Dzień dobry,
Przedstawiam: HPI Venture w wersji kit.
Buda - teoretycznie Suzuki Samurai (wiem paskudna ta buda jak dwunasta w nocy, ledwo co Samuraia przypomina, ale na chwilę obecną taka będzie aż nie znajdę lepszej)
Regulator główny - 1080 Hobbywing
Regulator do wyciągarki - 1060 Hobbywing
Wyciągarka - ze zwykłego serwa przerobionego na 360 i resztek chińskiej wyciągarki.
Serwo skrętu - DS3218 MG niby 20 kg
Opony / gąbki - PITBULL ROCK BEAST XOR 1.9 RC TIRES (ALIEN KOMPOUND) w/FOAM
Silnik - Tani chińczyk 540/45T
Od siebie trochę poprawiony skręt, bo oryginalnie, mimo CVDków to jest on nadal gorszy od tego co oferuje standardowo TRX-4 (zblokowany)
HPI VENTURE Suzuki Samurai
Re: HPI VENTURE Suzuki Samurai
Domyślam się Pawle, że udało ci się zdiagnozować i wyeliminować ten problem ze zwarciem na Wildze? Ciekawi mnie co było przyczyną, a przy okazji bardzo chciałem zobaczyć jak ten samurai jezdzi i nie było okazji
Re: HPI VENTURE Suzuki Samurai
Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję i wiem, że rozmawialiśmy już o tym na zawodach w Wałczu, ale może przyda się komuś innemu.Bolonsky pisze:Domyślam się Pawle, że udało ci się zdiagnozować i wyeliminować ten problem ze zwarciem na Wildze? Ciekawi mnie co było przyczyną, a przy okazji bardzo chciałem zobaczyć jak ten samurai jezdzi i nie było okazji
Były źle podłączone kable pobierające prąd z balansera zasilające regulator do wyciągarki. Jeśli z tej samej baterii zasilamy oba regulatory, to musimy użyć całej baterii (skrajne złącza w balanserze) nie możemy z baterii 3s przez złącze balansera pociągnąć zasilania tak aby uzyskać prąd 8,4V, bo się fajczy Miałem szczęście i w moim przypadku nic oprócz izolacji nie uległo zniszczeniu.