Witam
Zamarzył mi się truck więc wybór padł na Unimoga (tak wiem, Unimog to nie truck ) ale chciałem wykorzystać mosty które mi zostały po projekcie w klasie extreme a druga rzecz to strasznie mi się podoba
Specyfikacja:
Rama: Wykonana przez Dextila
Karoseria: Unimog 2450 L będzie wykonana przez Rocky-ego
Amorki: Axialowe z I i II edycji
Opony: 1.9 - Gmde 1904
Felgi: 1.9 - Gmade SR02
Wały: Traxxasowe grubcie
Mosty: MST CFX-W
Silnik i regulator: combo Hobbywing XERUN AXE 2300KV
Serwo: Savox SW1210sg
Napęd: rozdzielacz 1:2 wykonany przez Czayo + reduktor HPI
Unimog 4000
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2489
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: Unimog 2450L
Super, mnie też się podoba akurat ten ze zdjęcia. Byłeś szybszy, u mnie na razie podwozie jest i garażu nie zakładałem jeszcze. Zobaczę jak u Ciebie się sytuacja rozwinie. U mnie ma być U4000
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
Re: Unimog 2450L
Extra
Będzie super widok jak się wszystkie Unimogi na raz spotkają
Powodzenia w budowie
Pisz jakie tam schody będziesz napotykał
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Re: Unimog 2450L
Sebastian
Powodzenia w budowie!
Ja tylko na jedną rzecz zwrócę uwagę. Upewnij się czy uda Ci się zmieścić na tych mostach i kołach z szerokością. W ciężarówkach musi być to zgodne z oryginałem. Te stare Unimogi (2340mm) były węższe niż te nowe, które można było również zamówić poszerzone (2490mm). Stąd też na forum większość Unimogów to U4000/U5000, bo one właśnie mogą być szersze. Kabina jest trochę inna, ale zmiany to głównie grill, i trochę maska.
Powodzenia w budowie!
Ja tylko na jedną rzecz zwrócę uwagę. Upewnij się czy uda Ci się zmieścić na tych mostach i kołach z szerokością. W ciężarówkach musi być to zgodne z oryginałem. Te stare Unimogi (2340mm) były węższe niż te nowe, które można było również zamówić poszerzone (2490mm). Stąd też na forum większość Unimogów to U4000/U5000, bo one właśnie mogą być szersze. Kabina jest trochę inna, ale zmiany to głównie grill, i trochę maska.