TT MAN KAT I 8x8 wersja TRUCK TRIAL
- Adamo
- Znawca / AT!
- Posty: 4754
- Rejestracja: 2007-05-06, 20:17
- Imię: Adam
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Generalnie wymianie podlega sam bevel choć jak on tam się lizał z odbiorem to część zębów mogła się tak ładnie wyślizgać i potem może być czytaj drogo
Drogim lecz uzasadnionym wydaje się wymiana kompletu + skasowanie luzu tak jak to w 1:1
W obudowie plastikowej po 2 czy 3 sezonach w Staryku gniazdo dyfra się troszkę wygniotło i musiałem dać dużą podkładkę a to wszystko chyba było w przelotowym właśnie ale nie pamiętam dokładnie :ok
Mosty WK w Mazie testowane miały gorszy plastik i już po 1 "sezonie" szło po 1 czy 2 szt na skasowanie a każda podkładka po bodaj 0.2mm grubości
Drogim lecz uzasadnionym wydaje się wymiana kompletu + skasowanie luzu tak jak to w 1:1
W obudowie plastikowej po 2 czy 3 sezonach w Staryku gniazdo dyfra się troszkę wygniotło i musiałem dać dużą podkładkę a to wszystko chyba było w przelotowym właśnie ale nie pamiętam dokładnie :ok
Mosty WK w Mazie testowane miały gorszy plastik i już po 1 "sezonie" szło po 1 czy 2 szt na skasowanie a każda podkładka po bodaj 0.2mm grubości