niestety, jak tak będą wystawały koła to będzie wyglądała jak rozdeptana żaba.
Chyba że zmienisz ideę i zrobisz taką budę ale w wersji bardziej extrem czyli poszerzysz nadkola na przykład rozcinając je wzdłuż i wklejając wkładkę poszerzajacą
Tak jak Ci Gorg napisał:
przecinasz nadkole po długości i między przecięte kawałki wstawiasz kawałek innego tworzywa np. HIPS, sklejasz i masz szersze nadkole.
Przez to źe kupiłem 2 Toyoty, zastanawiam się czy zrobić długa (hj47) do wyprawy a druga krótka do zawody typu truggy. Ale najpierw długa zrobie, a potem zobaczę.
Z taką budą do Extreme to kiepsko, za wąska i za ciężka będzie, jeśli robić do scaleda, a jak do extreme to ciąć dach i kabrioleta robić, postawić na mostach axiala i jazda
Ta długa buda nie chciałem używać na zawody, bo ona za ciężka będzie, a jak co na pewno nie do extreme a może do scaled albo sport.
Czytałem teraz regulamin i widze że model będzie pewnie do klasa sport. Ale mam dwa pytania. Jak się mierze RTI? I czy rama musi być tak długa jak nadwozie?
Pkt. 10 regulaminu mówi, że "rama powinna ciągnąć się przez całą długość modelu.
Czyli tak, rama powinna mieć długość nadwozia. Jeśli brakuje Ci niewiele milimetrów, to pomyśl o przedłużeniu ramy np. poprzez mocowania zderzaków. Na tej fotce może zobaczysz o co chodzi...