EXTREME Scorpion
- igor1300
- Naciągacz ! UWAGA !
- Posty: 2192
- Rejestracja: 2007-07-11, 20:13
- Imię: Igor
- Lokalizacja: Gd
- Otrzymał podziękowań: 13 razy
Już mówie :P
Głośniczki wypatroszone z kompowych, mini "wzmacniacz" też. zasilacz olałem i dałem odrazu pakiet ;]. Jeździło trochę w skuterze nawet w deszczu i gra dalej... Do testów i 4 fun wystarczy.
Docelowo powstanie coś hmm "bardziej ambitnego"
Narazie brakuje mi $$ na RC więc dłubie z tego co mam pod ręką.
Głośniczki wypatroszone z kompowych, mini "wzmacniacz" też. zasilacz olałem i dałem odrazu pakiet ;]. Jeździło trochę w skuterze nawet w deszczu i gra dalej... Do testów i 4 fun wystarczy.
Docelowo powstanie coś hmm "bardziej ambitnego"
Narazie brakuje mi $$ na RC więc dłubie z tego co mam pod ręką.
- igor1300
- Naciągacz ! UWAGA !
- Posty: 2192
- Rejestracja: 2007-07-11, 20:13
- Imię: Igor
- Lokalizacja: Gd
- Otrzymał podziękowań: 13 razy
Czas trochę odkurzyć garaż...
Przed chwilą odkurzyłem apkę ...
Znalazłem odbiornik...
Podpiąłem do regla...
Zapodałem akusa...
Odpaliłem sprzęt...
I ku mojemu zdziwieniu, nie poszedł dymek, a aku dobrze konserwowany na leżakowanie trzymał parametry. Axial ożył. Koła skręcają... Czas odkręcić trochę gazu.
1/100 wychylenia drążka... Koła wirują. Nie mogę zatrzymać ręką...
2/100 wychylenia... Zaczynają balonować a ołów w kołach doprowadza model do kangurzenia. (położony kołami do góry na słupkach)
Wnioski:
Będzie powrót z wielkim pier*****ciem.
Silnik 2200KV przy 9.9V daje 21780RPM. Na 19.8V nie testuję nawet bo mi napęd rozczłonkuje. Regiel to to dźwignie... Silnik z ośką 5mm... To zapodałem na nią wał, a ten do transfera zrobionego z przekładni axiala, co dało przełożenie 7,69:1 + mosty axiala.
Mało. Mocy nie brak, ale wypada jeszcze zredukować prędkość, bo na razie mam F1.
Hmm. Co radzicie dowalić, żeby zredukować zdeczka? Tylko proszę o rozwiązania HD. Mamy do czynienia z 5000W.
Przed chwilą odkurzyłem apkę ...
Znalazłem odbiornik...
Podpiąłem do regla...
Zapodałem akusa...
Odpaliłem sprzęt...
I ku mojemu zdziwieniu, nie poszedł dymek, a aku dobrze konserwowany na leżakowanie trzymał parametry. Axial ożył. Koła skręcają... Czas odkręcić trochę gazu.
1/100 wychylenia drążka... Koła wirują. Nie mogę zatrzymać ręką...
2/100 wychylenia... Zaczynają balonować a ołów w kołach doprowadza model do kangurzenia. (położony kołami do góry na słupkach)
Wnioski:
Będzie powrót z wielkim pier*****ciem.
Silnik 2200KV przy 9.9V daje 21780RPM. Na 19.8V nie testuję nawet bo mi napęd rozczłonkuje. Regiel to to dźwignie... Silnik z ośką 5mm... To zapodałem na nią wał, a ten do transfera zrobionego z przekładni axiala, co dało przełożenie 7,69:1 + mosty axiala.
Mało. Mocy nie brak, ale wypada jeszcze zredukować prędkość, bo na razie mam F1.
Hmm. Co radzicie dowalić, żeby zredukować zdeczka? Tylko proszę o rozwiązania HD. Mamy do czynienia z 5000W.
- igor1300
- Naciągacz ! UWAGA !
- Posty: 2192
- Rejestracja: 2007-07-11, 20:13
- Imię: Igor
- Lokalizacja: Gd
- Otrzymał podziękowań: 13 razy
:fuck
Myślę czy kupować przekładnie e-revo i zredukować go czy zapakować silnik z mniejszym kv.
Np ten:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=11182
Myślę czy kupować przekładnie e-revo i zredukować go czy zapakować silnik z mniejszym kv.
Np ten:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=11182