HPI VENTURE RTR TOYOTA FJ CRUISER – Darek HPI
- Darek HPI
- Początkujący
- Posty: 188
- Rejestracja: 2011-04-26, 08:26
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Łódź, Konstantynów Łódzki
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
HPI VENTURE RTR TOYOTA FJ CRUISER – Darek HPI
Jeszcze nie teraz ale myślę o EXTREME !
Przygotowaliśmy seryjny model HPI Venture do przepisów rc-trial.pl - dodaliśmy wyciągarkę, oświetlenie i wewnętrzną karoserię z kierowcami.
Teraz nasz model testowy po zmianie kół i kilku regulacjach może podjąć rywalizację w trzech klasach: Scaled, Sport i Extreme.
Tak teraz wygląda.
[youtube][/youtube]
Przygotowaliśmy seryjny model HPI Venture do przepisów rc-trial.pl - dodaliśmy wyciągarkę, oświetlenie i wewnętrzną karoserię z kierowcami.
Teraz nasz model testowy po zmianie kół i kilku regulacjach może podjąć rywalizację w trzech klasach: Scaled, Sport i Extreme.
Tak teraz wygląda.
[youtube][/youtube]
- RC-Nennox
- Weteran / AT!
- Posty: 2568
- Rejestracja: 2013-11-17, 14:55
- Imię: Błażej
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: HPI VENTURE RTR TOYOTA FJ CRUISER – Darek HPI
Pomysł ciekawy. Jednak jestem sceptycznie nastawiony. Spełnianie regulaminu a dzielność terenowa modelu to dwie różne sprawy. Jak jeszcze Scaled i Sport czy Sport i Extreme da się zrobić - były już takie modele które sobie dobrze radzą w tych dwóch klasach, to jednak przeskok miedzy SC a EX to trudna sprawa bez większych zmian w modelu.
Jestem bardzo ciekawy jak to wyjdzie - trzymam kciuki
Jestem bardzo ciekawy jak to wyjdzie - trzymam kciuki
- Darek HPI
- Początkujący
- Posty: 188
- Rejestracja: 2011-04-26, 08:26
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Łódź, Konstantynów Łódzki
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: HPI VENTURE RTR TOYOTA FJ CRUISER – Darek HPI
Wiele osób pyta nas w jakiej klasie może startować HPI Venture.
Chciałem więc pokazać jakie są możliwości jego adaptacji bez większych nakładów i przeróbek.
Nie miałem na myśli jazdy na tych samych ustawieniach w trzech klasach
Oczywiście trzeba dostosować ustawienia do każdej klasy ale polegają one na regulacji lub zmianach w ramach dostępnych opcji wyposażenia.
Nie wymaga to większych inwestycji lub bezpowrotnych zmian konstrukcyjnych.
To miałem na myśli
Chciałem więc pokazać jakie są możliwości jego adaptacji bez większych nakładów i przeróbek.
Nie miałem na myśli jazdy na tych samych ustawieniach w trzech klasach
Oczywiście trzeba dostosować ustawienia do każdej klasy ale polegają one na regulacji lub zmianach w ramach dostępnych opcji wyposażenia.
Nie wymaga to większych inwestycji lub bezpowrotnych zmian konstrukcyjnych.
To miałem na myśli
- Tomy
- * PIONIER / AT! *
- Posty: 2650
- Rejestracja: 2006-06-29, 20:39
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Wielka Polska :)
- Podziękował : 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: HPI VENTURE RTR TOYOTA FJ CRUISER – Darek HPI
A potem i sprzedaż tego modelu, który jak twierdzicie jest dobry i na pewno w dobrej cenie, po pokazaniu "drogi" powinna sie zwiększyć.
Pomysł, szczególnie z tego punktu widzenia jest znakomity
A jak wiadomo każdy i tak zrobi jak uzna za stosowne.
Pomysł, szczególnie z tego punktu widzenia jest znakomity
A jak wiadomo każdy i tak zrobi jak uzna za stosowne.
- Darek HPI
- Początkujący
- Posty: 188
- Rejestracja: 2011-04-26, 08:26
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Łódź, Konstantynów Łódzki
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: HPI VENTURE RTR TOYOTA FJ CRUISER – Darek HPI
I to jest cała prawda w temacieTomy pisze:... jak wiadomo każdy i tak zrobi jak uzna za stosowne.
- Darek HPI
- Początkujący
- Posty: 188
- Rejestracja: 2011-04-26, 08:26
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Łódź, Konstantynów Łódzki
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: HPI VENTURE RTR TOYOTA FJ CRUISER – Darek HPI
Jak czas pozwoli przygotujemy nasza testówkę do klasy Extreme na zawody HPI RC TRIAL 23 WRZ
-
- Teoretyk
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-06-13, 18:29
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Konin
- Podziękował : 1 razy
Re: HPI VENTURE RTR TOYOTA FJ CRUISER – Darek HPI
Miło będzie zobaczyć to podwozie w tej klasie. Jak do tej pory chyba jeszcze nikt vanturą nie startował w extreme na Hpi Challenge.
Jak mogę coś doradzić to wywalić wszystko co nie jest konieczne lub potrzebne.
Do zobaczenia i powodzenia na trasie
Jak mogę coś doradzić to wywalić wszystko co nie jest konieczne lub potrzebne.
Do zobaczenia i powodzenia na trasie
- Darek HPI
- Początkujący
- Posty: 188
- Rejestracja: 2011-04-26, 08:26
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Łódź, Konstantynów Łódzki
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: HPI VENTURE RTR TOYOTA FJ CRUISER – Darek HPI
Na wcześniejszej imprezie startował Bury - o ile pamiętam zajął 3 miejsceDrinek pisze:Miło będzie zobaczyć to podwozie w tej klasie. Jak do tej pory chyba jeszcze nikt vanturą nie startował w extreme na Hpi Challenge.
Jak mogę coś doradzić to wywalić wszystko co nie jest konieczne lub potrzebne.
Do zobaczenia i powodzenia na trasie
- Darek HPI
- Początkujący
- Posty: 188
- Rejestracja: 2011-04-26, 08:26
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Łódź, Konstantynów Łódzki
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: HPI VENTURE RTR TOYOTA FJ CRUISER – Darek HPI
Proste zmiany jakie popełniliśmy w naszym modelu testowym HPI Venture pod klasę Extreme
1. Zdemontowane zderzaki przód i tył.
2. Przeniesione mocowanie pakietu na środek ramy. Obecnie pakiet mocowany poprzecznie na rzep i niżej niż oryginalnie. Obniżenie środka ciężkości.
3. Zmiana oryginalnej platformy mocującej pakiet na półkę z modelu Maverick Scoute #MV25015 - Under Chassis (Scout RC)
4. Wyciągarka tym razem ze starego serwa 8kg MG mocowana z tyłu modelu na półce opisanej Pkt 3
5. Linka serwa ze sznurka murarskiego - market budowlany. Haczyk od wąskiej smyczy reklamowej. Prowadzenie linki do przodu w igielitowej rurce stosowanej do osłony anteny odbiornika w samochodach. Przelotka linki zamontowana w otworze w zderzaku, wykorzystałem tulejkę kołnierzową spotykaną jako wyposażenie serwa.
6. Nadwozie pozyskane i pocięte oraz skrócone ze starej, serwisowej, popękanej, karoserii modelu Savage XL.
7. Przy okazji testy nowej aparatury 6 kanałów dzięki której obsługujemy oświetlenie, wyciągarkę i inne szpeje bezpośrednio z aparatury bez konieczności stosowania dodatkowych regulatorów czy sterowników np. w przypadku wyciągarki.
8. Pakiet lotniczy mały i lekki 2100 mah 11.1 3S Soft Case
9. Inne opony dostosowane do warunków w terenie i klasy Extreme.
10. Skrócony skok amortyzatorów tylnych do 2 cm w celu usztywnienia lepszej dzielności na trawersach. (temat do dyskusji)
11. Przednie amortyzatory wyregulowane na tzw. DROP
Na zawodach finałowych w Pałczewie 2018 zająłem 7 miejsce w klasie Extreme co prywatnie uważam za duży progres w moim przypadku
Pozdrawiam
Do zobaczenia na kolejnych imprezach :W
1. Zdemontowane zderzaki przód i tył.
2. Przeniesione mocowanie pakietu na środek ramy. Obecnie pakiet mocowany poprzecznie na rzep i niżej niż oryginalnie. Obniżenie środka ciężkości.
3. Zmiana oryginalnej platformy mocującej pakiet na półkę z modelu Maverick Scoute #MV25015 - Under Chassis (Scout RC)
4. Wyciągarka tym razem ze starego serwa 8kg MG mocowana z tyłu modelu na półce opisanej Pkt 3
5. Linka serwa ze sznurka murarskiego - market budowlany. Haczyk od wąskiej smyczy reklamowej. Prowadzenie linki do przodu w igielitowej rurce stosowanej do osłony anteny odbiornika w samochodach. Przelotka linki zamontowana w otworze w zderzaku, wykorzystałem tulejkę kołnierzową spotykaną jako wyposażenie serwa.
6. Nadwozie pozyskane i pocięte oraz skrócone ze starej, serwisowej, popękanej, karoserii modelu Savage XL.
7. Przy okazji testy nowej aparatury 6 kanałów dzięki której obsługujemy oświetlenie, wyciągarkę i inne szpeje bezpośrednio z aparatury bez konieczności stosowania dodatkowych regulatorów czy sterowników np. w przypadku wyciągarki.
8. Pakiet lotniczy mały i lekki 2100 mah 11.1 3S Soft Case
9. Inne opony dostosowane do warunków w terenie i klasy Extreme.
10. Skrócony skok amortyzatorów tylnych do 2 cm w celu usztywnienia lepszej dzielności na trawersach. (temat do dyskusji)
11. Przednie amortyzatory wyregulowane na tzw. DROP
Na zawodach finałowych w Pałczewie 2018 zająłem 7 miejsce w klasie Extreme co prywatnie uważam za duży progres w moim przypadku
Pozdrawiam
Do zobaczenia na kolejnych imprezach :W
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11534
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: HPI VENTURE RTR TOYOTA FJ CRUISER – Darek HPI
Eeee Darek w Extreme 7 miejsce to już coś
Widzę że moja fota się przydała
Nawet nic z Tobą nie pogadałem.
Widzę że moja fota się przydała
Nawet nic z Tobą nie pogadałem.