Toyota FJ40 skala 1:8
- redin
- Weteran / AT!
- Posty: 3795
- Rejestracja: 2007-02-01, 15:57
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Czeladź
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
dobra bez przesady :P ale nasze modele to raczej nie skaczą tak bardzowyspiarz pisze:nie o to mi do końca chodziło co wam się wydaje .
Chodziło mi o to, że przy jakimś podskoku od terenu na trawersie, ołów w kole u góry i po przeciwnej jego stronie u dołu, zadziałać może jak koło zamachowe, dolne pociągnie w dół a grórne w dół
pzdr. Łukasz
wiec to nie wpłynie negatywnie na jazde
Eras nie oganiasz po prostu wszystkiego nie uwzględniłeś przyciągania innych planet i obiektów kosmicznych, działania Demona Maxwella, czarnych dziur (nie uwierzysz ale jak wczoraj jechałem z klasą do Krakowa to w autobusie jedną znaleźliśmy wciągnęła jedną chusteczkę higieniczną) wiatrów słonecznych i antygrawitacji które to mają ogromny wpływ na jazdę trialową, szczególnie na trawersach
-
- Początkujący
- Posty: 2044
- Rejestracja: 2009-03-22, 22:43
- Imię:
- Lokalizacja: Wolin
- Otrzymał podziękowań: 10 razy
no zgadza się, że nie zapierdziela się, i chyba nie tak do końca, była by rolka. W yocie ze tak powiem pakiety bedą na wysokości 3/5koła, więc czy tak do końca chce dociążać koła, zauważyłem to w luźnym ( bo takie jest ) zawieszeniu crki jak koło machnie nawet w nie krytycznym trawersie to nagle jest rooool ,
I dało to trochę do myślenia.
Ale to puki co faza przemyśleń i testów.
pzdr. Łukasz
I dało to trochę do myślenia.
Ale to puki co faza przemyśleń i testów.
pzdr. Łukasz
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11536
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Sam sie zdziwilem jak to fote wstawilem na kompa i sprawdzilem jaki jest kat nachyleniaKrzysiek pisze:Ale jakos dzienym trafem, na ostatnim oesie na zawodach w niedziele, obok duzego kamienia byl trawers.. I nikt nie przejechal na czysto. Albo na bok lecieli albo rolka.. I modele rozne, i CoG rowniez rozne.. Dodam ze trawers mial okolo 45 stopni.
ale chyba chodzi o to ze podloze jest poziome hehehe
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11536
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
To chyba w trialu jak i wszedzie na spokojnie bez emocji uda sie wszystko, mam na filmiku jak smigam pod tym katem na spokojnie musze to wsadzic na YT.Krzysiek pisze:Radek, ale po calym zajsciu jak juz sie zbieralismy, to se postawilem model tylem i przejechalem na 0.. Ot cala filozofia.. Tak wiec by sie dalo
-
- Początkujący
- Posty: 2044
- Rejestracja: 2009-03-22, 22:43
- Imię:
- Lokalizacja: Wolin
- Otrzymał podziękowań: 10 razy
Dobra nie ma co dyskutować o środku ciężkości, wyjdzie w praniu ja mam pewne przmyślenia, czy dobre czy złe okaże się w praktyce. Puki co nie zauważyłem specjalnych korzyści w moim jednostkowym przypadku z dociążania kół, a na siłę ich dociążać nie chce, bo oponka nie za szeroka i czy to błoto, piach itp to będzie porostu kopał jak głupi
Tak jak pisałem wcześniej u mnie pakiety bedą w brew pozorom BARDZO nisko i przy samej ramie, co w testach pokazało ( bez ołowiu w kołach ), że podwozie sobie radzi bdb ( jak dla mnie do torówek to nawet za dobrze ).
Tak jak pisałem nacisk jest w 1 kolejności na wygląd, wnętrze itp itd a dopiero potem gdybanie czy jakby, zrobić to to pojechał by lepiej. Model będzie głównie do klasy SS a to który będzie w szeregu to już dla mnie nie istotne.
Ale dość tego pierdzielenia o Szopenie, przerobiłem i cofnąłem mocowania pakietów w tył, aby nie wystawały z pod budy.
Edit: szybka przymiarka "budy"
oczywiście z przodu bedzie to obudowane nie będzie trakiej " golizny "
pzdr. Łukasz
Tak jak pisałem wcześniej u mnie pakiety bedą w brew pozorom BARDZO nisko i przy samej ramie, co w testach pokazało ( bez ołowiu w kołach ), że podwozie sobie radzi bdb ( jak dla mnie do torówek to nawet za dobrze ).
Tak jak pisałem nacisk jest w 1 kolejności na wygląd, wnętrze itp itd a dopiero potem gdybanie czy jakby, zrobić to to pojechał by lepiej. Model będzie głównie do klasy SS a to który będzie w szeregu to już dla mnie nie istotne.
Ale dość tego pierdzielenia o Szopenie, przerobiłem i cofnąłem mocowania pakietów w tył, aby nie wystawały z pod budy.
Edit: szybka przymiarka "budy"
oczywiście z przodu bedzie to obudowane nie będzie trakiej " golizny "
pzdr. Łukasz
Typowy przykład działalności sił pozaziemskich.Krzysiek pisze:Ale jakos dzienym trafem, na ostatnim oesie na zawodach w niedziele, obok duzego kamienia byl trawers.. I nikt nie przejechal na czysto. Albo na bok lecieli albo rolka.. I modele rozne, i CoG rowniez rozne.. Dodam ze trawers mial okolo 45 stopni.
Wyspiarz fajna buda ale dostaniesz dużo pkt karnych za nie przeźroczyste szyby
P.S. ta buda nie powinna być niżej ? bo przód tak jakoś dziwnie wysoko (duża przerwa pod atrapą).