Redcat Everest Gen 7 PRO
-
- Teoretyk
- Posty: 30
- Rejestracja: 2018-09-19, 21:06
- Imię: Marcin
-
- Teoretyk
- Posty: 30
- Rejestracja: 2018-09-19, 21:06
- Imię: Marcin
Re: Redcat Everest Gen 7 PRO
Plusem na pewno jest cena - za nowy gotowy model w wersji PRO zapłaciłem trochę ponad 900zł, do tego należy doliczyć koszt wysyłki i ewentualne cło. Finalnie wydałem nie więcej niż 1200zł. Widoczne akcesoria typu bagażnik dachowy, koło zapasowe czy kanistry - dają nam już namiastkę modelu "Adventure". Buda na rzep i klatka typu Rollcage naprawdę ułatwiają obsługę. W standardzie jest pakiet Ni-Mh 3000mAh i silnik szczotkowy klasy 550 (wg różnych źródeł 19T - 22T) , błotniki i felgi z Beadlockiem. 3mm metalowa rama i grube linki sprawiają wrażenie solidności, serwo 15kg w standardzie, wodoodporna (chyba za wyjątkiem odbiornika) elektronika przygotowana pod Li-Po. Aparatura to FlySky GT2E oklejona logo Redcat. Model ma też swoje większe i mniejsze słabości. Podstawową wadą jest mały kąt skrętu kół w stosunku do możliwości aparatury i serwo - wymaga to modyfikacji. Drugą rzeczą jest mały prześwit - gruchy mostów są dosyć spore co daje się we znaki przy pokonywaniu twardych przeszkód. Po trzecie - główna zębatka odbiorcza nie jest osłonięta. Ostatnia rzecz którą niektórzy mogą uznać za wadę to fakt, że nadwozie nie odzwierciedla realnego modelu, jednak póki jest on na tyle niszowy, nie zmienię go na nic innego. Podsumowując - nie mam odzwierciedlenia do innych pojazdów i nie potrafię powiedzieć w czym Redcat sprawdza się bardziej, a w czym mniej, ale po podstawowych zabiegach takich jak spuszczenie oleju z amorków i dociążenie kół ołowiem jazda nim sprawia mi frajdę. Waga modelu bez pakietu - ok 3,5kg
-
- Teoretyk
- Posty: 30
- Rejestracja: 2018-09-19, 21:06
- Imię: Marcin
Re: Redcat Everest Gen 7 PRO
Mosty to HSP 18110 , szerokość 182mm. I od razu zapytam Jerry_Cornelius, bo zżera mnie ciekawość, jestem spragniony wiedzy - dlaczego pytasz?