MAN F2000 8x8 by czayo
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6928
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Dla mnie plątanina kół zębatych nie do ogarnięcia na pierwszy rzut oka:)
Miło popatrzeć na taką przemyślaną konstrukcję
A ten długaśny wałek nie będzie czasem powodował problemów - rama ulega na takim odcinku jakimś naprężeniom w tych Waszych "stonogach"? Czy raczej nie będzie to mieć wpływu na pracę przekładni?
Miło popatrzeć na taką przemyślaną konstrukcję
A ten długaśny wałek nie będzie czasem powodował problemów - rama ulega na takim odcinku jakimś naprężeniom w tych Waszych "stonogach"? Czy raczej nie będzie to mieć wpływu na pracę przekładni?
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Nie powinien sprawiać problemów, ale jak złożę, to przetestuję jak to się będzie zachowywało. Mam nadzieję że nie będize problemów. W osateczności, dam wały.jaruso13 pisze: A ten długaśny wałek nie będzie czasem powodował problemów - rama ulega na takim odcinku jakimś naprężeniom w tych Waszych "stonogach"? Czy raczej nie będzie to mieć wpływu na pracę przekładni?
Tam jest około 1cm, ale dam go z drugiej strony, tam gdziej jest "podcięcie" na gruszce mostu, to da jeszcze kilka milimetrów, i będzie ok. Ale to też dopiero wyjdzie jak złożę do kupy przekładnię, i będę miał wały. Wtedy będę kombinował z umiejscowieniem podpory (czy przed, nad, czy za mostem)Radek pisze:Tylko czy nie za nisko idzie ten "wał" do zewnętrznych mostów, nie będzie haczyć o most "3" w huśtawce? :-Oo
tam jest wystarczająco dużo miejsca, więc nic nie trzeba przerabiaćJerry_Cornelius pisze:czyli jakby dać większy obszar przy tej dużej zębatce na ten "olejek" i byłoby tak jak mówisz