Michał... Projekt

Michał Kleszews
Teoretyk
Posty: 58
Rejestracja: 2006-11-28, 15:38
Imię:
Lokalizacja: Warszawa

#1

Post autor: Michał Kleszews »

Tomy pisze:hej - a znamy tego Michała - bo jakoś tak Marcin Z. mówi o nim jak by już z nami niejedno piwko wychylił a ja przyznam się nie wiem o kogo chodzi :=
doinformujcie kulegę
Witajcie. Nie wytrzymam do stycznia, bo Marcin Z. męczy mnie co 15 min :)

Jeszcze mnie nie znacie, ale mam nadzieję, że za kilka miesięcy się poznamy. Nie obca jest mi obróbka metali i budowa pojazdów, ale w w temacie trialu jestem ZIELONY :)

Co do wspominanego budowania przeze mnie trucka, to zaczynam w styczniu. Obecnie kompletuje domowy park maszyn (głównie obróbka skrawaniem) i buduję swoje wyobrażenie o tym, co chcę zbudować.
Także od stycznia (a może już wcześniej) będę Was pewnie zarzucał pytaniami dotyczącymi samej jazdy w terenie oraz potrzebnych / niepotrzebnych "funkcjonalności" takiego pojazdu.

Pozdrawiam wszystkich miłośników powolnej jazdy :)

Awatar użytkownika
Maxim
|o\°/o| / AT !
|o\°/o| / AT !
Posty: 7599
Rejestracja: 2006-06-29, 00:19
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 4 razy

#2

Post autor: Maxim »

Witaj ! Fajnie ze nie wytrzymales do stycznia :<> Spotkamy sie napewno na kolejnym spotkaniu, to wiecej niz pewne :OK Pomagac tez bedziemy ....

Tak wogole to jaka ciezarowke planujesz wykonac ? Jakis konkretny model czy swoja koncepcje ? 4x4 ? 6x6 ? 8x8 ? :p

Bugi
AT !
AT !
Posty: 728
Rejestracja: 2006-10-17, 19:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Kraków
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#3

Post autor: Bugi »

Michał Kleszews pisze: Witajcie. Nie wytrzymam do stycznia, bo Marcin Z. męczy mnie co 15 min :)

Jeszcze mnie nie znacie, ale mam nadzieję, że za kilka miesięcy się poznamy. Nie obca jest mi obróbka metali i budowa pojazdów, ale w w temacie trialu jestem ZIELONY :)