szafir51 pisze: ↑2021-09-15, 13:56Jak zwykle świetna robota, zarówno ta przed kompem jak i na stole. Masz łeb, wyobraźnie i umiejętności.
Co do druku - ja obecnie odkryłem ASA. Odporny jak ABS, do tego odporny też na działanie UV. Przy druku nie śmierdzi, temp. 240 stopni więc hotend z rurką PTFE to ogarnie. Skurcz mały, można drukować bez komory. Do tego rozpuszczalny w acetonie. Można ładnie obrobić przed malowaniem zmniejszając ilość potrzebnej szpachli i szlifowania.
Warte zastanowienia.
Silniczek ekstra, też się nad nim zastanawiałem ale wybrałem szczotkowy Rocket od Surpassa. Mam jeszcze takiego Rocketa bezszczotkowego do modelu onroad, bardzo dobre silniki.
Fusion mimo, że swoje kosztuje to i tak chyba jedna z lepszych opcji pod względem cena/jakość. No i plus braku dodatkowego grzmota w postaci ESC i okablowania.
Dzięki chłopaki za gromki odzew, słowa budują w tym co robię a że jeszcze motywuje swoją relacją z budowy to już w ogóle nie ukrywam żebym chciał jeszcze tego sezonu przegonić dziada po jakiś bezdrożach i mam nadzieję że tego dokonam ... na październik szykuje się spore spotkanie za Łodzią (albo przed Łodzią) i cały czas się waham czy się wybrać ... kilka spraw do ogarnięcia.
dzisiaj nie za wiele bo praca czysto teoretyczna i naprawdę mała ... brakło filamentu więc czekam na dostawę, ale udało mi się narysować bak paliwa ... i udało mi się poprawić klamkę w drzwiach
jest poprawa bo wcześniej była taka jest mały sukces bo nową udało się wydrukować i nawet pasują lepiej jak poprzednia ... ogarnę drzwi do malowania to wrzucę foto co i jak
Co do filamentu ASA muszę się przyglądnąć bo brzmi bardzo ciekawie ... moje dwa ulubione to HD PLA od fiberology i E-HT PLA od PRINT-ME oby dwa rewelacja.