechania do bramki, proste :) I uwazam ze to najlepszy sposob. O wiele bardziej zakrecony wydaje mi sie pomysl liczenia ilosci przekroczenia bramki modelem :/ Limit czasowy np. 3 minuty i juz .... Z tym ze ten limit ustali sie dokladnie na kolejnym spotkanku, bo jak widac wszystko najlepiej wychodzi w praktyce :D

Adrian
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 1450
Rejestracja: 2006-06-29, 01:04
Imię:
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 12 razy

#22

Post autor: Adrian »

jestem kategorycznie przeciw wprowadzaniu limitu czasu na przejazd a każdy kibic widzi ile prób zawodnik wykonuje gdzie tu problem :\

ja wolałbym mieć spokojną głowę i przemyśleć sposób pokonania przeszkody niż ładować się na wariata aby tylko zmieścić się w czasie...

jutro postaram sie nagrać płytki z fotkami i wysłać adresiki zainteresowanych poproszę na PW

Awatar użytkownika
Maxim
|o\°/o| / AT !
|o\°/o| / AT !
Posty: 7599
Rejestracja: 2006-06-29, 00:19
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 4 razy

#23

Post autor: Maxim »

Przetestujemy obie opcje na kolejnym spotkaniu ........ najlepsze wyjscie. Nie bedziemy sie znowu spierac przez 3 strony ;)

EDIT :

http://www.scale4x4rc.org/forums/showthread.php?t=7335

Zobaczcie jak sie spodobalo :OK

No i jeszcze Amerykanie :

http://www.rccrawler.com/forum/showthread.php?t=46892

Zobaczymy co napisza :<>

fabian
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 1743
Rejestracja: 2006-07-24, 10:33
Imię:
Lokalizacja: Gdynia

#24

Post autor: fabian »

tak a propos.. to gdzie są fotki od Adriana co? :q :D

Awatar użytkownika
Maciek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11189
Rejestracja: 2013-04-25, 21:35
Imię: Maciek
Lokalizacja: Pomerania
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#25

Post autor: Maciek »

Wlasnie, Adi - fotki, z brackim tyle nastrzelaliscie!!, Jakby co to sluze FTPem albo Tomy :q

Adrian
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 1450
Rejestracja: 2006-06-29, 01:04
Imię:
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 12 razy

#26

Post autor: Adrian »

Obiecałem fotki i będą ale nie mam kiedy nawet podjechać na pocztę, już mam dwa awizo :OO bo jakiś polecony oczekuje :O serwera nie uruchamiam nowego bo planuje już podpisać umowę na Firmę... a wczoraj dopiero pożegnałem Bracika bo od piątku nie był wstanie prowadzić pojazdów :LOL
Jeszcze raz przepraszam i wyśle płytki wg zamówień...(są już nagrane i przygotowane) uff

fabian
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 1743
Rejestracja: 2006-07-24, 10:33
Imię:
Lokalizacja: Gdynia

#27

Post autor: fabian »

heh.. ale mi chodziło o fotki na stronie ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Archiwum Spotkań Forumowych RC-TRIAL”