Kra3 255B by Sinner

Zablokowany
Awatar użytkownika
barman_pl
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Posty: 5077
Rejestracja: 2008-07-17, 22:32
Imię: Halinka
Lokalizacja: blisko Łodzi ;)
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 35 razy

#181

Post autor: barman_pl »

Sławek pisze:...Kraz przy starcie kręci tyłem bączki jak auto z tylnym napędem więc bać to się już możecie zacząć :D

Pozdr
Ja się zaczynam bać, ale o wytrzymałość mostów ;)

Pozdr.

Banita
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 4097
Rejestracja: 2008-12-15, 09:33
Imię: Maciek
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Otrzymał podziękowań: 12 razy

#182

Post autor: Banita »

o w du.... Sinner Ciebie też ubrali w zielone paltko :OO


Sinner w zielonym płaszczyku :<> pasujesz do Kraza ;)

Awatar użytkownika
Tomek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2380
Rejestracja: 2006-11-10, 10:43
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#183

Post autor: Tomek »

Kontynując temat wymiany pół osi, bo niestety zawody zweryfikowały pierwszy słaby punkt :/ zdecydowałem się na zmianę pół osi.
Na 2 tylne pójdą Clod'owe :D : http://rcpcrawlers.com/product.php?prod ... t=8&page=1
Są praktycznie nie do zajechania bo napewno stalowe, a nie jakiejś mieszanki stali z czymś, a poza tym grubość pręta w najcieńszym miejscu to 4mm a nie jak w WK 2.5mm.

A na przód jak się okazuje gdzieś są CVD do Wheele Kinga:
http://rcpcrawlers.com/product.php?prod ... =23&page=1

Tylko wciąż kompletnych nie mogę znaleźć.
Wrazie W, znalazłem jeszcze takie: http://cgi.ebay.com/Losi-Comp-Night-Cra ... 4aa1f414fd
Lub Axialowe jeśli długość podpasi :D

Poza tym zawody zweryfikowały parę rzeczy:

1. Obecne opony (Imex All T-Tires) są jak do tej pory najlepszym wyborem, doskonale radzą sobie na skałach i bezapelacyjnie rządziły na odcinkach piaszczystych i błotnych (dla porównania Rock Crushery - totalna porażka, nawet na twardym, Mud SLingery - dobrze na błocie, ale trochę za małe)
2. Do wymiany półosie (na wszelki przypadek wszystkie).
3. Silnik z HK mimo 190W i ataku 13t i napięciu 7,2V jest za słaby aby pociągnąć moje monstrum pod górę. Co prawda nie ustawiałem żadnego timingu a i smniejszenie atak jest możliwe.
4. Tak szeroki (28cm) i długi (89,5cm) model jest w stanie konkurować z modelem stworzonym pod zawody (tj. Pabla Mog, 25cm szerokości i 76cm długości). Mam nadzieję że drobna niedyspozycja silnika się do tego nie przyczniła :)
5. Rama prawdopodobnie zostanie przerobiona na trialową, to jest skrócona o 8-9cm.
6. Zastosowanie osłony podwozia, srpawdziło się doskonale, brak jakichkolwiek zawisów, zaczepów, itp.

Awatar użytkownika
Adamo
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Posty: 4754
Rejestracja: 2007-05-06, 20:17
Imię: Adam
Lokalizacja: podlaskie
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#184

Post autor: Adamo »

Myślałem że wk są mocniejsze :_
Dzięki Sinner za test!
W Mazie zostają więc rock c. co by mostów nie rozdupcyć :D

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11536
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

#185

Post autor: Radek »

Sinner dzis postaram sie rozebrac i podac Ci wymiary.

Pozdro

Banita
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 4097
Rejestracja: 2008-12-15, 09:33
Imię: Maciek
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Otrzymał podziękowań: 12 razy

#186

Post autor: Banita »

ja tylko chciałem rzec że Kra3 wyglądał zaje.... bez tej paki na tyle w wersji trial bym powiedział :OK

Awatar użytkownika
Tomek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2380
Rejestracja: 2006-11-10, 10:43
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#187

Post autor: Tomek »

Radek pisze:Sinner dzis postaram sie rozebrac i podac Ci wymiary.

Pozdro
Radku ale możesz mi te stare zmierzyć, bo długością są takie same.
Od WK mają jeśli dobrze pamiętam 82mm.

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11536
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

#188

Post autor: Radek »

Sinner pisze:
Radek pisze:Sinner dzis postaram sie rozebrac i podac Ci wymiary.

Pozdro
Radku ale możesz mi te stare zmierzyć, bo długością są takie same.
Od WK mają jeśli dobrze pamiętam 82mm.
aaaaaaaa to spoko masz na bank dzis jak tylko bede w domu.

Pisalem u siebie w garazu, ze mozemy sie spotkac jakos w wawie zeby sobie sam oblukal.

Awatar użytkownika
Tomek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2380
Rejestracja: 2006-11-10, 10:43
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#189

Post autor: Tomek »

Jako że nowe serducho jest już od jakiegoś czasu na pokładzie:
Obrazek Obrazek

https://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=97273

I w sumie było trochę testowania jakiś czas temu, ale pieprz... komary nie pozwoliły na konkretne przetestowanie. To dzięki dzisiejszemu wypadowi na Siekierki, mogłem go wreszcie przetestować :D

Wnioski:
- napewno jest mocniejszy od tego z HK,
- na dwójce ma na tyle dużo mocy aby pociągnąć moje monstrum pod górę :D ,
- kullturka pracy od dołu zadowalająca,
- nich nikt mi nie mówi że bezszczotkowce nie są prondożerne :q , skubany pakiety 8,4V wychlał w 1-1,5 godz. jazdy,
- Kra3 jest za szeroki do dryftowania bokiem, testu łosi nie przeszedł :D :VV

No i niestety znowu padła półoś w przednim kole, musze wreszcie domówić nowe i to powymieniać.

Awatar użytkownika
Sławek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 15492
Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
Imię: Obi-Wan Kenobi
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 94 razy

#190

Post autor: Sławek »

No to nie dostanę prowizji od Novaka :/

Awatar użytkownika
Tomek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2380
Rejestracja: 2006-11-10, 10:43
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#191

Post autor: Tomek »

Sławek pisze:No to nie dostanę prowizji od Novaka :/
No nie, jaestem za a nawet przeciw GM'owi :)
Robi dobrą robotę tylko czemu tak żre prą :/
Ja wiem że to model w skali 1:10 ale czy spalanie też musi być z realne :D
Poluje na LiFe jak nic, bo NiMh nie wydalają.

Awatar użytkownika
Radek
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 11536
Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
Imię: noname
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

#192

Post autor: Radek »

Fakt widzialem dzis, DAWAL MOCY :VV I Kraz moze startowac w OnRoad, bo jest szybki skubany, ze SZOK :OO

Awatar użytkownika
Sławek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 15492
Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
Imię: Obi-Wan Kenobi
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 94 razy

#193

Post autor: Sławek »

Sinner pisze:
Sławek pisze:No to nie dostanę prowizji od Novaka :/
No nie, jaestem za a nawet przeciw GM'owi :)
Robi dobrą robotę tylko czemu tak żre prą :/
Ja wiem że to model w skali 1:10 ale czy spalanie też musi być z realne :D
Poluje na LiFe jak nic, bo NiMh nie wydalają.
Bo ustaw słynny timing na najmniejszy to zyskasz na momencie obrotowym i dużo mnijesyzm zużyciu prądu ;)

Pozdr

Awatar użytkownika
Tomek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2380
Rejestracja: 2006-11-10, 10:43
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#194

Post autor: Tomek »

Sławek pisze:Bo ustaw słynny timing na najmniejszy to zyskasz na momencie obrotowym i dużo mnijesyzm zużyciu prądu ;)

Pozdr
Timimg mam przy maksymalny wychyleniu dronżka czyli raz na 20 przypadków ale dam zamiast ataku 13T, 10 czy 9T

Awatar użytkownika
Sławek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 15492
Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
Imię: Obi-Wan Kenobi
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 94 razy

#195

Post autor: Sławek »

Sinner pisze:
Sławek pisze:Bo ustaw słynny timing na najmniejszy to zyskasz na momencie obrotowym i dużo mnijesyzm zużyciu prądu ;)

Pozdr
Timimg mam przy maksymalny wychyleniu dronżka czyli raz na 20 przypadków ale dam zamiast ataku 13T, 10 czy 9T
Ja mam u siebie 9T ;) po jeżdżeniu pół dnia zawodów do pakietu LiFe 4500 weszło mi ... 870 mAh :)

A i siła była i prędkość też - sam widziałeś ;)

Pozdr

Zablokowany

Wróć do „Trucki 6x6...”