dobra dobra juz tak nie brońcie novakaSławek pisze:Silnik też ma dłużej i z tego co pamiętam to kupił używany
GMa założy Pablo i zobaczymy co bedzie jak posmiga dłużej
Dla mnie w trialu wolnoobrotowy silnik to < 1000 kVEras pisze:To zależy - 3000kv to raczej dolna półka obrotów dla torówkowych silników.Sławek pisze:13.5T 3300 kV to raczej nie wolnoobrotowy jest
Oczywiście dla nas to już powoli się rajdówka robi
Ale przecież w e-maxx są silniki klasy 540Krizi pisze:Po tych wszystkich przypadkach można by wysnuć hipotezę że te wszystkie kłopoty to nie jest wina silnika samego w sobie tylko jego rozmiaru. Jakoś wszystkim umyka fakt że wszyscy jak do tej pory pakują w autka warzące ponad 6 kg silniki co prawda w skali 1/10, ale to właśnie waga pojazdu w pewnym sensie używanie tych silników jak widać sama wyklucza a porównując skalować wagową modeli to w moim odczuciu skalą 1/10 już dawno przestały być, odnosząc się do ich ciężaru.
Reasumując, to w ślad używania przekładni z off roadowych monsterów np.Traxxas powinno iść również używanie silników 1/8
Jeden też mam taka przekładnię właśnieKrizi pisze:tak............ ale dwa
Ta na jeden nie jest na zwykłą 540 tylko dużą mambę.Sławek pisze:Jeden też mam taka przekładnię właśnieKrizi pisze:tak............ ale dwa
Problem nie leży w rozmiarze silnika lecz w parametrach regli - na "normalnych" ustawieniach do trialu silnik nawet się lekko nie zagrzeje a i tak da radę więc timing jest zdecydowanie do torówek - pisałem to od początku - poczekamy na następne pady silników
Pozdr
Eras zanim ten Gm trafił do Pabla to przeszedł prze zemnie , i wiem ile na nim śmigałEras pisze:Ale Pablo ma własnego gm-a i śmiga trochę dłużej niż 1hwyspiarz pisze:wiesz no napewno więcej niż 1h bo generalnie chyba tyle Pablo przejechał na moim GMie na zawodach...., chyba nie powiesz, że to dużo
pzdr. Łukasz
Redin proszę Cię nie porównuj obciążenia silnika w modelu 4x4 i wadze 3-4 kg!redin pisze:dokładnie ja mam 4000kv i zebatke 9 na ataku i jest w sam raz nie za szybko i duzo mocy od dołuEras pisze:To zależy - 3000kv to raczej dolna półka obrotów dla torówkowych silników.Sławek pisze:13.5T 3300 kV to raczej nie wolnoobrotowy jest
Oczywiście dla nas to już powoli się rajdówka robi