Jeep Rubicon Extreme Recovery Pickup by Luke
Jeep Rubicon Extreme Recovery Pickup by Luke
Witam,
mój pierwszy post, od razu garaż Extreme, bo gdzie indziej nie podpasuje
Budę ukradłem kumplowi - on wyciął drzwi, ale stwierdził że za mocno pociął przy tym wnętrze. Jako modelarz od lat, sądzę że poradzę sobie z tym, chociaż ilość pracy już mnie zaczyna przerażać.
Jeep Renegade został dość mocno pocięty, a zostanie z oryginału jeszcze mniej.
Zamysł to samochód serwisowy z lawetą do drugiego Renegade, który już będzie w klasie Sport.
Całość na podwoziu Crawler właściwie zbudowanej od początku (aluminium wycinane na CNC), będzie siedziała niżej - na tyle na ile pozwolą możliwości zawieszenia, chyba że wciąż będzie za wysoko, to będę ograniczał wykrzyż. Wyposażenie będzie pełne, z kołem zapasowym i prawdopodobnie z dźwigiem.
Większość wyposażenia będę robił samodzielnie, bez elementów gotowych raczej - taki jest zamysł na długie wieczory.
Progi też wylecą - będą aluminiowe, przykręcane do ramy, plus zderzaki alu, wyciągarka, oświetlenie ostrzegawcze etc.
obecnie stoi na podwoziu o zbyt małym rozstawie osi (313mm, docelowo 335mm), dlatego wygląda dziwacznie, rama jest już wycięta i pojechała do anodowania. W weekend będę go stawiał na właściwej ramie i wtedy będę dopasowywał wysokość całości i dalej wycinał elementy karoserii.
na drugim zdjęciu razem z budą drugiego Renegade, którą mam od tego samego kumpla. Mają taką samą długość, paka będzie całkiem sensowna.
mój pierwszy post, od razu garaż Extreme, bo gdzie indziej nie podpasuje
Budę ukradłem kumplowi - on wyciął drzwi, ale stwierdził że za mocno pociął przy tym wnętrze. Jako modelarz od lat, sądzę że poradzę sobie z tym, chociaż ilość pracy już mnie zaczyna przerażać.
Jeep Renegade został dość mocno pocięty, a zostanie z oryginału jeszcze mniej.
Zamysł to samochód serwisowy z lawetą do drugiego Renegade, który już będzie w klasie Sport.
Całość na podwoziu Crawler właściwie zbudowanej od początku (aluminium wycinane na CNC), będzie siedziała niżej - na tyle na ile pozwolą możliwości zawieszenia, chyba że wciąż będzie za wysoko, to będę ograniczał wykrzyż. Wyposażenie będzie pełne, z kołem zapasowym i prawdopodobnie z dźwigiem.
Większość wyposażenia będę robił samodzielnie, bez elementów gotowych raczej - taki jest zamysł na długie wieczory.
Progi też wylecą - będą aluminiowe, przykręcane do ramy, plus zderzaki alu, wyciągarka, oświetlenie ostrzegawcze etc.
obecnie stoi na podwoziu o zbyt małym rozstawie osi (313mm, docelowo 335mm), dlatego wygląda dziwacznie, rama jest już wycięta i pojechała do anodowania. W weekend będę go stawiał na właściwej ramie i wtedy będę dopasowywał wysokość całości i dalej wycinał elementy karoserii.
na drugim zdjęciu razem z budą drugiego Renegade, którą mam od tego samego kumpla. Mają taką samą długość, paka będzie całkiem sensowna.
Re: Jeep Renegade Extreme Recovery Pickup by Luke
Dzięki,
będę się starał. Mam nadzieję, że się uda tak, jak planuję
jako stary modelarz miałem trochę wprawy w takim dłubaniu, ale dość dawno to było. Zobaczymy co się uda zrobić
tak wygląda rama, która poszła do anodowania na czarno.
będę się starał. Mam nadzieję, że się uda tak, jak planuję
jako stary modelarz miałem trochę wprawy w takim dłubaniu, ale dość dawno to było. Zobaczymy co się uda zrobić
tak wygląda rama, która poszła do anodowania na czarno.
Re: Jeep Renegade Extreme Recovery Pickup by Luke
gubię się w tych oznaczeniach jeepów
poza tym, Krzychu - dzięki za budy. Wsiąkłem
będziesz miał z kim na zawody jeździć
poza tym, Krzychu - dzięki za budy. Wsiąkłem
będziesz miał z kim na zawody jeździć
Re: Jeep Renegade Extreme Recovery Pickup by Luke
Nigdy nie byłem jakimś fanem Jeepów, pomerdało mi się z Rubiconem i palnąłem Renegade
tytułu już nie wyedytuję
tytułu już nie wyedytuję
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Jeep Renegade Extreme Recovery Pickup by Luke
Mówisz i masz...luke_ pisze:Nigdy nie byłem jakimś fanem Jeepów, pomerdało mi się z Rubiconem i palnąłem Renegade
tytułu już nie wyedytuję
Re: Jeep Rubicon Extreme Recovery Pickup by Luke
dzięki wielkie!
właśnie przyszły elementy ramy z anodowania, tak wyszło z laserem. Dzisiaj stawiam powoli na kołach i będę dalej ciął budę.
właśnie przyszły elementy ramy z anodowania, tak wyszło z laserem. Dzisiaj stawiam powoli na kołach i będę dalej ciął budę.
Re: Jeep Rubicon Extreme Recovery Pickup by Luke
rama wstępnie skręcona, jeszcze płyta z mocowaniem silnika i kombinuję nad zamocowaniem nadwozia.
Re: Jeep Rubicon Extreme Recovery Pickup by Luke
Pakiet i silnik będzie pod podłogą, dojdzie zabudowa, metalowe zderzaki i z tyłu prawdopodobnie dźwig plus hak do lawety.
W tej chwili stoi dość wysoko, bo wszystkich ciężkich elementów jeszcze nie zamontowałem, będzie niżej i myślę że będzie dobrze przy zachowaniu maksymalnej możliwości pracy zawieszenia.
Do Wałcza powinienem się wyrobić
ma ktoś może jakieś rysunki 3d zderzaka pod wyciągarkę?
W tej chwili stoi dość wysoko, bo wszystkich ciężkich elementów jeszcze nie zamontowałem, będzie niżej i myślę że będzie dobrze przy zachowaniu maksymalnej możliwości pracy zawieszenia.
Do Wałcza powinienem się wyrobić
ma ktoś może jakieś rysunki 3d zderzaka pod wyciągarkę?
Re: Jeep Rubicon Extreme Recovery Pickup by Luke
Jak już buda z zabudową będzie gotowa i całość razem z pakietem, silnikiem, zderzakami etc. stanie na kołach, to zobaczymy na ile usiądzie.
Myślę o miękkich sprężynach - zobaczymy ile całość go dociąży.
Myślę o miękkich sprężynach - zobaczymy ile całość go dociąży.
Re: Jeep Rubicon Extreme Recovery Pickup by Luke
powoli zaczyna nabierać kształtu
teraz czas dokończyć wnętrze i zabrać się za pakę plus oświetlenie i dźwig
teraz czas dokończyć wnętrze i zabrać się za pakę plus oświetlenie i dźwig