Hummer H2_Truggy by Dorob
- dorob
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 2044
- Rejestracja: 2011-11-29, 19:42
- Imię: MarCin
- Lokalizacja: WP
- Podziękował : 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Hummer H2_Truggy by Dorob
Witam,
Jako, że jakiś czas temu zanabyłem drogą kupna kilka gratów to Jeepa, to coś tam się zwolniło i ulęgło się w wolnych chwilach w delegacji coś nowego.
Jako, że przerw w niewiele, to i projekt ciągnie się od Czerwca
Miałem teraz parę dni wolnego, więc podłubałem troszkę w wnętrzem i klatką.
Rama - Axial
Mosty - Axial
Rozdzielacz/Reduktor - Axial 13T/87T
Koła - Maxxis Trepador - najlepsze z najlepszych
Silnik - był Turnigy XK4042 2000KV jest Rock Crawler 45T
Regiel - był RE3LY 35A jest HK 45A
Amorki - Ansmann 75mm
Wały - Traxxas 1951 + Yokesy 4628x
Rod-end - Traxxas
Linki - Pręt gwintowany w rurce alu i termokurczce
Buda - GK Racer Series_Hummer H2 pocięta dla potrzeb projektu
Klatka - Elektroda 5mm i 3,25mm
Coby dużo nie pisać, to dodam, że po cięciach wnętrze zostało wzmocnione matą szklaną i zalane żywicą.
Tak więc drzwi już się nie otwierają
Model jeździł rekreacyjnie na Kaszubskich Wertepach
Niestety nie miał jeszcze klatki i nie był wzmocniony żywicą, więc turlanie było delikatne.
Klatka wstępnie pocięta, jutro koniec urlopu i wyjazd dalej na banicję, może uda się coś pospawać
Z racji reduktora we wnętrzu trzeba było fotele pociąć, miałem nawet nie dawać wnętrza, ale jakoś głupio wyglądał taki pusty w środku.
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
MarCin
Jako, że jakiś czas temu zanabyłem drogą kupna kilka gratów to Jeepa, to coś tam się zwolniło i ulęgło się w wolnych chwilach w delegacji coś nowego.
Jako, że przerw w niewiele, to i projekt ciągnie się od Czerwca
Miałem teraz parę dni wolnego, więc podłubałem troszkę w wnętrzem i klatką.
Rama - Axial
Mosty - Axial
Rozdzielacz/Reduktor - Axial 13T/87T
Koła - Maxxis Trepador - najlepsze z najlepszych
Silnik - był Turnigy XK4042 2000KV jest Rock Crawler 45T
Regiel - był RE3LY 35A jest HK 45A
Amorki - Ansmann 75mm
Wały - Traxxas 1951 + Yokesy 4628x
Rod-end - Traxxas
Linki - Pręt gwintowany w rurce alu i termokurczce
Buda - GK Racer Series_Hummer H2 pocięta dla potrzeb projektu
Klatka - Elektroda 5mm i 3,25mm
Coby dużo nie pisać, to dodam, że po cięciach wnętrze zostało wzmocnione matą szklaną i zalane żywicą.
Tak więc drzwi już się nie otwierają
Model jeździł rekreacyjnie na Kaszubskich Wertepach
Niestety nie miał jeszcze klatki i nie był wzmocniony żywicą, więc turlanie było delikatne.
Klatka wstępnie pocięta, jutro koniec urlopu i wyjazd dalej na banicję, może uda się coś pospawać
Z racji reduktora we wnętrzu trzeba było fotele pociąć, miałem nawet nie dawać wnętrza, ale jakoś głupio wyglądał taki pusty w środku.
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
MarCin
Ostatnio zmieniony 2015-11-28, 16:46 przez dorob, łącznie zmieniany 3 razy.
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Super, coś nowego Udało Ci się zapanować nad żywicą? Niewdzięczna to "materia", nie chce się słuchać.
Co do klatki, to ja bym jeszcze dał z tyłu drugi poziomy pręt, łączący dolną część klatki tylnej klatką chroniącą kabinę. W klatce kabiny dolny pręt dobrze by było poprowadzić poniżej linii drzwi, bo kierownik nie ma szans na wydostanie się z fury .
Może coś w ten deseń?
Co do klatki, to ja bym jeszcze dał z tyłu drugi poziomy pręt, łączący dolną część klatki tylnej klatką chroniącą kabinę. W klatce kabiny dolny pręt dobrze by było poprowadzić poniżej linii drzwi, bo kierownik nie ma szans na wydostanie się z fury .
Może coś w ten deseń?
- dorob
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 2044
- Rejestracja: 2011-11-29, 19:42
- Imię: MarCin
- Lokalizacja: WP
- Podziękował : 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Dziękuję za dobre słowo
Klatka jest z elektrody 5mm więc będzie sztywno, niestety może się okazać, że i za ciężko.
Życie pokaże, w założeniach był to model robiony dla 4-ro latka do zabawy
Dojdą i kolejne pręty prawie tak jak narysowałeś.
Driver będzie wsiadał jak do bolidu z serii NASCAR
Nie bardzo rozumiem o jakie ruru w Australii Ci chodzi, :-Oo w necie i nic nie znalazłem
Stasiu, być będę, ale zapewne dopiero po pracy, czyli po 15, a czy walkę nawiąże, to życie pokażewelna79 pisze:Łojjj szykuje się przeciwnik na niedzielę
Krzychu, z żywicą dałem radę, za drugim razem , za pierwszym dałem deczko za dużo utwardzacza i w momencie się zrobiła galareta i gorący kamieńjaruso pisze:Super, coś nowego Udało Ci się zapanować nad żywicą? Niewdzięczna to "materia", nie chce się słuchać.
Co do klatki, to ja bym jeszcze dał z tyłu drugi poziomy pręt, łączący dolną część klatki tylnej klatką chroniącą kabinę. W klatce kabiny dolny pręt dobrze by było poprowadzić poniżej linii drzwi, bo kierownik nie ma szans na wydostanie się z fury .
Może coś w ten deseń?
[url=http://images77.fotosik.pl/44/617784c4668bce50m.jpg]Obrazek[/URL]
Klatka jest z elektrody 5mm więc będzie sztywno, niestety może się okazać, że i za ciężko.
Życie pokaże, w założeniach był to model robiony dla 4-ro latka do zabawy
Dojdą i kolejne pręty prawie tak jak narysowałeś.
Driver będzie wsiadał jak do bolidu z serii NASCAR
Robert, to dzięki Tobie użyłem żywicy,doradzałeś ją na KaszubachGorg pisze:Takiego Hummera jeszcze nie było i fajny jest.
Co do klatki to zapodaj jeszcze oprócz pomysłów Jaruso wzdłuż błotników przednich jak w Australii rury
Swojego hummera też włóknem szklanym wzmacniałem. Również Tojka Wadera dobrze się klei włóknem szklanym.
Nie bardzo rozumiem o jakie ruru w Australii Ci chodzi, :-Oo w necie i nic nie znalazłem
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
Może Gorgusiowi chodziło o coś takowego:
http://www.downvids.net/video/bestimage ... x4-366.jpg
Rozmiar fotki Staszku
Dzięx - dopierom jak wkleił tom obaczył że gafa - a fe
http://www.downvids.net/video/bestimage ... x4-366.jpg
Rozmiar fotki Staszku
Dzięx - dopierom jak wkleił tom obaczył że gafa - a fe
Ostatnio zmieniony 2015-11-05, 17:04 przez welna79, łącznie zmieniany 2 razy.
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Bandytadorob pisze:Oooo :-Oo i znalazłem fotkę z przymiarki, ale w troszkę innym wykonaniu niż powyższe.
[url=http://i1045.photobucket.com/albums/b453/FotoDorob/RC%20TRIAL/Hummer%20H2%20Truggy/th_H2%20Truggy_0009.jpg]Obrazek[/URL]
- Gorg
- Dinożarł / AT!
- Posty: 2099
- Rejestracja: 2008-09-24, 17:28
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Rogoźnik
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Chodziło mi o orurowanie przednich błotników. Często w Australii jako zabezpieczenie dodaje się takie elementy. Na ogół są dokręcane do reszty klatki. Widać je na górnym zdjęciu na tej stronie
http://www.4-wheeling-in-western-australia.com/4x4-off-road.html
http://www.4-wheeling-in-western-australia.com/4x4-off-road.html