Pomijając powyższe, reklamuj!Pablo pisze:KOniec przyjaźni Novak/GM. Novak rozleciał się jak ostatnia szmata. Silnik wypluł ośkę jak stara baba tytoń. GM znokautował go w drugiej rundzie. Wczoraj byłem bez przekładni , dzisiaj jestem też bez silnika. :oO
UNIMOG ROBAL
- Rafał Kowina
- Adept / AT!
- Posty: 924
- Rejestracja: 2007-10-20, 11:55
- Imię:
- Lokalizacja: Świnoujście
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Tomek
- Weteran / AT!
- Posty: 2380
- Rejestracja: 2006-11-10, 10:43
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Oraz Adamo i SławekRafał Kowina pisze:Pablo, zastanów się nad skrzynią Traxxasa, taką jak Sinner ma. Powinna przyjąć na klatę wszystko, jest tylko ciut duża, ale myślę, że można to poprawić.
Moją zweryfikują najbliższe zawody Choć nie sądzę aby jej się cokolwiek przydarzyło, bo wybrałem najmocniejszą jaką Traxxas oferuje
Ps. O ile silnik dojdzie
- Sławek
- Weteran / AT!
- Posty: 15492
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
- Imię: Obi-Wan Kenobi
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 94 razy
Od e-revo jest chyba jeszcze mocniejsza - przynajmniej tak twierdzi IgorSinner pisze:Oraz Adamo i SławekRafał Kowina pisze:Pablo, zastanów się nad skrzynią Traxxasa, taką jak Sinner ma. Powinna przyjąć na klatę wszystko, jest tylko ciut duża, ale myślę, że można to poprawić.
Moją zweryfikują najbliższe zawody Choć nie sądzę aby jej się cokolwiek przydarzyło, bo wybrałem najmocniejszą jaką Traxxas oferuje
Ps. O ile silnik dojdzie
-
- Znawca / AT!
- Posty: 4878
- Rejestracja: 2006-06-29, 14:06
- Imię: ET
- Lokalizacja: Warszawa / Lancaster
- Otrzymał podziękowań: 35 razy
Jerry_Cornelius pisze:Hahahah mówiłem Novak to najgorszy badziew Chiński Pablo potwierdza tą tezę
A co z przekładnią coś wykombinujesz?
No ta, jedna sztuka rozwalonego novaka na jakieś 20 na forum i orazu badziew.
Jeden GM na 3 i wszystko jest ok?
Zastanawiam się ciągle czy Ty myślisz, czy tylko powtarzasz po niektórych.
Obawiam się, że to nie wina ani gma, ani novaka tylko tych chorych obciążeń... Nie jestem pewien czy któryś silnik je wytrzyma. Dodam, że z tego co pamiętam Sinner rozwalił swój silnik w podobny sposób.
Abstrahując od wszystkiego,przeciążenia są i będą. Z tego rozwiązania co mam obecnie i tak jestem zadowolony. Pokaż mi auto w 1:1 które w hardcorowych warunkach zawsze dojeżdża bez strat własnych. Testy były mordercze jednostka padła i tyle.
Na R2 ke nie narzekam rozwaliła się w niedzielę bo ją Novak rozkurwił jak się ośka odkleiła.
Takie rzeczy jak ośki bavele wały każdy powinien wozić ze sobą. Czy to w 1:1 czy w 1:10
Service to podstawa.
Na R2 ke nie narzekam rozwaliła się w niedzielę bo ją Novak rozkurwił jak się ośka odkleiła.
Takie rzeczy jak ośki bavele wały każdy powinien wozić ze sobą. Czy to w 1:1 czy w 1:10
Service to podstawa.
Ostatnio zmieniony 2010-06-02, 08:45 przez Pablo, łącznie zmieniany 1 raz.
- redin
- Weteran / AT!
- Posty: 3795
- Rejestracja: 2007-02-01, 15:57
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Czeladź
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
jest tak jak piszesz zazwyczaj gdy sie utknie, bądź przeszkoda jest baardzo trudna do pokonania uzywa sie blokad, ale u nas niewiele mostów pozwala na zdalną blokade ;/JaFuzz pisze:lama jestem... mało sie znam ale w 1:1 pełnej blokady używa się tylko w extremalnych sytuacjach, a nie na 100%.... może czas 6x6 odblokować?
No tu akurat Ameryki nie odkryłeś.JaFuzz pisze:lama jestem... mało sie znam ale w 1:1 pełnej blokady używa się tylko w extremalnych sytuacjach, a nie na 100%....
Mnie chodziło w ogóle o wszystkie przeciążenia nie tylko te wynikające z blokad. Zawodowy
Off road to kosztowna zabawa i bez serwisu nikt nie wystartuje. U nas jest podobnie. Można sobie pyrkać wokół komina i będzie git. A jak przyjdzie co do czego to auta wykruszają się w super tempie. Ostatnich zawody w klasie truck to świetny przykład
- Sławek
- Weteran / AT!
- Posty: 15492
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
- Imię: Obi-Wan Kenobi
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 94 razy
To nie jest kwestia zablokowanych dyfrów lecz ustawiania na reglu timingu który przekracza możliwości fizyczne i mechaniczne silnika oraz preferowany styl jazdy przez Pabla czy dyfry byłyby rozblokowane czy nie to i tak się coś zjebawszy przy takich obciążeniach
O timingu i "wyciskaniu" ostatniego ducha z silników pisałem przy okazji jakiejś wymiany poglądów na temat GM i Novaków, no i się ziściło to co mówiłem, nie da się sztucznie za pośrednictwem regla wykręcić kilka razy więcej mocy z silnika którego wytrzymałość jest określona na jakimś poziomie ktoś mnie przekonywał, że z silnika 1000 cm3 można zrobić 1000 KM czy tam ileś, jak widać miałem rację - nie da rady i nie ważne czy to silnik Novaka czy GM czy inny :W
Pozdr
O timingu i "wyciskaniu" ostatniego ducha z silników pisałem przy okazji jakiejś wymiany poglądów na temat GM i Novaków, no i się ziściło to co mówiłem, nie da się sztucznie za pośrednictwem regla wykręcić kilka razy więcej mocy z silnika którego wytrzymałość jest określona na jakimś poziomie ktoś mnie przekonywał, że z silnika 1000 cm3 można zrobić 1000 KM czy tam ileś, jak widać miałem rację - nie da rady i nie ważne czy to silnik Novaka czy GM czy inny :W
Pozdr
- Tomek
- Weteran / AT!
- Posty: 2380
- Rejestracja: 2006-11-10, 10:43
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Ależ owszem się da! Tylko że stosuje się to do torówek, które ważą z 5x mniej i silnik jest przewidziany na 1-2 zawody. Bo taka jest jego żywotność.Sławek pisze:To nie jest kwestia zablokowanych dyfrów lecz ustawiania na reglu timingu który przekracza możliwości fizyczne i mechaniczne silnika oraz preferowany styl jazdy przez Pabla czy dyfry byłyby rozblokowane czy nie to i tak się coś zjebawszy przy takich obciążeniach
O timingu i "wyciskaniu" ostatniego ducha z silników pisałem przy okazji jakiejś wymiany poglądów na temat GM i Novaków, no i się ziściło to co mówiłem, nie da się sztucznie za pośrednictwem regla wykręcić kilka razy więcej mocy z silnika którego wytrzymałość jest określona na jakimś poziomie ktoś mnie przekonywał, że z silnika 1000 cm3 można zrobić 1000 KM czy tam ileś, jak widać miałem rację - nie da rady i nie ważne czy to silnik Novaka czy GM czy inny :W
Pozdr
To tak jak w F1 co z tego że silniki mają po 400 KM, przy 2.8L skoro starczają na 1-2 zawody.
Ps. Z tego co pamiętam to mój na reglu HK też miał timing na maxa ustawiony