Kamaz 5350
-
- Teoretyk
- Posty: 364
- Rejestracja: 2017-02-12, 18:10
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kamaz 5350
Był kamaz 4x4, pora na 6x6, czyli model 5350.
Dane techniczne:
Silnik...............................................................czterosuwowy silnik V8 diesel
Rodzaj silnika..................................................... Kamaz-740.13-260 diesel
Moc................................................................. 256,1 KM przy 2200 obr./min
Zasięg..............................................................1000 km
Przekładnia.......................................................pięć-biegowa manualna skrzynia biegów z niskim zakresie uzębienia
Prędkość maksymalna...........................................100 km/h
Napęd..............................................................6 x 6
Długość............................................................7850 mm
Szerokość..........................................................2550 mm
Wysokość..........................................................3290 mm
Prześwit...........................................................390 mm
Ciężar..............................................................9200 kg
Manewrowość
Pochylenie poprzeczne..........................................60%
Pionowy próg.....................................................do 0,6 m
Rów.................................................................0,6 m
Brodzenia..........................................................1,75 m
skala 1:10
- Rama z ceownika aluminiowego 20x10x2
- Mosty od Axiala
- Kabina z HIPS'u (Fioras)
- Felgi od CR-01
- Wały grubasy
- Przekładnia Traxxas 2-speeds
- Silnik Turnigy Trackstar 17.5t
- Serwo skrętu gigant TGY S8166M
- Zawieszenie i rozdzielacz od Czayo (dzięki za pomoc)
Garaż jest powiązany z :
kamaz-4350-t14927.html
Dane techniczne:
Silnik...............................................................czterosuwowy silnik V8 diesel
Rodzaj silnika..................................................... Kamaz-740.13-260 diesel
Moc................................................................. 256,1 KM przy 2200 obr./min
Zasięg..............................................................1000 km
Przekładnia.......................................................pięć-biegowa manualna skrzynia biegów z niskim zakresie uzębienia
Prędkość maksymalna...........................................100 km/h
Napęd..............................................................6 x 6
Długość............................................................7850 mm
Szerokość..........................................................2550 mm
Wysokość..........................................................3290 mm
Prześwit...........................................................390 mm
Ciężar..............................................................9200 kg
Manewrowość
Pochylenie poprzeczne..........................................60%
Pionowy próg.....................................................do 0,6 m
Rów.................................................................0,6 m
Brodzenia..........................................................1,75 m
skala 1:10
- Rama z ceownika aluminiowego 20x10x2
- Mosty od Axiala
- Kabina z HIPS'u (Fioras)
- Felgi od CR-01
- Wały grubasy
- Przekładnia Traxxas 2-speeds
- Silnik Turnigy Trackstar 17.5t
- Serwo skrętu gigant TGY S8166M
- Zawieszenie i rozdzielacz od Czayo (dzięki za pomoc)
Garaż jest powiązany z :
kamaz-4350-t14927.html
- RockyRider
- Adept / AT!
- Posty: 475
- Rejestracja: 2016-07-15, 23:06
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 1 razy
- RockyRider
- Adept / AT!
- Posty: 475
- Rejestracja: 2016-07-15, 23:06
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 1 razy
Re: Kamaz 5350
a szkoda, składane lusterka to podstawa, na przed bramka składasz i masz zapas :hammerStrzelba82 pisze:Nie zwykła płaska pakaRockyRider pisze:No i prace ruszyły pełną para plandeka też bedzie ? bo z nia rasowo wyglada