axial scx10 dingo
- ecko2man
- Teoretyk
- Posty: 421
- Rejestracja: 2014-02-10, 14:50
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
axial scx10 dingo
Witam
przedstawiam mój pierwszy model tego rodzaju składany przez kolegę z forum jaruso13
w modelu siedzi na dzień dzisiejszy
-blaszak 27 t
- rygiel X-Car 45 a
-pakiecik lipo 2s2p turnigy
-serwo blu birda BMS631MG
-apka futaba 3PM 2.4 ghz
to wszystko na dzień dzisiejszy w planach zmiana ma bez szczotkę i zmiana aparatury a co dalej zobaczymy , buda moje pierwsze malowanie i wycinanie
przedstawiam mój pierwszy model tego rodzaju składany przez kolegę z forum jaruso13
w modelu siedzi na dzień dzisiejszy
-blaszak 27 t
- rygiel X-Car 45 a
-pakiecik lipo 2s2p turnigy
-serwo blu birda BMS631MG
-apka futaba 3PM 2.4 ghz
to wszystko na dzień dzisiejszy w planach zmiana ma bez szczotkę i zmiana aparatury a co dalej zobaczymy , buda moje pierwsze malowanie i wycinanie
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Wybór Axiala, to dobry wybór. Jeździ i daje frajdę już w wersji pudełkowej
- raczej mówimy-piszemy regiel, nie rygiel
- malowanie "ciut" nie wyszło, kolejne będzie lepsze
- serwo wybrałeś (wg mnie) nieco za słabe (poniżej więcej na ten temat)
- koniecznie zorganizuj sobie "ludzika", to naprawdę zmienia i urealnia model
Serwo BB (czyli BlueBirda), które masz na skręcie może okazać się za słabe, szczególnie przy tak dużych oponach. Generalnie na przyszłość, szukaj serw o mocy powyżej 8-9 kg.
Nie wiem czy był to Twój wybór, czy ktoś Ci nie najlepiej doradził. Dużo lepszym wyborem (z rodziny BB) było by serwo BMS-630MG - często przez nas stosowane. Różnica w parametrach:
BMS-631MG
Weight: 43 grams / 1.52 oz.
Dimensions: 40.5 x 20 x 38.5 mm / 1.60 x 0.78 x 1.54 inch
Torque At 4.8V: 5.0kg-cm , 69 oz-in
Torque At 6.0V: 6.2kg-cm , 89 oz-in
Speed At 4.8V: 0.10 sec / 60° at no load
Speed At 6.0V: 0.08 sec / 60° at no load
BMS-630MG
Weight: 49 grams / 1.73 oz.
Dimensions: 40.5 x 20 x 42 mm / 1.60 x 0.78 x 1.62 inch
Torque At 4.8V: 13.0kg-cm , 181 oz-in
Torque At 6.0V: 14.6kg-cm , 195 oz
Speed At 4.8V: 0.17 sec / 60° at no load
Speed At 6.0V: 0.15 sec / 60° at no load
Jak widać 631 jest znacznie szybsze, ale ten parametr jest ważny dla modeli szosowych, gdzie czas reakcji dla skrętu przy dużych prędkościach jest bardzo ważny. Dla nas ważna jest "moc" serwa, a ten parametr jest na plus po stronie 630-ki.
Parametry serw zmieniają się w zależności od napięcia jakim są zasilane, dlatego podane są widełki w jakich serwo może pracować: od 4,8V do 6,0V - i ostatecznie uzyskasz taką moc lub szybkość, jakie będziesz miał zasilanie serwa.
:W
Tu masz aktualną rodzinę serw BB http://www.blue-bird-model.com/servo.html
Zdaje się, że 630 i 631 mają swoich następców
- raczej mówimy-piszemy regiel, nie rygiel
- malowanie "ciut" nie wyszło, kolejne będzie lepsze
- serwo wybrałeś (wg mnie) nieco za słabe (poniżej więcej na ten temat)
- koniecznie zorganizuj sobie "ludzika", to naprawdę zmienia i urealnia model
Serwo BB (czyli BlueBirda), które masz na skręcie może okazać się za słabe, szczególnie przy tak dużych oponach. Generalnie na przyszłość, szukaj serw o mocy powyżej 8-9 kg.
Nie wiem czy był to Twój wybór, czy ktoś Ci nie najlepiej doradził. Dużo lepszym wyborem (z rodziny BB) było by serwo BMS-630MG - często przez nas stosowane. Różnica w parametrach:
BMS-631MG
Weight: 43 grams / 1.52 oz.
Dimensions: 40.5 x 20 x 38.5 mm / 1.60 x 0.78 x 1.54 inch
Torque At 4.8V: 5.0kg-cm , 69 oz-in
Torque At 6.0V: 6.2kg-cm , 89 oz-in
Speed At 4.8V: 0.10 sec / 60° at no load
Speed At 6.0V: 0.08 sec / 60° at no load
BMS-630MG
Weight: 49 grams / 1.73 oz.
Dimensions: 40.5 x 20 x 42 mm / 1.60 x 0.78 x 1.62 inch
Torque At 4.8V: 13.0kg-cm , 181 oz-in
Torque At 6.0V: 14.6kg-cm , 195 oz
Speed At 4.8V: 0.17 sec / 60° at no load
Speed At 6.0V: 0.15 sec / 60° at no load
Jak widać 631 jest znacznie szybsze, ale ten parametr jest ważny dla modeli szosowych, gdzie czas reakcji dla skrętu przy dużych prędkościach jest bardzo ważny. Dla nas ważna jest "moc" serwa, a ten parametr jest na plus po stronie 630-ki.
Parametry serw zmieniają się w zależności od napięcia jakim są zasilane, dlatego podane są widełki w jakich serwo może pracować: od 4,8V do 6,0V - i ostatecznie uzyskasz taką moc lub szybkość, jakie będziesz miał zasilanie serwa.
:W
Tu masz aktualną rodzinę serw BB http://www.blue-bird-model.com/servo.html
Zdaje się, że 630 i 631 mają swoich następców
- Radzik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 5327
- Rejestracja: 2010-09-07, 21:34
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Będzin
- Podziękował : 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Czytałeś to co napisałeś ??ecko2man pisze:na razie takie bo miałem tower pro 995 bodajże takie samo mam w petrolu na gaz hamulec bodajże koło 15 kilo uciągu ale gdzieś wsysło soki za błędy a na ludzika czekam
Bo ja to mało co z tego zrozumiałem
Używaj znaków interpunkcyjnych, oraz dużych liter
Pozdrawiam :W
Radek
- robert3384
- Teoretyk
- Posty: 348
- Rejestracja: 2013-12-04, 11:08
- Imię: Robert
- Lokalizacja: EKU