Axial Yeti wersja RTR którą poprawiłem w stosunku do fabrycznego modelu. Wprowadzone zmiany:
1. Wymiana zębatek dyferencjału przód i tył na wersje wzmocnione firmy GPM Racing
2. Rozblokowanie tylnego mostu na oryginalnych zębatkach Axiala oraz zalanie przedniego i tylnego dyferencjału świeżym olejem
3. Obniżenie i utwardzenie zawieszenia i wymiana oleju w amortyzatorach. Założenie osłon przeciwpyłowych na amortyzatory
4. Wymiana serwa na szybsze i mocniejsze firmy Turnigy Areostar ASI-613MG 13,8 kg/0,1s. Założenie orczyka aluminiowego. Aby wykorzystać potencjał serwa założyłem układ BEC podnoszący napięcie z 5V do 6V
5. Wymiana boców prowadzących układ skrętu z tworzywowych na stalowe oraz wymiana panewek w układzie na łożyska toczne
6. Wzmocnienie prowadzenia przednich wahaczy
7. Wymiana linek zawieszenia z tworzywowych na aluminiowe oraz wzmocnienie tylnych wahaczy elementami z włókna węglowego
8. Wymiana zębatki atakującej z 16T na 19T – model jest szybszy
9. Zamontowanie na silniku radiatora z wentylatorem Turnigy
10. Założenie pojemnika do zamontowania czujnika Robotronic – koniecznego do startu w zawodach oraz wyprowadzenie zasilania czujnika
11. Felgi zostały sklejone oraz opony wklejone w felgi - jedna opona delikatnie wystaje z felgi co nie przeszkadza w jeżdzie
Zmianę twardości i wysokości zawieszenia można wrócić do poprzednich ustawień wyciągając podkładki na amortyzatorach. Można również ponownie zablokować tylny most i wymienić linki zawieszenia ponieważ wszystkie części z zmian dodaje do modelu.
Wszystkie zmiany opisałem na moim blogu
http://magia-modelarstwa.blogspot.com/2 ... i-rtr.html
Do modelu dokładam akumulator Zippy 5000 mAh 40C 3S 11,1V oraz ładowarkę profesjonalną Redox.
Do modelu jest oryginalna aparatura Axial.
Cena 1600 PLN