Iveco 8x8 Truck Trial
- zipi
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1797
- Rejestracja: 2012-07-20, 05:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Czernikowo
- Podziękował : 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Dzięki Adamo.Adamo pisze:Zipi 1sza liga.
Dekle z Aluminium na foto piaskowane. Tak sam rzeźbie. Dekle wg projektu Czayo ale zmodernizowałem je pod IVECO.Dabenzoo pisze:Z czego te dekle? Sam rzeźbisz? Atak d dyfra da radę stworzyć?
Pewnie się da ale pytanie jest czy warto.
pozdr
- zipi
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1797
- Rejestracja: 2012-07-20, 05:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Czernikowo
- Podziękował : 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Zbyszku muszę postarać się o dopasowanie poziomu reszty elementów do kabiny Twojej produkcji.Orzeł pisze:No grubo, aż się boję pomyśleć jaki będzie efekt finalny
kilka elementów jednej strony tylnej kołyski
Mocowanie kołyski- alu
pióra- białe złoto tak naprawdę nie wiem co to za materiał
tulejki- alu
pozdr
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11535
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Aaaa robisz na podwoziu Adamo a to były czasy mostów przelotowych, bo myślałem że drugi jest tyłem do przodu.
Tylko że zwrotnice masz odwrotnie względem siebie, to tak ma być?
Tylko że zwrotnice masz odwrotnie względem siebie, to tak ma być?
- zipi
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1797
- Rejestracja: 2012-07-20, 05:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Czernikowo
- Podziękował : 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
To nowe podwozie, Adamo GMC robił na profilu L. Tak mosty będą przelotowe a odwrócone zwrotnice względem siebie tak mają być
- zipi
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1797
- Rejestracja: 2012-07-20, 05:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Czernikowo
- Podziękował : 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Radek mam nadzieję, że to się sprawdzi.
W moim Mercu Mammoet 8x4 się to super sprawdziło zawraca w miejscu ma lepszy skręt niż Merc AMG 6x4.
pozdr
W moim Mercu Mammoet 8x4 się to super sprawdziło zawraca w miejscu ma lepszy skręt niż Merc AMG 6x4.
pozdr
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11535
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Seba zrobisz jak uważasz, tylko że 8x4 z automatu lepiej skręca, belka ma lepszy skręt i brak blokady kół.
Po mojemu to drążek kierowniczy spinający zwrotnice to najlepiej żeby był za mostem, jest wtedy optymalna geometria kół.
Może się mylę, ale ja bym się jeszcze nad tym na Twoim miejscu zastanowił.
Po mojemu to drążek kierowniczy spinający zwrotnice to najlepiej żeby był za mostem, jest wtedy optymalna geometria kół.
Może się mylę, ale ja bym się jeszcze nad tym na Twoim miejscu zastanowił.
- Adamo
- Znawca / AT!
- Posty: 4754
- Rejestracja: 2007-05-06, 20:17
- Imię: Adam
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Zipi jeśli dobrze rozumiem to Radek pisze o poprawnym kącie wyprzedzenia sworznia zwrotnicy a jeśli odwrotnie będą zwrotnice założone to będziesz miał efekt myszkowania i ciągłego wpływu sił na serwo i cały układ skrętu przy jeździe do przodu..
Fabrycznie jest że jak lewe koło skręca w lewo to je dociska do gleby tak jak w1:1 dlatego zawsze kierownica wraca do jazdy na wprost.
Fabrycznie jest że jak lewe koło skręca w lewo to je dociska do gleby tak jak w1:1 dlatego zawsze kierownica wraca do jazdy na wprost.