Bardzo mnie ciekawi rozwój tego projektu
Słowo klucz - dźwig!
Nie mogę się doczekać finalnej wersji
Jeep Rubicon Extreme Recovery Pickup by Luke
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
Re: Jeep Rubicon Extreme Recovery Pickup by Luke
Skoro robisz takiego potwora, który niczego nie będzie się bał,
to może byś tego lightbarra umieścił w nieco bepieczniejszym przed rolkami miejscu?
Np na masce przy podszybiu (przy okazji kabelogia mogłaby iść niewidocznie w maskę i pod spód)
Tak wystający panel świetlny, zamontowany na "ledwo" trzymającym się daszku, grozi niezłym wyłomem w razie rolki
to może byś tego lightbarra umieścił w nieco bepieczniejszym przed rolkami miejscu?
Np na masce przy podszybiu (przy okazji kabelogia mogłaby iść niewidocznie w maskę i pod spód)
Tak wystający panel świetlny, zamontowany na "ledwo" trzymającym się daszku, grozi niezłym wyłomem w razie rolki
Re: Jeep Rubicon Extreme Recovery Pickup by Luke
Oświetlenie na próbę zamontowane, nie wiem czy lightbar nie będzie płaski.
Wszystko będzie zabezpieczone klatką na koniec.
Dużo pracy jeszcze
Wszystko będzie zabezpieczone klatką na koniec.
Dużo pracy jeszcze
Re: Jeep Rubicon Extreme Recovery Pickup by Luke
powoli kolejne elementy układanki.
myślę, że to jakieś 30% pracy
myślę, że to jakieś 30% pracy
Re: Jeep Rubicon Extreme Recovery Pickup by Luke
prawa strona klatki.
na Wałcz powinienem się wyrobić z większością prac
na Wałcz powinienem się wyrobić z większością prac
Re: Jeep Rubicon Extreme Recovery Pickup by Luke
Projekt nie został porzucony. Ewoluuje powoli.
Wygrała koncepcja maszyny extreme truggy - to pozwoli na najlepsze możliwe zdolności terenowe.
Z przodu pod maską jest sporo miejsca na serwo do wyciągarki, paka będzie płaska z klatką, byćmoże do dalszej zabudowy z demontowalnym dźwigiem.
koła są ogromne - miały trafić do Trailcata, ale w stosunku do oryginału są za duże. Mam inne do niego.
Tutaj się sprawdzą - wylecą nadkola i dojdzie klatka, która będzie osłaniała całą budę.
rozstaw osi to około 342mm, szerokość na kołach to 271mm. Cholera, chyba się załapię do klasy z tym potworem
Wygrała koncepcja maszyny extreme truggy - to pozwoli na najlepsze możliwe zdolności terenowe.
Z przodu pod maską jest sporo miejsca na serwo do wyciągarki, paka będzie płaska z klatką, byćmoże do dalszej zabudowy z demontowalnym dźwigiem.
koła są ogromne - miały trafić do Trailcata, ale w stosunku do oryginału są za duże. Mam inne do niego.
Tutaj się sprawdzą - wylecą nadkola i dojdzie klatka, która będzie osłaniała całą budę.
rozstaw osi to około 342mm, szerokość na kołach to 271mm. Cholera, chyba się załapię do klasy z tym potworem
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
Re: Jeep Rubicon Extreme Recovery Pickup by Luke
Może nadkola tylko trochę odchudź a nie wywalaj ich całkiem.
Dobrze by wyglądał taki obskubany, niemal kompletny Jeep w klatce
Dobrze by wyglądał taki obskubany, niemal kompletny Jeep w klatce