Mercedes Arocs Pneumatic aka. Mesio by Koza
- RockyRider
- Adept / AT!
- Posty: 477
- Rejestracja: 2016-07-15, 23:06
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 1 razy
Re: Mercedes Arocs Pneumatic aka. Mesio by Koza
To jest piękne [emoji7]
Wysłane z mojego TRT-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego TRT-LX1 przy użyciu Tapatalka
- Koza94
- Początkujący
- Posty: 317
- Rejestracja: 2018-04-27, 10:25
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował : 4 razy
Re: Mercedes Arocs Pneumatic aka. Mesio by Koza
Żyję!
Mesiek cierpi od początku na problemy z mostami I mocno demotywuje mnie to do dalszych prac przy modelu, ale jako, że części, które powinny uratować sprawy już za rogiem, przyszło trochę chęci do dłubania
Jesienią do szuflandii trafiła nowa, 3 biegowa skrzynia marki Tamiya, do której bo długich bojach udało się dotoczyc walek z wyjściem na przedni most. Dzięki tej skrzyni ciągnik powinien zabijać i siłą i prędkością - oczywiście pod warunkiem, że mosty zaczną przekazywać napęd na koła ;D
Kolega Kapi wydrukował piękne nadkola, za to bak i skrzynka obok są mojej produkcji i edycji - pełnią dodatkową funkcję - pojemnik na na LiPo. Środek ciężkości w dół, do tyłu i dużo więcej miejsca pod dość ciasną kabiną
W drodze też nowe amorki o dłuższym skoku.
Tak sytuacja wygląda w tej chwili:
Mesiek cierpi od początku na problemy z mostami I mocno demotywuje mnie to do dalszych prac przy modelu, ale jako, że części, które powinny uratować sprawy już za rogiem, przyszło trochę chęci do dłubania
Jesienią do szuflandii trafiła nowa, 3 biegowa skrzynia marki Tamiya, do której bo długich bojach udało się dotoczyc walek z wyjściem na przedni most. Dzięki tej skrzyni ciągnik powinien zabijać i siłą i prędkością - oczywiście pod warunkiem, że mosty zaczną przekazywać napęd na koła ;D
Kolega Kapi wydrukował piękne nadkola, za to bak i skrzynka obok są mojej produkcji i edycji - pełnią dodatkową funkcję - pojemnik na na LiPo. Środek ciężkości w dół, do tyłu i dużo więcej miejsca pod dość ciasną kabiną
W drodze też nowe amorki o dłuższym skoku.
Tak sytuacja wygląda w tej chwili:
- Koza94
- Początkujący
- Posty: 317
- Rejestracja: 2018-04-27, 10:25
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował : 4 razy
Re: Mercedes Arocs Pneumatic aka. Mesio by Koza
Jak zacznie jeździć zamiast strzelać hahaprzemsky pisze:Skrzynia Tamiyowska robi super wizualnie robotę :W
Kiedy malowanie?
Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
- Koza94
- Początkujący
- Posty: 317
- Rejestracja: 2018-04-27, 10:25
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował : 4 razy
Re: Mercedes Arocs Pneumatic aka. Mesio by Koza
Przyznam szczerze, że nie sprawdziłem jej przełożeń ale w razie "W" mam reduktor 3:1 na silnikStrzelba pisze:Też myślałem nad ta skrzynia do mana:) bardzo wystaje poza ramę z dołu? nie będzie za szybka?
A czy wystaje? Cóż, raczej będzie czym szurać po ziemi... Ale z założenia nie jest to rasowy Trialowiec więc się tym nie martwię
Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
- RockyRider
- Adept / AT!
- Posty: 477
- Rejestracja: 2016-07-15, 23:06
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 1 razy
Re: Mercedes Arocs Pneumatic aka. Mesio by Koza
Jelcz to tez nie rasowa trialówka a robi robote juz nie wspomne ze mesiu ciągnoł działo prawdziwe
sam jestem ciekaw tej skrzyni, ale jestem dobrej mysli co do niej i do mostów
sam jestem ciekaw tej skrzyni, ale jestem dobrej mysli co do niej i do mostów
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Re: Mercedes Arocs Pneumatic aka. Mesio by Koza
Super
A skrzynia będzie za szybka z tego co liczyłem (przy silniku 1840kV na 2S była dla mnie zdecydowanie za szybka), bo już dawno leży i czeka, ale właśnie przełożenie mi nigdy nie pasowało, ale ja lubię wolne modele. Dołożenie tej redukcji o której piszesz to raczej mus.
A skrzynia będzie za szybka z tego co liczyłem (przy silniku 1840kV na 2S była dla mnie zdecydowanie za szybka), bo już dawno leży i czeka, ale właśnie przełożenie mi nigdy nie pasowało, ale ja lubię wolne modele. Dołożenie tej redukcji o której piszesz to raczej mus.
- Koza94
- Początkujący
- Posty: 317
- Rejestracja: 2018-04-27, 10:25
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował : 4 razy
Re: Mercedes Arocs Pneumatic aka. Mesio by Koza
Dziękuję za uwagi - jest dokładnie tak jak piszeszczayo pisze:Super
A skrzynia będzie za szybka z tego co liczyłem (przy silniku 1840kV na 2S była dla mnie zdecydowanie za szybka), bo już dawno leży i czeka, ale właśnie przełożenie mi nigdy nie pasowało, ale ja lubię wolne modele. Dołożenie tej redukcji o której piszesz to raczej mus.
Rano test na silniku 5slot 20t zasilany 2s - model nawet na pierwszym biegu ledwo ruszał...
Po południu zamontowałem reduktor i przełożenie zrobiło się bardzo optymalne - niestety zabieraki ciężko znoszą duże obciążenia z kół 130mm i są duże problemy - biegi wyskakują. Przydaloby się, aby reduktor był za skrzynią - wtedy miałaby lżej i działała by lepiej. Niestety w obecnym stanie jest to nie mozliwe więc czeka mnie powrót do skrzyni Axiala.
Żeby nie było tak smutno - nowe amorki ładnie zwiększyły zakres pracy zawieszenia, a mosty z nowymi obudowami nie wykazują problemów
Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Re: Mercedes Arocs Pneumatic aka. Mesio by Koza
To mnie zmartwiłeś z tymi wyskakującymi biegami , chociaż mój plan był właśnie w reduktorach za skrzynią, więc może nie będzie źle
Z tego co wiem, to RAMP jeździ na tej skrzyni w którymś modelu, trzeba by go zapytać jak to wygląda u niego.
Z tego co wiem, to RAMP jeździ na tej skrzyni w którymś modelu, trzeba by go zapytać jak to wygląda u niego.
- Koza94
- Początkujący
- Posty: 317
- Rejestracja: 2018-04-27, 10:25
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował : 4 razy
Re: Mercedes Arocs Pneumatic aka. Mesio by Koza
Mesio żyje i ma się dobrze! Albo przynajmniej średnio - w każdym razie, nie narzeka...
W tzw. miedzyczasie zdobył Biskupią i Sowę, do których przygotowania zaowocowały przejściem na tradycyjny resor-kołyskę - przecież na wyprawach liczy się niezawodność i prostota
W chwili obecnej, za namową Rockiego, Kokosa i Malo prowadzone są prace przygotowawcze na Wilgę - jest plan wystartować w klasie TT w celu towarzyskim
Napotkałem jednak problem - po zmianie C-hubów i Zwrotnic, przednie koła zaczęły symbolicznie wystawać po za obrys...
Że względu na termin, dużo już nie wymyślę - dopuścicie?
Druga sprawa w nawiązaniu do pierwszej - Mosty AR44 mają z przodu pochylenie kół "camber" - czy ktoś już coś na to zaradził?
Bo wygląda to brzydko...
W tzw. miedzyczasie zdobył Biskupią i Sowę, do których przygotowania zaowocowały przejściem na tradycyjny resor-kołyskę - przecież na wyprawach liczy się niezawodność i prostota
W chwili obecnej, za namową Rockiego, Kokosa i Malo prowadzone są prace przygotowawcze na Wilgę - jest plan wystartować w klasie TT w celu towarzyskim
Napotkałem jednak problem - po zmianie C-hubów i Zwrotnic, przednie koła zaczęły symbolicznie wystawać po za obrys...
Że względu na termin, dużo już nie wymyślę - dopuścicie?
Druga sprawa w nawiązaniu do pierwszej - Mosty AR44 mają z przodu pochylenie kół "camber" - czy ktoś już coś na to zaradził?
Bo wygląda to brzydko...
- RockyRider
- Adept / AT!
- Posty: 477
- Rejestracja: 2016-07-15, 23:06
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 1 razy
Re: Mercedes Arocs Pneumatic aka. Mesio by Koza
Mesiu niezniszczalny należy mu się troszeczkę serduszka poświęcić