LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)

Zdjęcia naszych modeli, oraz fotki "z akcji" ...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zotornik
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 13463
Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 161 razy

LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)

#1

Post autor: zotornik »

Defek - jeszcze bezimienny - miał dzisiaj swoje pierwsze wychodne :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Zbyszek
Teoretyk
Posty: 1136
Rejestracja: 2013-03-19, 17:27
Imię: Zbyszek
Lokalizacja: Oborniki wlkp
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)

#2

Post autor: Zbyszek »

Na łonie natury ładnie się prezentuje ten - zadefendertornik - lakierek jeszcze błyszczy jak .....

A jak właściwości jezdne na oryginalnym silniku , i oponkach ?

Bo Ramp wymieniał silnik na wolniejszy .

Awatar użytkownika
maruda325
Teoretyk
Posty: 94
Rejestracja: 2017-07-23, 13:28
Imię: Mateusz
Lokalizacja: London
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)

#3

Post autor: maruda325 »

Piękne fotki. Jak będę w terenie też muszę coś popstrykać.
Mój też jeszcze 100% fabryczny. Ale to się zmieni ;)

Awatar użytkownika
MANIEK
Początkujący
Początkujący
Posty: 817
Rejestracja: 2013-02-23, 23:35
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Porąbka
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)

#4

Post autor: MANIEK »

Zdjęcia Ładne :OK

Awatar użytkownika
przemsky
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Posty: 2429
Rejestracja: 2014-08-18, 21:30
Imię: Przemek
Lokalizacja: Tychy
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)

#5

Post autor: przemsky »

Piękne zdjęcia Panie Wojtku. :W

PS: Jakie wrażenia z pierwszej testowej jazdy?

Awatar użytkownika
Pixel
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 2687
Rejestracja: 2015-09-26, 13:46
Imię: Bartek
Lokalizacja: okolice Łodzi
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)

#6

Post autor: Pixel »

Wreszcie go przybrudziłeś, jak przystało na prawdziwą trialówkę :>> .

Awatar użytkownika
zotornik
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 13463
Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 161 razy

Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)

#7

Post autor: zotornik »

Zbyszku - wiem, że Ramp wymieniał silnik i nie do końca wiem dlaczego? Jedyne co mi teraz przyszło do głowy, to że może miał zasilanie 3S i dlatego Defek mu zaiwaniał nieco za szybko.
Oczywiście to kwestia indywidualnych odczuć i oczekiwań - ja w każdym razie miałem dzisiaj pakiet 2S - tajemnicy nie zdradzę, jak powiem, że filmik jakiś tam będzie ;) I nie miałem wrażenia aby model był za szybki. Natomiast zakochałem się w skrzyni dwubiegowej - może tego Iwonka nie przeczyta :D
2 biegi, to bajer który mi dzisiaj dawał sporo frajdy i w różnych sytuacjach okazywał się bardzo przydatny. Zaskoczony byłem w miarę przyzwoitą precyzją silnika szczotkowego, ale daleko mu do bezszczotki. Gorzej z kultura pracy silnika - odwykłem już od pisków i jęczeń, które sa przypadłościa szczotek :/ Mam wolnego Goat-a, to pewnie w którymś momencie podmienię silnik i ESC.

O kwestiach technicznych będę pisał więcej w garażu, ale:
1. oponki miękkie, z fajnej kleistej gumy, na piaszczystym terenie jak dziś, to nic do końca się nie sprawdza, ale źle nie było
2. koła koniecznie do modernizacji - nie dziw, że na mało którym filmie na YT TRX jest na oryginalnych kołach - opony klejone do plastikowych felg, całość bardzo lekka i ewidentnie brakuje dociążenia dołu
3. jazda z takim prześwitem (za sprawą zwolnic), to sama przyjemność :)

Awatar użytkownika
Ramp
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 1324
Rejestracja: 2012-01-16, 22:54
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)

#8

Post autor: Ramp »

Wojtku- jeździłem na 2s...
Co do kultury pracy silnika: spróbuj podmienić go na 55t I wtedy pogadamy. U mnie wymiana spowodowała, że na wolnych obrotach jest cichutki nie słychać praktycznie nic.

Wysłane z mojego S30 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
zotornik
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 13463
Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 161 razy

Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)

#9

Post autor: zotornik »

Ramp pisze:Wojtku- jeździłem na 2s...
Co do kultury pracy silnika: spróbuj podmienić go na 55t I wtedy pogadamy. U mnie wymiana spowodowała, że na wolnych obrotach jest cichutki nie słychać praktycznie nic.
To mnie cieszy taka informacja :) - może byłem nieco skażony licznymi filmami z YT, gdzie bardzo często próbuje się udowodnić - tylko nie wiadomo po co - jaki to TRX-4 jest lub jaki może być szybki. Chyba komuś coś się pokręciło, może dlatego że Traxxas w zasadzie nie miał w swoim portfolio dotychczas takiego modelu i nie wszyscy miłośnicy marki wiedzą co się z tym robi ;)
Widziałem wczoraj film, gdzie gość kręci szalone bączki TRX-em (nawiasem mówiąc ze zmienioną budą) i w komentarzach, ktoś zadaje mu pytanie ktoś po co kupił ten model do takiej jazdy? I fakt, bo kto jak kto, ale Traxxas ma całą gamę świetnych modeli do szybkiej, szalone, szalonej i innych odmian tego typu jazd ;)

O nawet znalazłem

Ale niestety jest też i taki co profanuje Defka


@Ramp - a polecisz mi co to teraz jest "w modzie" lub w rozsądnej cenie jak mówimy o 55T? Moje ostatnie 55T to klasyk Integy - 10 lat temu, cały trialowy świat na tym jeździł :)

Awatar użytkownika
Ramp
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 1324
Rejestracja: 2012-01-16, 22:54
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)

#10

Post autor: Ramp »

Nie wiem jak kto, ale ja mam takie cóś:
http://www.rc4max.com/silnik_szczotkowy ... 30528.html
Głównym kryterium wyboru była dostępność... od ręki. :D
Obiło mi się o uszy, że Jamnik takie silniczki używa i jest zadowolony.

Awatar użytkownika
zotornik
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 13463
Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 161 razy

Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)

#11

Post autor: zotornik »

O ową dostępność od ręki mi też bardzo, ale to bardzo chodzi - nie ma na co czekać, czas ucieka ;)

Awatar użytkownika
Jakoob
YOTA Maniak / AT
YOTA Maniak / AT
Posty: 2639
Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
Imię: pije Kuba do Jakuba
Lokalizacja: WPR
Podziękował : 23 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)

#12

Post autor: Jakoob »

zotornik pisze:
Ramp pisze:Wojtku- jeździłem na 2s...
Co do kultury pracy silnika: spróbuj podmienić go na 55t I wtedy pogadamy. U mnie wymiana spowodowała, że na wolnych obrotach jest cichutki nie słychać praktycznie nic.
To mnie cieszy taka informacja :) - może byłem nieco skażony licznymi filmami z YT, gdzie bardzo często próbuje się udowodnić - tylko nie wiadomo po co - jaki to TRX-4 jest lub jaki może być szybki. Chyba komuś coś się pokręciło, może dlatego że Traxxas w zasadzie nie miał w swoim portfolio dotychczas takiego modelu i nie wszyscy miłośnicy marki wiedzą co się z tym robi ;)
Widziałem wczoraj film, gdzie gość kręci szalone bączki TRX-em (nawiasem mówiąc ze zmienioną budą) i w komentarzach, ktoś zadaje mu pytanie ktoś po co kupił ten model do takiej jazdy? I fakt, bo kto jak kto, ale Traxxas ma całą gamę świetnych modeli do szybkiej, szalone, szalonej i innych odmian tego typu jazd ;)

O nawet znalazłem

Ale niestety jest też i taki co profanuje Defka


@Ramp - a polecisz mi co to teraz jest "w modzie" lub w rozsądnej cenie jak mówimy o 55T? Moje ostatnie 55T to klasyk Integy - 10 lat temu, cały trialowy świat na tym jeździł :)
Na pierwszym filmiku wytrzymałem 20 sekund... drugi był za krótki :hehe Wojtek, fajnie że podałeś linki do tych filmów ale jak sam wiesz '' głową muru nie przebijesz '' no chyba że ze względu na wiek :frank to wtedy przepraszam. Na poważnie tym razem, i tak chyba widać sporą poprawę jeśli chodzi o wiedzę pod kątem zastosowania modeli RC, dostępność w kraju też chyba wpływa pozytywnie na możliwości wyboru tego jedynego najukochańszego a potem następnego i jeszcze jednego :hehehe więc tych driftujących trialowych spotyka się już dość rzadko :OK

Awatar użytkownika
Ramp
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 1324
Rejestracja: 2012-01-16, 22:54
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)

#13

Post autor: Ramp »

zotornik pisze:O ową dostępność od ręki mi też bardzo, ale to bardzo chodzi - nie ma na co czekać, czas ucieka ;)
Mnie cała operacja zajęła jakieś 35 minut od wyjścia z domu do uruchomienia T-Rexa :D
Komentując filmiki z linków: z własnego doświadczenia wiem, jak wygląda zakup pierwszego modelu przez nowicjusza: pal diabli jak jeszcze zapyta kogoś doświadczonego i posłucha rady, a jak nie posłucha to kupuje taki offroadowego truggy w stylu Savage a potem próbuje trialować. Albo z Axiala SCX chce zrobić śmigacza z docelową prędkością 90 km/h (takiego jednego znam osobiście :D)
Ale: kto bogatemu zabroni?

P.S Silnik nie ma kabelków.

Wysłane z mojego S30 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
zotornik
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 13463
Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 161 razy

Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)

#14

Post autor: zotornik »

Z tych kuriozalnych filmów, płynie z pewnością jedna informacja - zwolnice dają radę ;)

Nie no ja wiem, że każdy robi z modelem co uzna i co mu sprawia frajdę. Tak tylko nieco śmiesznie wygląda driftujący Defender ;)
No i czasem modelu szkoda, jeśli on nie do tego stworzony.

Awatar użytkownika
zotornik
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 13463
Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 161 razy

Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)

#15

Post autor: zotornik »

Ramp pisze:P.S Silnik nie ma kabelków.
Z zamierzchłych czasów zostały mi przewody z złączkami wsuwkami :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria ...”