Unimog 6x6 - wersja trial
- PIOTREK150
- Teoretyk
- Posty: 321
- Rejestracja: 2009-12-09, 21:32
- Imię: PIOTR
- Lokalizacja: Poznań
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Z maską. Był to jak na razie najtrudniejszy element do wykonania. Pozostały już tylko detale a potem przyjdzie czas na szpachlę:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Kabina dostała nieco szpachli i jest pomalowana:
Podwozie również wstępnie skończone, czyli gotowe do jazdy. Brakuje jeszcze wiele detali, zderzaki, lampy itd.
Teraz czas zamocowac kabine jakos na ramie i w weekend chce zrobic pierwsza jazde testowa
Już nie moge sie doczekac, czy wszystko bedzie dzialalo, jak sobie to wyobrazam
Podwozie również wstępnie skończone, czyli gotowe do jazdy. Brakuje jeszcze wiele detali, zderzaki, lampy itd.
Teraz czas zamocowac kabine jakos na ramie i w weekend chce zrobic pierwsza jazde testowa
Już nie moge sie doczekac, czy wszystko bedzie dzialalo, jak sobie to wyobrazam
Dziś były pierwsze testy. Niby wszystko działa jak należy, ale niestety przy dużym obciążeniu np. najeżdżaniu na jakieś przeszkody przeskakują zębatki w moście przelotowym.
Otworzyłem most i stwierdziłem, że rurki dystansujące i zębatki muszą być ciaśniej, co by tam naprawdę żadnego luzu nie było.
Więc to postaram się poprawić.
W mostach pierwszym i trzecim nic takiego nie wystąpiło, z czego wynika, że przelotowy nieźle dostaje w tyłek
Przynajmniej dobrze wiedzieć, że przekładnia z wkrętarki i skrzynia rozdzielcza działają idealnie
@ rakthal
Tak, kąty są ostre, ale mam (tak myślę) dobre przeguby
Serwo Hitec gigant hs-805.
Otworzyłem most i stwierdziłem, że rurki dystansujące i zębatki muszą być ciaśniej, co by tam naprawdę żadnego luzu nie było.
Więc to postaram się poprawić.
W mostach pierwszym i trzecim nic takiego nie wystąpiło, z czego wynika, że przelotowy nieźle dostaje w tyłek
Przynajmniej dobrze wiedzieć, że przekładnia z wkrętarki i skrzynia rozdzielcza działają idealnie
@ rakthal
Tak, kąty są ostre, ale mam (tak myślę) dobre przeguby
Serwo Hitec gigant hs-805.