KAMAZ 65224 6x6
-
- Weteran / AT!
- Posty: 2728
- Rejestracja: 2008-09-22, 16:22
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
KAMAZ 65224 6x6
No i na mnie tez nadeszla pora. Razem z Grzeskiem zaczynamy budowe. On sie zajmie karoseria i detalami, ja biore na siebie podwozie.
Bedzie to ciezarowka napewno do lansu, a czy na zawody to sie dopiero okaze.
Projekt ma niski priorytet, ale pewnie w tym roku skonczymy.
Kilka danych technicznych:
Tak ma wygladac:
Blueprinty:
Co do napedu jeszcze nie wiadomo, ale prawdopodobnie:
- Bruiserowe mosty ewentualnie axialowe bo TLT sa zbyt waskie a nie chce dawac felg z niewiadomo jakim offsetem,
- Goat + reduktor HPI,
- skrzyni rozdzielczej jeszcze nie dobralem ale pewnie T1.
- kola od Hanysa - Michelin XZL 16.00R20 (pasuja idealnie)
Dodatkowo:
- modul swietlny,
- moze jakies inne gratisy wizualno - dzwiekowe
- kolor piaskowy jak na fotkach (musze sie usmiechnac do Gumy, jego byly Kamaz ma taki kolor)
Reszta wyjdzie w praniu. Jak beda pierwsze postepy to bede aktualizowal garaz.
Fotki z zaawansowania projektu (aktualizowane na biezaco):
KABINA:
KOŁA:
MOSTY:
ZAWIESZENIE TYLNE:
CAŁOŚĆ:
na dzień 25.07.11:
Porównanie z Zedzikiem i Babunią:
Takie tam z 07.02.12:
Stan na 07.12.2014:
Bedzie to ciezarowka napewno do lansu, a czy na zawody to sie dopiero okaze.
Projekt ma niski priorytet, ale pewnie w tym roku skonczymy.
Kilka danych technicznych:
Tak ma wygladac:
Blueprinty:
Co do napedu jeszcze nie wiadomo, ale prawdopodobnie:
- Bruiserowe mosty ewentualnie axialowe bo TLT sa zbyt waskie a nie chce dawac felg z niewiadomo jakim offsetem,
- Goat + reduktor HPI,
- skrzyni rozdzielczej jeszcze nie dobralem ale pewnie T1.
- kola od Hanysa - Michelin XZL 16.00R20 (pasuja idealnie)
Dodatkowo:
- modul swietlny,
- moze jakies inne gratisy wizualno - dzwiekowe
- kolor piaskowy jak na fotkach (musze sie usmiechnac do Gumy, jego byly Kamaz ma taki kolor)
Reszta wyjdzie w praniu. Jak beda pierwsze postepy to bede aktualizowal garaz.
Fotki z zaawansowania projektu (aktualizowane na biezaco):
KABINA:
KOŁA:
MOSTY:
ZAWIESZENIE TYLNE:
CAŁOŚĆ:
na dzień 25.07.11:
Porównanie z Zedzikiem i Babunią:
Takie tam z 07.02.12:
Stan na 07.12.2014:
Ostatnio zmieniony 2014-12-07, 18:54 przez Krzysiek, łącznie zmieniany 17 razy.
-
- Weteran / AT!
- Posty: 2728
- Rejestracja: 2008-09-22, 16:22
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Zebym to ja wiedzial.. Ten samochod, mimo ze ma juz kilka lat, to jest owiany WIELKA TAJEMNICA. Nigdzie nie ma zdjec ani blueprintow..berla pisze: taż kiedyś myślałem dokładnie o tym modelu
A jak rozwiązanie przeniesienia napędu na trzecią oś?? Drugi most przelotowy czy "na około" ?
Pozdro
Z tego co pamietam jak sie "zasila energia" trzeci most "na okolo" to dzialaja na wszytkie mosty dziala ta sama sila.. A jak jest przelotowy to najwieksza sila idzie na srodkowy.
- Jafiosz
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2007-10-10, 18:48
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kamazy mają tego typu mosty z tyłu: http://www.rc4wdstore.com/2/product_inf ... cts_id=607 i napęd na tylną oś przekazywany jest przez środkowy most Będę śledził z ciekawością ten temat
Ostatnio zmieniony 2010-02-17, 23:57 przez Jafiosz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tomek
- Weteran / AT!
- Posty: 2380
- Rejestracja: 2006-11-10, 10:43
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
I w tym przypadku środkowy most ma to samo obciążenie.Jafiosz pisze:Kamazy mają tego typu mosty z tyłu: http://www.rc4wdstore.com/2/product_inf ... cts_id=607 i napęd na tylną oś przekazywany jest przez środkowy most
Krzychu brawo