MAN KAT 2 8x8 by Wyspiarz
-
- Początkujący
- Posty: 2044
- Rejestracja: 2009-03-22, 22:43
- Imię:
- Lokalizacja: Wolin
- Otrzymał podziękowań: 10 razy
Ja tych parametrów do końca nie czaje co firma to watywatom Nie równe, miałem silnik kiedyś jak jeszcze miałem onroada który miał niecałe 700 w moc miał okrutna, ale pakiet wpierdzielal w 6min (4600mah) i pobór prądu był taki ze pakietu nie dało sie w sumie dotknąć. Wiec albo u ciebie bedzie podobnie albo co silnik co producent to inne waty.... Ja nie potrafię tego wyjaśnić.
Dla przykładu silnik 130 w w crce robił z nia co chciał, nawet w 13-15cm blocie nawet jak sie na crke położyloi aku 8kg na plecy to tez bez bólu jechała.
Wiec są waty i waty.
Pzdr. Łukasz
Dla przykładu silnik 130 w w crce robił z nia co chciał, nawet w 13-15cm blocie nawet jak sie na crke położyloi aku 8kg na plecy to tez bez bólu jechała.
Wiec są waty i waty.
Pzdr. Łukasz
- Adamo
- Znawca / AT!
- Posty: 4754
- Rejestracja: 2007-05-06, 20:17
- Imię: Adam
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
2 parametry generalnie oddające charakter żeby było wiadomo co do czego pasi to moc i moment obrotowy
Niestety w takie parametry tylko w erze
Więc jak silnik ma kv 7000 to wiadomo z 1 kółkiem będzie miał co robić i to małym uff
Kv 700 dysponuje takim dołem coś jak silnik diesela że paluchy pourywa
Pablo ma z kv na poziomie 1000 więc możesz go zapytać jak u Barmana 15 kilogramami miotał 8 kół kręcił a i dłużej niż 6 min
Niestety w takie parametry tylko w erze
Więc jak silnik ma kv 7000 to wiadomo z 1 kółkiem będzie miał co robić i to małym uff
Kv 700 dysponuje takim dołem coś jak silnik diesela że paluchy pourywa
Pablo ma z kv na poziomie 1000 więc możesz go zapytać jak u Barmana 15 kilogramami miotał 8 kół kręcił a i dłużej niż 6 min
- redin
- Weteran / AT!
- Posty: 3795
- Rejestracja: 2007-02-01, 15:57
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Czeladź
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Adamo pisze:2 parametry generalnie oddające charakter żeby było wiadomo co do czego pasi to moc i moment obrotowy
Niestety w takie parametry tylko w erze
Więc jak silnik ma kv 7000 to wiadomo z 1 kółkiem będzie miał co robić i to małym uff
Kv 700 dysponuje takim dołem coś jak silnik diesela że paluchy pourywa
Pablo ma z kv na poziomie 1000 więc możesz go zapytać jak u Barmana 15 kilogramami miotał 8 kół kręcił a i dłużej niż 6 min
Adamo kv to ilosc obrotów na volt (Revs. / Volt (kV)) i to wcale nie decyduje o tym ze silnik jest mocny mam Vectora 7000kV który ma 262Wat przy 7,2V i mam GMa 4000kV który ma 280 wat przy 7,2V, także cos popierniczyłeś:p
- Sławek
- Weteran / AT!
- Posty: 15492
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
- Imię: Obi-Wan Kenobi
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 94 razy
Adamowi chodziło o to, że silniki o niskim kV mają zupełnie inną charakterystykę momentu obrotowego ten Twój Vector 262W ma przy 3/4 obrotów a ten 700kV Adama duży moment już przy 100-200 i to jest zasadnicza różnica nie chodzi o moc a o moment obrotowy i jego położenie w funkcji obrotów - im niżej tym lepiej - stąd Adam pisał o dobrym "dole"
- redin
- Weteran / AT!
- Posty: 3795
- Rejestracja: 2007-02-01, 15:57
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Czeladź
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
no własnie, zaczeliscie pisac o mocy która mierzymy w watach (w przypadku tekina te dwiescie coś) a wyszły wam obroty na volt (takin ma ich 3500 kV ) hahSławek pisze:Adamowi chodziło o to, że silniki o niskim kV mają zupełnie inną charakterystykę momentu obrotowego ten Twój Vector 262W ma przy 3/4 obrotów a ten 700kV Adama duży moment już przy 100-200 i to jest zasadnicza różnica nie chodzi o moc a o moment obrotowy i jego położenie w funkcji obrotów - im niżej tym lepiej - stąd Adam pisał o dobrym "dole"
mało z tego rozumiem hehe