Super mam to na piśmieczayo pisze:Radek pisze:I tu jest problem bo pióra są z derlinu i jak to Czayo mi powiedział wezmę sobie pilniczek do ręki i będę zbierał materiał co by były miększe jak będą za twardeAdamo pisze:To jak już kwestie regulaminu wyjaśnione to możesz dawać czadu :dance2
Najbardziej podoba mi się w tym trucku kombinacja zawieszenia 2 pierwsze osie na tradycyjnych parabolach a tył na wahadle.
Radek "miękki" przód rób a zobaczysz jak to to będzie robiło :oo
eeee, bo wyjde na jakiegoś zgreda... Zażartowałem że to najprostszy sposób . Jak będą za twarde, wytniemy cieńsze
Kamaz 6450 8x8 HULK
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11534
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Tak jak Slawek pisał, nie ma problemu z obrobka, a tnie sie najlepiej pilka do drewnamatiek pisze:Z tego co się zorientowałem to ciechanie derlinu pilnikiem jest wielką karą,tzn to straszna udręka.
Dlatego Radku trzymaj Czajo za słowo.
Wiec Radziu precyzyjnie pilnikiem dobierze grubosc resorów, a potem takie wytniemy
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11534
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Dzięki chłopaki
Nawet nie bolało :...
Tylko było: "Ooo! K...!!!" i do łazienki
Wczoraj zrobiłem tylko dwa mosty, ale od podstaw. gruntowne czyszczenie, od nowa smarowanie i składanie.
Powiem szczerze że na dwa mosty z 2009 roku tylko jedno łożysko poszło out.
Ataki i odbiory są jeszcze ok nawet z przelotowego.
Nawet nie bolało :...
Tylko było: "Ooo! K...!!!" i do łazienki
Wczoraj zrobiłem tylko dwa mosty, ale od podstaw. gruntowne czyszczenie, od nowa smarowanie i składanie.
Powiem szczerze że na dwa mosty z 2009 roku tylko jedno łożysko poszło out.
Ataki i odbiory są jeszcze ok nawet z przelotowego.