Trx4 Hilux
-
- Początkujący
- Posty: 12
- Rejestracja: 2018-02-13, 21:40
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Lublin
Trx4 Hilux
Witam
Był Hummer H1 na podwoziu TRX-a, ale że do niczego się nie nadawał troszkę pozmieniałem:
- Regulator: Hobbywing 1080
- Silnik: 55T GOOLRC
- Serwo: Savox 1210SG + aluminiowy orczyk
- Odbiornik/nadajnik: standardowy
- Usunięte mikro serwa blokad dyfra (i tak cały czas jeździłem na zblokowanych)
- Amorki przód: oryginał, tył: Gmade piggyback 103mm
- Dolne mocowania amortyzatorów: mosiężne
- Wały napędowe: stalowe
- Obudowy mostów: stalowe
- Osłony dyferencjałów: mosiężne
- Przednie zwrotnice: mosiężne
- Obudowy zwolnic: mosiężne
- Linki: tytanowe
- Felgi: Gmade SR02 1,9
- Opony: Proline Krawler 1,9
- Karoseria: Hilux leksanowa, tylko kabina + atrapa chłodnicy ze światłami: wydruk 3D
- Oswiętlenie: Led dedykowane do TRX-4 Bronco
Do tego zamontowana gaśnica, trapy narazie na gumkę recepturkę
Dodam, że przed chwilą skończyłem składać, nie wiem jak się będzie sprawować, Jura zweryfikuje...
Z pewnością będzie wyciągarka z serwa, jakaś klatka na tył, trzeba go też wysłać na dietę bo się ciężko zrobiło
Był Hummer H1 na podwoziu TRX-a, ale że do niczego się nie nadawał troszkę pozmieniałem:
- Regulator: Hobbywing 1080
- Silnik: 55T GOOLRC
- Serwo: Savox 1210SG + aluminiowy orczyk
- Odbiornik/nadajnik: standardowy
- Usunięte mikro serwa blokad dyfra (i tak cały czas jeździłem na zblokowanych)
- Amorki przód: oryginał, tył: Gmade piggyback 103mm
- Dolne mocowania amortyzatorów: mosiężne
- Wały napędowe: stalowe
- Obudowy mostów: stalowe
- Osłony dyferencjałów: mosiężne
- Przednie zwrotnice: mosiężne
- Obudowy zwolnic: mosiężne
- Linki: tytanowe
- Felgi: Gmade SR02 1,9
- Opony: Proline Krawler 1,9
- Karoseria: Hilux leksanowa, tylko kabina + atrapa chłodnicy ze światłami: wydruk 3D
- Oswiętlenie: Led dedykowane do TRX-4 Bronco
Do tego zamontowana gaśnica, trapy narazie na gumkę recepturkę
Dodam, że przed chwilą skończyłem składać, nie wiem jak się będzie sprawować, Jura zweryfikuje...
Z pewnością będzie wyciągarka z serwa, jakaś klatka na tył, trzeba go też wysłać na dietę bo się ciężko zrobiło
-
- Początkujący
- Posty: 12
- Rejestracja: 2018-02-13, 21:40
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Lublin
Re: Trx4 Hilux
Felgi są lakierowane, nie powinny rdzewieć, ale z drugiej strony kto by się przejmował wyglądem, po 2 wyjazdach i tak będzie popękany i porysowany
Bonku .... szykuj się !!
Bonku .... szykuj się !!
- bonk
- Adept / AT!
- Posty: 459
- Rejestracja: 2017-09-07, 20:53
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: W-wa/Lubartów
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Trx4 Hilux
No i się nie naszykowałem jak trzeba. TRXik spuścił mi srogi łomot i w trakcie treningu w piątek jak i podczas jazdy na punkty.
Brawo Krzysiu za przemyślany i skuteczny projekt! Duma mnie rozpiera :*
Brawo Krzysiu za przemyślany i skuteczny projekt! Duma mnie rozpiera :*
- Pirx
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 578
- Rejestracja: 2016-01-11, 15:16
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Rybnik
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Trx4 Hilux
Bardzo fajny model! Miałem okazję go pomacać i zobaczyć w akcji. Driver też utalentowany. A mosty wyglądają jak zrobione przez Tonego Starka