MAN 6x6
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: MAN 6x6
Zadziałałem bez farb, użyłem czarnej folii którą okleiłem ramę. Litery i logo oklejone srebrną taśma od wentylacji. Ja z efektu jestem zadowolony.
Miejsca na zadymiarkę jak znalazł , pasuje idealnie.
Oświetlenie postaram się zrobić na LEDach 1,8mm, zobaczymy jak się uda. Otwory świateł zaślepię siatką, tylko nie będzie taka sama brązowa, niestety
eee jak obrócić zdjęcie żeby w pionie było ?
Miejsca na zadymiarkę jak znalazł , pasuje idealnie.
Oświetlenie postaram się zrobić na LEDach 1,8mm, zobaczymy jak się uda. Otwory świateł zaślepię siatką, tylko nie będzie taka sama brązowa, niestety
eee jak obrócić zdjęcie żeby w pionie było ?
- rafi95
- Początkujący
- Posty: 239
- Rejestracja: 2012-06-24, 09:06
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Podziękował : 1 razy
Re: MAN 6x6
Możesz użyć taśmy metalicznej, ma dobry klej i w razie co zawsze można wymienić a wygląda jak lustro
http://www.leroymerlin.pl/artykuly-gosp ... l1170.html
poniżej masz przykład zdjęcia mojego jak z prawej strony od tej taśmy odbija sie opakowanie po szpachli
www.fotosik.pl/zdjecie/7ee25e422abacf21
http://www.leroymerlin.pl/artykuly-gosp ... l1170.html
poniżej masz przykład zdjęcia mojego jak z prawej strony od tej taśmy odbija sie opakowanie po szpachli
www.fotosik.pl/zdjecie/7ee25e422abacf21
- rafi95
- Początkujący
- Posty: 239
- Rejestracja: 2012-06-24, 09:06
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Podziękował : 1 razy
Re: MAN 6x6
Si , taką taśmą, tu masz oklejony tą taśmą mój zderzak ręcznie robiony.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/ac09ff7b240071df.
Michał, ja w sobotę powininem być w Wildze, jak chcesz, to ci tą taśme przywiozę, sporo mi jej jeszcze zostało..
http://www.fotosik.pl/zdjecie/ac09ff7b240071df.
Michał, ja w sobotę powininem być w Wildze, jak chcesz, to ci tą taśme przywiozę, sporo mi jej jeszcze zostało..
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: MAN 6x6
Koledzy, nie ogarniam "tej kuwety" ...
Mam problem z napędem. Model nie ma siły podjechać tyłem pod przeszkodę, przodem przy delikatnym ruszaniu też nie chce jechać, szarpie. Bez obciążenia działa dobrze. Pakiet jest naładowany, sprzęgło dokręcone na max
Skrzynia traxxasa, silnik HK 17,5T sensorowy, Xerun 150A, 4S.
Nagrałem filmik komórką żony, ale nie mogę go z niego wyciągnąć ...., najwyżej jutro nagram jeszcze raz ...
Mam problem z napędem. Model nie ma siły podjechać tyłem pod przeszkodę, przodem przy delikatnym ruszaniu też nie chce jechać, szarpie. Bez obciążenia działa dobrze. Pakiet jest naładowany, sprzęgło dokręcone na max
Skrzynia traxxasa, silnik HK 17,5T sensorowy, Xerun 150A, 4S.
Nagrałem filmik komórką żony, ale nie mogę go z niego wyciągnąć ...., najwyżej jutro nagram jeszcze raz ...
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: MAN 6x6
Atak 13T
Odbiór 87T (jeśli dobrze pamiętam, była oryginalnie ze skrzynią)
Rozdzielacz by czayo
Skrzynia traxxasa 2 biegowa (bez serwa do zmiany, stale na jednym biegu)
Kabelki docisnąłem. Nie wiem czy to jest kwestia 3S czy 4S, to raczej chyba nie problem w zasilaniu.
Co do sensora to można to w jakiś sposób sprawdzić ? Poprzednio Xreun chodził z silnikiem bezsensorowym, dopiero w tym modelu podłączyłem go do silnika sensorowego. Może być tak że fazy w regulatorze są opisane inaczej niż na silniku ?
Wrzucam 2 filmiki, jeden na wolnym biegu drugi na szybkim
Problem jest na szybkim
[youtube][/youtube]
A na wolnym
[youtube][/youtube]
EDIT jak poprawnie wstawić linki z YT ?
Odbiór 87T (jeśli dobrze pamiętam, była oryginalnie ze skrzynią)
Rozdzielacz by czayo
Skrzynia traxxasa 2 biegowa (bez serwa do zmiany, stale na jednym biegu)
Kabelki docisnąłem. Nie wiem czy to jest kwestia 3S czy 4S, to raczej chyba nie problem w zasilaniu.
Co do sensora to można to w jakiś sposób sprawdzić ? Poprzednio Xreun chodził z silnikiem bezsensorowym, dopiero w tym modelu podłączyłem go do silnika sensorowego. Może być tak że fazy w regulatorze są opisane inaczej niż na silniku ?
Wrzucam 2 filmiki, jeden na wolnym biegu drugi na szybkim
Problem jest na szybkim
[youtube][/youtube]
A na wolnym
[youtube][/youtube]
EDIT jak poprawnie wstawić linki z YT ?
- XAX
- Teoretyk
- Posty: 660
- Rejestracja: 2014-02-15, 23:57
- Imię: Bartłomiej
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: MAN 6x6
Jeżeli masz silnik sensorowy to kolejność faz jest bardzo ważna.
Moim zdaniem silnik gubi synchronizacje.
Albo coś z czujnikami i kablem albo silnik nie zgrał się z ESC (co czasami się zdarza).
Moim zdaniem silnik gubi synchronizacje.
Albo coś z czujnikami i kablem albo silnik nie zgrał się z ESC (co czasami się zdarza).
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: MAN 6x6
Jerry ale co ma napięcie zasilające wspólnego z prącą sensorów ? Jeśli sensory szwankują to raczej niezależnie od zasilanie będzie tak samo. Spróbuje wymienić ESC
Czyli generalnie uważasz że to sprawa elektroniki, a nie skrzyni.
Czyli generalnie uważasz że to sprawa elektroniki, a nie skrzyni.
- Sławek
- Weteran / AT!
- Posty: 15492
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
- Imię: Obi-Wan Kenobi
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 94 razy
Re: MAN 6x6
Jeżeli to jest ten silnik 17,5T http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 870KV.html to jest to silnik który moment obrotowy ma przy wysokich obrotach (napięcie 3s-4s) a nie niskich, zatem nie nadaje się do trialu, natomiast jeżeli to ta wersja http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oved_.html to zabiłeś go zbyt wysokim napięciem bo on jest do 2S
Podsumowując, proponuję wersję silnika z drugiego linku, normalny regiel 2S i 60A maks, i pakiet 2S zupełnie wystarczy bo po to masz dwa biegi w przekładni Traxxasa. Miałem wiele ciężarówek (6x6, 8x8) w konfiguracji z przekładnią 2-biegową traxxasa i mostami axiala, i nigdy nie stosowałem zasilania wyższego niż 2S bo nie ma takiej potrzeby
Pozdr
Podsumowując, proponuję wersję silnika z drugiego linku, normalny regiel 2S i 60A maks, i pakiet 2S zupełnie wystarczy bo po to masz dwa biegi w przekładni Traxxasa. Miałem wiele ciężarówek (6x6, 8x8) w konfiguracji z przekładnią 2-biegową traxxasa i mostami axiala, i nigdy nie stosowałem zasilania wyższego niż 2S bo nie ma takiej potrzeby
Pozdr
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: MAN 6x6
Sławek, to jest silnik z pierwszego linku, sprawdzałem zanim podłączyłem. Wykorzystałem 4S bo został mi akurat taki pakiet i taki ESC (pozostałości po 1:8).
Zdemontowałem już to combo z modelu, i założę X-czar + silnik z 2 linku i zasilanie na 2S. Powiedz mi tylko jak wiesz jaką tolerancję napięcia mają regulatory ? Chcę jednak to 4S zostawić tylko na wyjściu dać jakiś układ ograniczający napięcie do ~7,4V
Dzięki za wyjaśnienie problemu, oby to było to
Zdemontowałem już to combo z modelu, i założę X-czar + silnik z 2 linku i zasilanie na 2S. Powiedz mi tylko jak wiesz jaką tolerancję napięcia mają regulatory ? Chcę jednak to 4S zostawić tylko na wyjściu dać jakiś układ ograniczający napięcie do ~7,4V
Dzięki za wyjaśnienie problemu, oby to było to
- XAX
- Teoretyk
- Posty: 660
- Rejestracja: 2014-02-15, 23:57
- Imię: Bartłomiej
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: MAN 6x6
Cina
Żeby obniżyć napięcie z S4 na S2 to musiałby być całkiem spory układ obniżający.
Realne ale duże to będzie a przy tych prądach pewnie i nie tanie.
Taniej i szybciej ci będzie kupić na HK jakieś akusy S2 niż się w to bawić.
Z resztą S4 ma cztery cele a S2 dwie.
Czyli o wiele mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia (rozjechanie się cel) o wadze i wielkości nie wspominając.
Wniosek. Masz duży akumulator. Duży układ obniżający czyli awaryjność i waga sprzętu wrasta.
Żeby obniżyć napięcie z S4 na S2 to musiałby być całkiem spory układ obniżający.
Realne ale duże to będzie a przy tych prądach pewnie i nie tanie.
Taniej i szybciej ci będzie kupić na HK jakieś akusy S2 niż się w to bawić.
Z resztą S4 ma cztery cele a S2 dwie.
Czyli o wiele mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia (rozjechanie się cel) o wadze i wielkości nie wspominając.
Wniosek. Masz duży akumulator. Duży układ obniżający czyli awaryjność i waga sprzętu wrasta.
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: MAN 6x6
XAX, a stabilizator na +7V ? Nie sądzę żeby ESC odczuł różnicę tych 0,4V. Mam pakiety 2S, ale szukam zastosowania dla 4S. Jedną z jego zalet jest waga i to że dociąża tył modelu
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: MAN 6x6
Nowe combo założone i działa. Na szybkim biegu i na wolnym jest OK. Jutro wrzucę jakiś filmik bo dziś już za ciemno.
Na ile czasu wystarcza pakiet 2S w trakcie zawodów ? Powiedzmy taki ~5000mah ? Pytam bo nie wiem czy dać osobny pakiet do zadymiarki , jakiś mały 3S żeby te 9V było i fajnie dymiło.
Na ile czasu wystarcza pakiet 2S w trakcie zawodów ? Powiedzmy taki ~5000mah ? Pytam bo nie wiem czy dać osobny pakiet do zadymiarki , jakiś mały 3S żeby te 9V było i fajnie dymiło.