Jeep G6
Re: Jeep G6
Mały albo duży powrót G6 został przerobiony do klasy sport zgodnie z początkowym zamiarem. Doszła wyciągarka,wnętrze i błotniki. Reszta została taka sama tylko RTI zostało zmniejszone. A oto parę zdjęć. Prosiłbym o przeniesienie do klasy sport. Z góry dziękuje
- Załączniki
-
- Kopia IMG_20170301_172610.jpg (50.1 KiB) Przejrzano 991 razy
-
- Kopia IMG_20170301_172637.jpg (55 KiB) Przejrzano 991 razy
-
- Kopia IMG_20170301_172622.jpg (55.45 KiB) Przejrzano 991 razy
-
- Kopia IMG_20170301_172533.jpg (57.63 KiB) Przejrzano 991 razy
- michalp1978
- Teoretyk
- Posty: 581
- Rejestracja: 2015-03-18, 21:29
- Imię: michał
- Lokalizacja: katowice
- przemsky
- Znawca / AT!
- Posty: 2429
- Rejestracja: 2014-08-18, 21:30
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Tychy
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: Jeep G6
gutek110 pisze:Zderzak nie ma chyba wymiarów odpowiednich.
Czytając regulamin:
"7. Model musi posiadać zderzaki (przedni i tylny) wykonane z materiału zapewniającego sztywność, zamontowane w odpowiednim miejscu i wysokości w sposób trwały, tak by spełniały swoje zadanie w terenie5.
8. Szerokość każdego ze zderzaków (przedniego i tylnego) w modelu musi wynosić co najmniej 135 mm6.
AD6.
Szerokość zderzaków - dla ułatwienia startów w klasie sport modelami axiala ustala się minimalną szerokość zderzaków
na 135mm, co odpowiada szerokości zderzaka Poison Spyder. "
Zamontowany zderzak Axial Poison Spyder, jest regulaminowy pod klasę sport
Jeśli się mylę proszę Administratorów o poprawki.
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: Jeep G6
Cytujesz zapisy Regulaminowe - to nawet ja z nimi nie będę polemizował
Ale na poważnie - to taki był zamysł, aby jeden z "fabrycznych" czyli bardziej powszechnych zderzaków Axiala uczynić wyznacznikiem w tym wypadku pewnego minimum szerokości zderzaka przedniego w klasie Sport.
Niestety z jakiegoś powodu zdjęcia mi się nie otwierają, więc nie widzę dokładnie czy to Poison Spyder i czy nie był na przykład modernizowany - bo ktoś może mieć przecież starego Poison Spyder-a zwężonego i z takim byłby rzeczywiście kłopot.
Ale na poważnie - to taki był zamysł, aby jeden z "fabrycznych" czyli bardziej powszechnych zderzaków Axiala uczynić wyznacznikiem w tym wypadku pewnego minimum szerokości zderzaka przedniego w klasie Sport.
Niestety z jakiegoś powodu zdjęcia mi się nie otwierają, więc nie widzę dokładnie czy to Poison Spyder i czy nie był na przykład modernizowany - bo ktoś może mieć przecież starego Poison Spyder-a zwężonego i z takim byłby rzeczywiście kłopot.
- michalp1978
- Teoretyk
- Posty: 581
- Rejestracja: 2015-03-18, 21:29
- Imię: michał
- Lokalizacja: katowice