Ford F-350 Rat by Maciejek

Niedokończone budowy, garaże - widma...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pablodesign
Teoretyk
Posty: 344
Rejestracja: 2013-01-03, 16:10
Imię: Paweł
Lokalizacja: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#271

Post autor: pablodesign »

maciejek pisze:panowie, czy tą kartą http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... a_esc.html mogę zaprogramować ten regiel http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... less_.html ? , kupiłem tą kartę i chyba ona nie jest do tego regla , nic się nie chce programować , żadne ustawienia się nie zapisują :|
Z podpowiedzi przy produkcie na HK to chyba powinieneś kupić taką kartę:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _ESC_.html

Awatar użytkownika
maciejek
Teoretyk
Posty: 331
Rejestracja: 2009-11-15, 08:46
Imię: Maciek
Lokalizacja: Łódź

#272

Post autor: maciejek »

tak naprawdę to nie wiem jaka powinna być karta do tego regla bo ta co kolega podał to jest chyba do modelu 150HK 150 ESC...

Awatar użytkownika
Radzik
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 5327
Rejestracja: 2010-09-07, 21:34
Imię: Radek
Lokalizacja: Będzin
Podziękował : 11 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy

#273

Post autor: Radzik »

HKSS

Awatar użytkownika
maciejek
Teoretyk
Posty: 331
Rejestracja: 2009-11-15, 08:46
Imię: Maciek
Lokalizacja: Łódź

#274

Post autor: maciejek »

czas temu nabyłem drogą zakupu używany regiel i silnik, regiel http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... less_.html i silnik http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 870KV.html , zaprogramowałem regiel , no i rozczarowanie, zero płynności przy ruszaniu , dodam że mam skrzynke dwubiegową Rc4wd... nie wiem czym się różnią ustawienia percentage braking od procent drag brake ?, pozycje motor timing ustawiłem na very low a initial acceleration na low , co by sugerowało dość ''miękki'' start...

z tego co pamiętam to na poprzednim zestawie rooster crawler-a start był znacznie płynniejszy

Awatar użytkownika
HUBertPL
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 1338
Rejestracja: 2014-07-12, 23:18
Imię: Hubert
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Otrzymał podziękowań: 10 razy

#275

Post autor: HUBertPL »

Kabelek sensorowy podłączony ? Jeśli tak to czy na pewno sprawny ?

Awatar użytkownika
jaruso
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 6928
Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 48 razy
Otrzymał podziękowań: 83 razy

#276

Post autor: jaruso »

maciejek pisze:czas temu nabyłem drogą zakupu używany regiel i silnik, regiel http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... less_.html i silnik http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 870KV.html , zaprogramowałem regiel , no i rozczarowanie, zero płynności przy ruszaniu , dodam że mam skrzynke dwubiegową Rc4wd... nie wiem czym się różnią ustawienia percentage braking od procent drag brake ?, pozycje motor timing ustawiłem na very low a initial acceleration na low , co by sugerowało dość ''miękki'' start...

z tego co pamiętam to na poprzednim zestawie rooster crawler-a start był znacznie płynniejszy
Tego regla akurat nie miałem ale poprzez percentage braking ustawiasz siłę hamowania, gdy spust gazu masz w pozycji do tyłu. Natomiast drag brake odpowiada za wyhamowanie modelu gdy po jeździe do przodu pozostawisz spust gazu w pozycji neutralnej. Powinieneś mieć jeszcze do wyboru initial brake i ustawić to na drag brake. Wtedy zawsze w pozycji neutralnej będzie działał drag brake.

Z tym timingiem to logicznie kombinujesz, jednak skoro logika zawodzi to możesz przetestować inne ustawienia. Może regiel z silnikiem się "nie dogadują" na niskim timingu, może się tak zdarzyć.
Przekładnia r2 dwubiegowa jest dość szybka ale ten silnik z małym atakiem powinien jako tako dawać radę.

Ostatnia sprawa to sensory, ten regiel automatycznie wykrywa rodzaj podłączonego silnika, czy trzeba mu ustawić tryb sensorowy?

Awatar użytkownika
maciejek
Teoretyk
Posty: 331
Rejestracja: 2009-11-15, 08:46
Imię: Maciek
Lokalizacja: Łódź

#277

Post autor: maciejek »

jaruso13 pisze:
maciejek pisze:czas temu nabyłem drogą zakupu używany regiel i silnik, regiel http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... less_.html i silnik http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 870KV.html , zaprogramowałem regiel , no i rozczarowanie, zero płynności przy ruszaniu , dodam że mam skrzynke dwubiegową Rc4wd... nie wiem czym się różnią ustawienia percentage braking od procent drag brake ?, pozycje motor timing ustawiłem na very low a initial acceleration na low , co by sugerowało dość ''miękki'' start...

z tego co pamiętam to na poprzednim zestawie rooster crawler-a start był znacznie płynniejszy
Tego regla akurat nie miałem ale poprzez percentage braking ustawiasz siłę hamowania, gdy spust gazu masz w pozycji do tyłu. Natomiast drag brake odpowiada za wyhamowanie modelu gdy po jeździe do przodu pozostawisz spust gazu w pozycji neutralnej. Powinieneś mieć jeszcze do wyboru initial brake i ustawić to na drag brake. Wtedy zawsze w pozycji neutralnej będzie działał drag brake.

Z tym timingiem to logicznie kombinujesz, jednak skoro logika zawodzi to możesz przetestować inne ustawienia. Może regiel z silnikiem się "nie dogadują" na niskim timingu, może się tak zdarzyć.
Przekładnia r2 dwubiegowa jest dość szybka ale ten silnik z małym atakiem powinien jako tako dawać radę.

Ostatnia sprawa to sensory, ten regiel automatycznie wykrywa rodzaj podłączonego silnika, czy trzeba mu ustawić tryb sensorowy?
Chyba sam wykrywa,na karcie promującej nic o tym nie wspominają..
Kabel od sensorów na miejscu

Awatar użytkownika
HUBertPL
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 1338
Rejestracja: 2014-07-12, 23:18
Imię: Hubert
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Otrzymał podziękowań: 10 razy

#278

Post autor: HUBertPL »

Mam podobny regiel (60A), i czasem zapominałem podpiąć kabelek od sensora - objawy to " k.... co jest" :)
Silnik nie ma za gram preczji przy zmianie prędkości obrotowej wirnika - jak dla mnie działa wtedy fatalnie. Po wpięciu kabelka - po prostu bajeczna płynność.
Nie ustawia się trybu - ten regiel jest praktycznie do sensorówek.

Jeśli kabelek jest ok (fajnie jakbyć mógł sprawność czy kabelki faktycznie przewodzą), to może pomyłka z kolejnością kabli zasilających ?
Jeśli i to nie to, to niestety... mogłeś trafić felerny regulator, co się niestety zdarza.

Awatar użytkownika
maciejek
Teoretyk
Posty: 331
Rejestracja: 2009-11-15, 08:46
Imię: Maciek
Lokalizacja: Łódź

Re: F 350 Rat

#279

Post autor: maciejek »

Proszę o przeniesienie na złom(owisko)

Wyklepane z G3

Amadeus
Teoretyk
Posty: 45
Rejestracja: 2015-10-05, 21:49
Imię: Mirosław
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Re: F 350 Rat

#280

Post autor: Amadeus »

Buda dotarła cała i zdrowa choć skorodowana jak nie wiem co :hehehe

Pozdrawiam :frank

Awatar użytkownika
maciejek
Teoretyk
Posty: 331
Rejestracja: 2009-11-15, 08:46
Imię: Maciek
Lokalizacja: Łódź

Re: F 350 Rat

#281

Post autor: maciejek »

To się cieszę , ze cała [emoji6]

Wystukane palcem

Awatar użytkownika
maciejek
Teoretyk
Posty: 331
Rejestracja: 2009-11-15, 08:46
Imię: Maciek
Lokalizacja: Łódź

Re: F 350 Rat

#282

Post autor: maciejek »

To teraz tylko czekać na nowe wcielenie ewki 350

Wystukane palcem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Złomowisko...”