UNIMOG ROBAL

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tomek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2380
Rejestracja: 2006-11-10, 10:43
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#106

Post autor: Tomek »

Pablo pisze:KOniec przyjaźni Novak/GM. Novak rozleciał się jak ostatnia szmata. Silnik wypluł ośkę jak stara baba tytoń. GM znokautował go w drugiej rundzie. Wczoraj byłem bez przekładni , dzisiaj jestem też bez silnika. :oO
Pomijając powyższe, reklamuj!

Awatar użytkownika
Rafał Kowina
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 924
Rejestracja: 2007-10-20, 11:55
Imię:
Lokalizacja: Świnoujście
Otrzymał podziękowań: 2 razy

#107

Post autor: Rafał Kowina »

Pablo, zastanów się nad skrzynią Traxxasa, taką jak Sinner ma. Powinna przyjąć na klatę wszystko, jest tylko ciut duża, ale myślę, że można to poprawić.

Awatar użytkownika
Tomek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2380
Rejestracja: 2006-11-10, 10:43
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#108

Post autor: Tomek »

Rafał Kowina pisze:Pablo, zastanów się nad skrzynią Traxxasa, taką jak Sinner ma. Powinna przyjąć na klatę wszystko, jest tylko ciut duża, ale myślę, że można to poprawić.
Oraz Adamo i Sławek :)
Moją zweryfikują najbliższe zawody :D Choć nie sądzę aby jej się cokolwiek przydarzyło, bo wybrałem najmocniejszą jaką Traxxas oferuje :D
Ps. O ile silnik dojdzie :/

Awatar użytkownika
Sławek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 15492
Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
Imię: Obi-Wan Kenobi
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 94 razy

#109

Post autor: Sławek »

Sinner pisze:
Rafał Kowina pisze:Pablo, zastanów się nad skrzynią Traxxasa, taką jak Sinner ma. Powinna przyjąć na klatę wszystko, jest tylko ciut duża, ale myślę, że można to poprawić.
Oraz Adamo i Sławek :)
Moją zweryfikują najbliższe zawody :D Choć nie sądzę aby jej się cokolwiek przydarzyło, bo wybrałem najmocniejszą jaką Traxxas oferuje :D
Ps. O ile silnik dojdzie :/
Od e-revo jest chyba jeszcze mocniejsza - przynajmniej tak twierdzi Igor ;)

Awatar użytkownika
Adamo
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Posty: 4754
Rejestracja: 2007-05-06, 20:17
Imię: Adam
Lokalizacja: podlaskie
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#110

Post autor: Adamo »

Zweryfikują pozytywnie Sinner :OK
Skrzynia w Emaxie chodziła przy ok 420W na 16.8V 2 sezony tak że traxxasowe grube wały nie wytrzymywały a skrzynia :...

Poz

Eras
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Posty: 4878
Rejestracja: 2006-06-29, 14:06
Imię: ET
Lokalizacja: Warszawa / Lancaster
Otrzymał podziękowań: 35 razy

#111

Post autor: Eras »

Jerry_Cornelius pisze:Hahahah mówiłem Novak to najgorszy badziew Chiński :) Pablo potwierdza tą tezę ;)

A co z przekładnią coś wykombinujesz? :)

No ta, jedna sztuka rozwalonego novaka na jakieś 20 na forum i orazu badziew.
Jeden GM na 3 i wszystko jest ok? :D

Zastanawiam się ciągle czy Ty myślisz, czy tylko powtarzasz po niektórych.



Obawiam się, że to nie wina ani gma, ani novaka tylko tych chorych obciążeń... Nie jestem pewien czy któryś silnik je wytrzyma. Dodam, że z tego co pamiętam Sinner rozwalił swój silnik w podobny sposób.

Adrian
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 1450
Rejestracja: 2006-06-29, 01:04
Imię:
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 12 razy

#112

Post autor: Adrian »

a gdyby odblokować dyfry :| pojęcia nie mam jaką sprawność w terenie może mieć truck z odblokowanymi dyframi, ale mam przeczucie że opory zmaleją przy pełnym bucie...

Pablo

#113

Post autor: Pablo »

Abstrahując od wszystkiego,przeciążenia są i będą. Z tego rozwiązania co mam obecnie i tak jestem zadowolony. Pokaż mi auto w 1:1 które w hardcorowych warunkach zawsze dojeżdża bez strat własnych. Testy były mordercze jednostka padła i tyle.
Na R2 ke nie narzekam rozwaliła się w niedzielę bo ją Novak rozkurwił jak się ośka odkleiła.
Takie rzeczy jak ośki bavele wały każdy powinien wozić ze sobą. Czy to w 1:1 czy w 1:10
Service to podstawa.
Ostatnio zmieniony 2010-06-02, 08:45 przez Pablo, łącznie zmieniany 1 raz.

JaFuzz
AT !
AT !
Posty: 427
Rejestracja: 2008-11-19, 23:52
Imię: Jarek
Lokalizacja: 3Miasto
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#114

Post autor: JaFuzz »

lama jestem... mało sie znam :D ale w 1:1 pełnej blokady używa się tylko w extremalnych sytuacjach, a nie na 100%.... może czas 6x6 odblokować?

Awatar użytkownika
redin
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 3795
Rejestracja: 2007-02-01, 15:57
Imię: Kamil
Lokalizacja: Czeladź
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#115

Post autor: redin »

JaFuzz pisze:lama jestem... mało sie znam :D ale w 1:1 pełnej blokady używa się tylko w extremalnych sytuacjach, a nie na 100%.... może czas 6x6 odblokować?
jest tak jak piszesz :D zazwyczaj gdy sie utknie, bądź przeszkoda jest baardzo trudna do pokonania uzywa sie blokad, ale u nas niewiele mostów pozwala na zdalną blokade ;/

Pablo

#116

Post autor: Pablo »

JaFuzz pisze:lama jestem... mało sie znam :D ale w 1:1 pełnej blokady używa się tylko w extremalnych sytuacjach, a nie na 100%....
No tu akurat Ameryki nie odkryłeś. :D
Mnie chodziło w ogóle o wszystkie przeciążenia nie tylko te wynikające z blokad. Zawodowy
Off road to kosztowna zabawa i bez serwisu nikt nie wystartuje. U nas jest podobnie. Można sobie pyrkać wokół komina i będzie git. A jak przyjdzie co do czego to auta wykruszają się w super tempie. Ostatnich zawody w klasie truck to świetny przykład

Awatar użytkownika
Sławek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 15492
Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
Imię: Obi-Wan Kenobi
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 94 razy

#117

Post autor: Sławek »

To nie jest kwestia zablokowanych dyfrów ;) lecz ustawiania na reglu timingu który przekracza możliwości fizyczne i mechaniczne silnika oraz preferowany styl jazdy przez Pabla ;) czy dyfry byłyby rozblokowane czy nie to i tak się coś zjebawszy przy takich obciążeniach ;)

O timingu i "wyciskaniu" ostatniego ducha z silników pisałem przy okazji jakiejś wymiany poglądów na temat GM i Novaków, no i się ziściło to co mówiłem, nie da się sztucznie za pośrednictwem regla wykręcić kilka razy więcej mocy z silnika którego wytrzymałość jest określona na jakimś poziomie ;) ktoś mnie przekonywał, że z silnika 1000 cm3 można zrobić 1000 KM czy tam ileś, jak widać miałem rację - nie da rady ;) i nie ważne czy to silnik Novaka czy GM czy inny :W

Pozdr

Awatar użytkownika
Adamo
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Posty: 4754
Rejestracja: 2007-05-06, 20:17
Imię: Adam
Lokalizacja: podlaskie
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#118

Post autor: Adamo »

Elektryk przy przeciążeniu powinien się spalić raczej lub kable stopić lub bateria eksplodować raczej ale to tylko kminienie moje :D

Rozblokowanie dyfrów zmniejsza opór w sporym % ale tu mam być hardkor raczej więc może mniejsze kv czyli większy moment powinien załatwić sprawę ;)

Awatar użytkownika
Tomek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2380
Rejestracja: 2006-11-10, 10:43
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#119

Post autor: Tomek »

Sławek pisze:To nie jest kwestia zablokowanych dyfrów ;) lecz ustawiania na reglu timingu który przekracza możliwości fizyczne i mechaniczne silnika oraz preferowany styl jazdy przez Pabla ;) czy dyfry byłyby rozblokowane czy nie to i tak się coś zjebawszy przy takich obciążeniach ;)

O timingu i "wyciskaniu" ostatniego ducha z silników pisałem przy okazji jakiejś wymiany poglądów na temat GM i Novaków, no i się ziściło to co mówiłem, nie da się sztucznie za pośrednictwem regla wykręcić kilka razy więcej mocy z silnika którego wytrzymałość jest określona na jakimś poziomie ;) ktoś mnie przekonywał, że z silnika 1000 cm3 można zrobić 1000 KM czy tam ileś, jak widać miałem rację - nie da rady ;) i nie ważne czy to silnik Novaka czy GM czy inny :W

Pozdr
Ależ owszem się da! Tylko że stosuje się to do torówek, które ważą z 5x mniej i silnik jest przewidziany na 1-2 zawody. Bo taka jest jego żywotność.
To tak jak w F1 co z tego że silniki mają po 400 KM, przy 2.8L skoro starczają na 1-2 zawody.
Ps. Z tego co pamiętam to mój na reglu HK też miał timing na maxa ustawiony :/

Awatar użytkownika
Marcin
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 5128
Rejestracja: 2006-11-27, 13:31
Imię: M
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 14 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

#120

Post autor: Marcin »

przykre ale mam nadzieję, że się poskładasz do zawodów


hmm wygląda na to że murzynek ma zbyć cięzką nogę....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Trucki 6x6...”