SCX10 II by Adamo
- Adamo
- Znawca / AT!
- Posty: 4754
- Rejestracja: 2007-05-06, 20:17
- Imię: Adam
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
SCX10 II by Adamo
Na dobry start mam duże fajne kolorowe pudło to więc z tydz mam z głowy
Poza tym regiel polecony przez kolegów oraz felgi.
Radźcie proszę jaki silnik, atak a i mam pytanko gdzie można kupić ramię z alu do kątowego montażu amortyzatorów..
Poza tym regiel polecony przez kolegów oraz felgi.
Radźcie proszę jaki silnik, atak a i mam pytanko gdzie można kupić ramię z alu do kątowego montażu amortyzatorów..
- Bastian
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 947
- Rejestracja: 2016-04-23, 09:18
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: SCX by Adamo
Gratuluje i życzę radości ze składania
Ja kupowałem tutaj.
1. https://pl.aliexpress.com/item/1-Set-Ax ... 44374.html
2. http://www.ebay.pl/itm/Metal-Alloy-Adju ... SwnbZYELb6
Ja kupowałem tutaj.
1. https://pl.aliexpress.com/item/1-Set-Ax ... 44374.html
2. http://www.ebay.pl/itm/Metal-Alloy-Adju ... SwnbZYELb6
- Adamo
- Znawca / AT!
- Posty: 4754
- Rejestracja: 2007-05-06, 20:17
- Imię: Adam
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: SCX by Adamo
Pierwsze koty za płoty, pierwsza przymiarka budy i nowe alu. progi w budowie choć na fotkach jeszcze niet
Będzie się działo
Będzie się działo
- Adamo
- Znawca / AT!
- Posty: 4754
- Rejestracja: 2007-05-06, 20:17
- Imię: Adam
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: SCX by Adamo
Buda odkupiona od Nennoxa produkcji włoskiej proszę kolegi http://rclightmodel.wixsite.com/index/scaler
- Adamo
- Znawca / AT!
- Posty: 4754
- Rejestracja: 2007-05-06, 20:17
- Imię: Adam
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: SCX10 II by Adamo
Wywaliłem nową przekładnię i dałem starą lżejszą co powinno obniżyć środek ciężkości bo silnik jest niżej.
Poza tym silnik titan 550 21T z TRXa cięższy ok 40 gram niż 55T bez tego badziewia z zew. ważącego 40 gram oraz alu. rama lżejsza o 35gram. oraz grubasy lżejsze od oryginalnych więc moment skrętny powinien być mniejszy przy drastycznym dodaniu gazu.
Oraz przyszły nowe felgi
Poza tym silnik titan 550 21T z TRXa cięższy ok 40 gram niż 55T bez tego badziewia z zew. ważącego 40 gram oraz alu. rama lżejsza o 35gram. oraz grubasy lżejsze od oryginalnych więc moment skrętny powinien być mniejszy przy drastycznym dodaniu gazu.
Oraz przyszły nowe felgi
- RC-Nennox
- Weteran / AT!
- Posty: 2568
- Rejestracja: 2013-11-17, 14:55
- Imię: Błażej
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: SCX10 II by Adamo
Ja wole nowa przekładnię. Może jest cięższa ale jest bardziej precyzyjna. Dodatkowo przy nowej skrzyni można położyć pakiet przed przekładnia na samej ramie co poprawia rozłożenie masy
Bardzo jestem ciekawy jak ten projekt się rozwinie
Bardzo jestem ciekawy jak ten projekt się rozwinie
- Adamo
- Znawca / AT!
- Posty: 4754
- Rejestracja: 2007-05-06, 20:17
- Imię: Adam
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: SCX10 II by Adamo
Jerry które fantastic zębatki masz na myśli ?
Nennox fakt, nowa przekładnia ma trochę większe przełożenie i jest ładna i zgrabna.
Czyli pakiet kładziesz na ramę przed rozdzielaczem i nad wałem przednim.
Ile tam jest centymetrów/mm wolnego na pakiet ?
Nennox fakt, nowa przekładnia ma trochę większe przełożenie i jest ładna i zgrabna.
Czyli pakiet kładziesz na ramę przed rozdzielaczem i nad wałem przednim.
Ile tam jest centymetrów/mm wolnego na pakiet ?